Підготувала
Вчитель фізичної культури у початкових класах
Баранівського ліцею №1
Рижа Галина Михайлівна
«Олімпійці серед нас» 4-ті класи
Завдання:
Інвентар: кеглі; гімнастичні обручі; надувні круги; ляльки; калоші; капці великого розміру; «сніжки» із паперу та кошики для них; фішки; ключки та шайби; медалі та грамоти.
Хід уроку:
І. Підготовча частина.
1.Організаційний момент.
-шикування, привітання;
-повідомлення завдань уроку.
2.Ознайомлення учнів із програмою змагань.
3. Стройові вправи: повороти на місці.
4.Різновиди ходьби, бігу, стрибків:
-ходьба: на носках, на пятках, гусячим кроком;
-біг: у помірному темпі, зі зміною напрямку ,швидкості ходьба;
-стрибки: з просуванням вперед на одній нозі, на двох ногах вправо, вліво через середню лінію поля, ходьба.
5. Організаційні вправи: перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і введенням.
6. Повороти на місці.
7. Розминка приставним кроком від середини вправо, вліво.
8. Комплекс загально розвивальних впав:
1. В.п. –основна стійка, руки донизу:
1. –руки в сторони;
2.-руки в гору, піднятися на носки;
3.-руки в сторони;
4. в.п.
2. В.п. – основна стійка.
1-2 –руки дугами вперед – вверх, праву ногу назад на носок –прогнутися і потягнутися;
3-4 –приставити праву, руки дугами назовні-вниз. Те саме, відставляючи назад ліву.
3. В.п.-стійка ноги нарізно, руки на пояс.
1-4 –нахиляючись вперед, кругові рухи тулубом вправо;
5-8- те саме вліво.
4. В.п.- основна стійка.
1-2-присісти на носках, коліна в сторони, руки вперед;
3-4-встати, руки вниз.
Після декількох повторень виконувати вправу на два рахунки.
5. В.п.- широка стійка, права рука вперед, ліва на пояс.
1-коло правою рукою вниз з поворотом тулуба вправо;
2-3-два пружних нахили до лівої ноги, згинаючи праву, пальцями правої руки торкнутися носка або землі;
4-випрямитися, змінити положення рук;
5-8-те саме в іншу сторону.
6. В.п.- упор сидячи ззаду, ноги нарізно.
1-2-прогинаючись, упор лежачи ззаду;
3-4- в.п..
Після декількох повторень виконувати вправу на два рахунки.
7. В.п. основна стійка.
1-ліву ногу в сторону, руки в сторони;
2-випад лівою з напівнахилом вперед, руки вниз;
3-поштовхом лівої стійка на правій, руки в сторони;
4-в.п.;
5-8- те саме в іншу сторону.
8. В.п.- Руки на пояс. Стрибки на двох чергуючи рухи вліво і вправо, вперед і назад.
9. Ходьба на місці з різними положеннями рук:
1-2-3-4 – ходьба на місці, руки підняти вгору;
1-2-3-4 – ходьба, руки донизу;
1-2-3-4 – ходьба, руки в гору з одночасним поворотом тулуба вліво;
1-2-3-4 – ходьба, руки донизу в в.п..
Те саме в іншу сторону.
ІІ. Основна частина.
Для проведення змагань учні діляться на три команди, які шикуються паралельно в колону по одному до стартової лінії.
Призначення суддів із числа учнів, звільнених для ведення змагань. Вибір капітанів команд.
Назви команд: «Сміливі», «Швидкі», «Витривалі».
Біатлон зимовий Олімпійський вид спорту, що поєднує лижні перегони зі стрільбою з гвинтівки.
Стрільбу з гвинтівки замінюємо на метання сніжок (кульки з паперу, що утримуються скотчем ), лижі- на калоші великих розмірів. Учасник взуває «лижі», ковзає до лінії стрільби, кидає «сніжок» у кошик і повертається назад. На фініші передає «лижі» наступному учасникові команди. Команда, яка завершить естафету першою, отримує 3 очки , другою- 2 очки, третьою- 1 очко, крім того, команди отримують по 1 очку за кожен «сніжок», що влучив у кошик.
На старт виходять капітани команд, у кожного по естафетній паличці. За сигналом вчителя перші учасники біжать до позначки 1, обминаючи прапорці, повертаються до своїх команд, передаючи естафетні палички.( Перемагає команда, що першою завершила естафету)
На відстані 9м ставлять кеглі трикутником навпроти кожної команди. За сигналом вчителя перші гравці, утримуючи м’яч у правій руці( баскетбольний), котять його вперед так, щоб він котився і збив якнайбільше кеглів. ( Перемагає команда, у якої на рахункунайбільше збитих кеглів).
Учасники шикуються біля стартової лінії. За сигналом вчителя починають скакати на двох ногах 10-15м, затиснувши між ногами волейбольний м’яч. Дострибавши до прапорців, тримаючи м’яч у руках, бігом повертаються до стартової лінії, передаючи м’яч наступному гравцеві.( Перемагає команда, яка швидше пройде дистанцію).
ЧСС за 10с.
За лінією старту перед кожною командою кладуть по два обручі, які лежать один за одним. За сигналом вчителя перший гравець кожної команди робить крок вперед і присідає в центрі кожного обруча. Встаючи він повинен зробити крок вперед і , ставши в центр другого обруча, перший покласти якомога далі від другого, Так , крокуючиі перекладаючи обручі вперед, вони переміщаються до позначки прапорців і бігом повертаються з обручами до своєї команди. (Перемагає команда, гравці якої закінчили естафету першими і зробили при цьому менше помилок).
Учасники шикуються біля лінії старту (на кожну команду потрібно по дві гімнастичні палиці). Перші учасники присідають, ноги разом, руки опущені до рівня колін, під колінами і через зігнуті у ліктях руки просовується палиця, руки попереду в замок. По сигналу учні стрибають до прапорців 9- 10м. Потім беруть палиці в руки і біжать до старту, передаючи естафету наступному, який уже у в.п. (Перемагає команда, яка подолала дистанцію першою).
ЧСС за 10с.
Навпроти кожної команди на відстані 8м стоять корзини. Кожен учень команди отримує малий м’яч( різних кольорів). За сигналом вчителя кожен кидає м’яч у корзину. (Команда – переможець визначається за найбільшою кількістю закинутих м’ячів у корзину).
На відстані 15м навпроти кожної команди стоїть кегля. За сигналом вчителя перші учасники ведуть м’яч бігом правою рукою до позначки, що означає місце повороту. Оббігаючи кеглю, ведуть м’яч лівою рукою, повертаються до своїх команд і дають м’яч від грудей двома руками з відстані 3м (перемагає команда ,що першою завершила естафету без помилок).
ІІІ Заключна частина.
Подяка за участь та проведення змагань.