урок " Одиниця вимірювання маси - центнер"

Про матеріал
Розробка допомагає ознайомити дітей з одиницею вимірювання маси - центнером.
Перегляд файлу

ОДИНИЦЯ ВИМІРЮВАННЯ МАСИ — ЦЕНТНЕР.

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета: ознайомити учнів з одиницею вимірювання маси — центнером; формувати вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки.

Хід уроку

 ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 Перевірка домашнього завдання (г. 72,завдання413;414.)

Завдання 413

 Прочитайте обчислення зручним способом.

Завдання 413

 Скільки фломастерів було у Діни?

 Відновити рівності.

16-П = 3 ' 111-4 = 46

24 - □ = 10 □ + 4 = 46

15 + □ = 25 15 -□= 5

 Знайти приклади з неправильною відповіддю. Розв’язати їх.

25-6 = 20 76-20 = 96

28-3 = 25 43-3 = 3

49-41 = 8 71 -30 = 31

 Розв’язати задачу.

Насіння салату проросло за 28 днів, моркви — на 8 днів раніше, ніж салату, а помідорів — на 6 днів раніше, ніж моркви. За скільки днів проросло насіння помідорів?

 Хвилинка каліграфії

 Кожне з чисел зменшіть на 6 і запишіть.

40; 68; 82; 94; ЗО.

 ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з новою одиницею вимірювання маси.

 ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота за підручником (с. 72-73)

*

Завдання 415. Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки.

Завдання 416. Робота в парах , Учні заповнюють магічні квадрати.

»

Завдання 417. Колективне опрацювання матеріалу

 Розгляньте малюнки. Назвіть масу кожного мішка.

Запам’ятайте! 100 кг = 1 центнер (ц) 1 ц = 100 кг

Завдання 4 7 8. Усне виконання завдання.

 Який з мішків на малюнку вгорі має масу 1 ц?

Завдання 419

 Порівняйте одиниці вимірювання маси.

Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

Завдання 420 (

 Виконайте дії з іменованими числами.

Учні «ланцюжком» читають вирази та обчислюють їх значення.

Завдання 421

 Розв’яжіть задачу за допомогою рівняння.

Учні вивчають зміст задачі. Під час відтворення змісту учні на дошці зображують умову задачі і складають рівняння.

Після цього працюють самостійно, один учень — за закритою дошкою.

Завдання 422

 Розв’яжіть задачу двома способами.

Учні складають план розв’язання задачі до кожного способу.

 Фізкультхвилинка

 УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

 Обчислення зручним способом

(36+ 27)- 16 (58+ 34)-24 (25+ 45)-50

 Розв'язування кругових прикладів

18-9 9 + 27 4+6 61-50

22 + 39 11-7 10 + 8 36-14

 Робота над задачею

На дитячому майданчику треба встановити 8 гойдалок і 10 гірок. Навесні встановили 6 із цих споруд. Скільки таких споруд ще треба встановити?

 Офтальмологічна пауза

 Розв'язування логічних задач

 Ірині 4 роки, Марина — на 2 роки менша, а Світлана вже ходить до школи.

Хто з дівчат найстарший? найменший?

0 Побудуйте квадрат зі стороною 4 см та інший прямокутник з таким самим периметром. (4 + 4 + 4 + 4 = 16, прямокутник зі сторонами 1 і 7; 2 і 6; 3 і 5)

 Трійка коней пробігла 12 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?

 Запишіть два таких двоцифрових числа, щоб їх сума і різниця закінчувалися однією і тією самою цифрою. (25 + 15 = 40; 25 - 15 = 10)

 ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 Чого навчалися на уроці?

 З якою новою одиницею вимірювання ознайомилися? '

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 73, завдання 423; 424.

docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
3453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку