|
||
Тема уроку: Порівняння, округлення і додавання десяткових дробів. Мета уроку: - забеспечити в ході уроку умови для самостійного застосування учнями знання щодо порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів; - сприяти розвитку комунікативних компетентностей: навичок роботи в парах, прийомів самоконтролю и взаємоконтролю, умень об’єктивно оцінювати свою навчальну діяльність - виховувати інтерес до математики, здійснювати між предметні зв’язки,поваги до минулого, любови до нашого краю.
|
||
Тип уроку: Урок застосування знань , вмінь навичок |
||
|
||
Форми: фронтальна, парна,.
|
||
|
||
I Етап.Організаційний етап: -підготувати учнів до роботи на уроці
|
Підручник, зошит, щоденник, ручка
|
|
II Етап Перевірка домашнего завдания:
|
№894(1) (х - 50,6) + 2,15 = 42,9 х= 42,9 - 2,15 + 50,6 = 91,35
|
|
III Етап.Підготовка до основного етапу: . підготувати учнів до того виду діяльності, який буде домінувати Мотивація навчальної діяльности.
|
Интеллектуальная разминка:
|
|
IV етап. Етап закріплення знань Рішення завдань в стандартній ситуації Учні з різними навчальними можливостями
|
Ріши рівняння:
|
|
Vетап Формування умінь застосовувати знання в зміненій ситуації
|
Творче завдання
|
|
VII етап Узагальнення і систематизація знань.
|
Десяткові дроби застосовуються при : -розв’язуванні рівнянь; - розв’язуванні задач; - при окруленні; -при порівнянні. Дії з десятковими дробами
|
|
VIII етап Підсумки уроку:Дати аналіз і оцінку діяльності учнів |
- досягли свого рівня навченості: -удівілі- - були активними: -Працює добре: -потрібно постаратися, -були допущені помилки в завданнях: -виконаний всю програму уроку: -оцінки за уроці
|
|
IX этап Домашне завдання
|
№ 894(2) |
|
X этап Рефлексія
|
Чому навчилися на уроці?
|