урок основи здоров я "Як покращити настрій. Практична робота «Ігри, що сприяють гарному настрою "

Про матеріал

Предмет: основи здоров'я

Тема уроку. Як покращити настрій. Практична робота «Ігри, що сприяють гарному настрою»

Мета уроку: розкрити значення і вплив настрою та емоцій на здоров'я людини; формувати у дітей вміння створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, визначати емоційний стан за описом; розвивати навички ввічливого спілкування з однолітками; виховувати доброзичливість, бажання покращувати настрій собі та оточуючим.

Що роблять діти

Що робить учитель

Як почуваються діти

Що відчував той, хто проводив урок

Діяльність

Час, хв

Діяльність

Час, хв

І. Організація класу

Емоційно налаштовуються на початок уроку

1 хв.

Мотивує до навчальної діяльності

1 хв.

Позитивний настрій.

Хвилювання. Позитивний настрій.

Задоволення.

ІІ. Актуалізація знань

  • 1.Робота з прислів'ям
  • 2.Гра «Веселка настрою»

Відповідають на питання вчителя

2 хв.

Пропонує відповісти на запитання

2 хв.

Радіють правильній відповіді, змагаються: хто швидше відповість

Радість, задоволеність, якщо відповіді правильні

Розглядають запропоновані малюнки. Показують обраний колір «настрою», пояснюють вибір

3 хв.

Інструктує. Контролює дітей. Слухає пояснення дітей

3 хв.

Дружелюбно. Активно.

Бажання відповісти

Інтерес.

Задоволення від отриманих відповідей

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Зацікавлено слухають і відповідають.

1 хв.

Оголошує задачі уроку, ставить запитання

1 хв.

Бажання працювати

Радість, тому що бачить зацікавленість учнів

ІV. Вивчення нового матеріалу

  • 1.Слово вчителя
  • 2.Колективна робота учнів
  • 3.Фізкультхвилинка

Зацікавлено слухають

1 хв.

Повідомляє нову інформацію

1 хв.

Інтерес

Зосередженість

Впевненість

Викладають у два стовпчики картки з назвами позитивних і негативних емоцій

2 хв.

Пояснює задачу учнів.

Слідкує, коментує, виправляє помилки

2 хв.

Зацікавленість

Хвилювання

Задоволення результатами

Виконують вправи

1 хв.

Виконує вправи разом з дітьми

1 хв.

Задоволення

Задоволення

V. Закріплення та узагальнення знань

1. Гра-тренінг «Різні емоції»

2. Гра «Розпізнай емоцію»

3. Обговорення ситуацій

4. Робота з підручником

5. Бесіда

6. Гра «Чарівні промені»

7. Фізкультхвилинка

8. Гра «Ввічливо чи ні?»

9. Практична робота «Ігри, які сприяють гарному настрою»

Мімікою та жестами показують емоції

3 хв.

Читає речення

3 хв.

Бажання вийти до дошки. Роздратування, що не викликали

Зацікавленість

Розглядають малюнки, визначають емоції, відповідають

2 хв.

Показує малюнки, слухає та коригує відповіді

2 хв.

Бажання висловити свої припущення

Зосередженість

Задоволення

Обговорюють запропоновані ситуації

3 хв.

Інструктує. Пропонує учням ситуації.

1 хв.

3 хв.

Зацікавленість

Задоволення відповідями учнів

Працюють з підручником

2 хв.

Дає завдання, інструктує

Втому

Занепокоєння

Відповідають на питання вчителя

2 хв.

Ставить запитання, корегує відповіді

2 хв.

Бажання відповідати

Зацікавленість

Висловлюють свої думки

2 хв.

Керує роботою класу

2 хв.

Інтерес.

Бажання відповідати

Задоволення

Виконують вправи

1 хв.

Показує вправи

1 хв.

Радість

Радість

Слухають опис вчинка і говорять ввічливий він чи ні.

2 хв.

Зачитує опис ситуації, вчинку

2 хв.

Інтерес

Задоволення правильними відповідями

Виконують практичну роботу

3 хв.

Інструктує, контролює

3 хв.

Зацікавлення

Задоволення

VI. Підведення підсумків уроку

Відповідають на питання вчителя

1 хв.

Ставить питання

1 хв.

Зосередженість

Вдоволення

Рефлексують

1 хв.

Схвалює роботу учнів на уроці

1 хв.

Полегшення, задоволення

Задоволеність результатами

Підсумок уроку: діти зрозуміли значення і вплив настрою та емоцій на здоров'я людини; навчилися створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, визначати емоційний стан за описом; розвили навички ввічливого спілкування з однолітками; виховували доброзичливість, бажання покращувати настрій собі та оточуючим.

Висновок:

На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність. Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства. Вчитель зрозумів, що учні чують і розуміють педагога, виконують його вказівки, інструктажі, майже завжди чітко відповідають на запитання; задачі уроку виконані; атмосфера уроку спокійна, доброзичлива, учням комфортно на уроці.

Перегляд файлу

Предмет: основи здоров’я

Тема уроку. Як покращити настрій. Практична робота «Ігри, що сприяють гарному настрою»

Мета уроку: розкрити значення і вплив настрою та емоцій на здоров’я людини; формувати у дітей вміння створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, визначати емоційний стан за описом; розвивати навички ввічливого спілкування з однолітками; виховувати доброзичливість, бажання покращувати настрій собі та оточуючим.

 

Що роблять діти

Що робить учитель

Як почуваються діти

Що відчував той, хто проводив урок

Діяльність

Час, хв

Діяльність

Час, хв

І. Організація класу

Емоційно налаштовуються на початок уроку

1 хв.

Мотивує до  навчальної діяльності

1 хв.

Позитивний настрій.

Хвилювання. Позитивний настрій.

Задоволення.

ІІ. Актуалізація знань

  1. Робота з прислів’ям
  2. Гра «Веселка настрою»

Відповідають на питання вчителя

2 хв.

Пропонує відповісти на запитання

2 хв.

Радіють правильній відповіді, змагаються: хто швидше відповість

Радість, задоволеність, якщо відповіді правильні

Розглядають запропоновані малюнки. Показують обраний колір «настрою», пояснюють вибір

3 хв.

Інструктує. Контролює дітей. Слухає пояснення дітей

3 хв.

Дружелюбно. Активно.

Бажання відповісти

Інтерес.

Задоволення від отриманих відповідей

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Зацікавлено слухають і відповідають.

1 хв.

Оголошує задачі уроку, ставить запитання

1 хв.

Бажання працювати

Радість, тому що бачить зацікавленість учнів

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Слово вчителя
  2. Колективна робота учнів
  3. Фізкультхвилинка

Зацікавлено слухають

1 хв.

Повідомляє нову інформацію

1 хв.

Інтерес

Зосередженість

Впевненість

Викладають у два стовпчики картки з назвами позитивних і негативних емоцій

2 хв.

Пояснює задачу учнів.

Слідкує, коментує, виправляє помилки

2 хв.

Зацікавленість

Хвилювання

Задоволення результатами

Виконують вправи

1 хв.

Виконує вправи разом з дітьми

1 хв.

Задоволення

Задоволення

V. Закріплення та узагальнення знань

1. Гра-тренінг «Різні емоції»

2. Гра «Розпізнай емоцію»

3. Обговорення ситуацій

4. Робота з підручником

5. Бесіда

6. Гра «Чарівні промені»

7. Фізкультхвилинка

8. Гра «Ввічливо чи ні?»

9. Практична робота «Ігри, які сприяють гарному настрою»

Мімікою та жестами показують емоції

3 хв.

Читає речення

3 хв.

Бажання вийти до дошки. Роздратування, що не викликали

Зацікавленість

Розглядають малюнки, визначають емоції, відповідають

2 хв.

Показує малюнки, слухає та коригує відповіді

2 хв.

Бажання висловити свої припущення

Зосередженість

Задоволення

Обговорюють запропоновані ситуації

3 хв.

Інструктує. Пропонує учням ситуації.

1 хв.

3 хв.

Зацікавленість

Задоволення відповідями учнів

Працюють з підручником

2 хв.

Дає завдання, інструктує

 

Втому

Занепокоєння

Відповідають на питання вчителя

2 хв.

Ставить запитання, корегує відповіді

2 хв.

Бажання відповідати

Зацікавленість

Висловлюють свої думки

2 хв.

Керує роботою класу

2 хв.

Інтерес.

Бажання відповідати

Задоволення

Виконують вправи

1 хв.

Показує вправи

1 хв.

Радість

Радість

Слухають опис вчинка і говорять ввічливий він чи ні.

2 хв.

Зачитує опис ситуації, вчинку

2 хв.

Інтерес

Задоволення правильними відповідями

Виконують практичну роботу

3 хв.

Інструктує, контролює

3 хв.

Зацікавлення

Задоволення

VI. Підведення підсумків уроку

Відповідають на питання вчителя

1 хв.

Ставить питання

1 хв.

Зосередженість

Вдоволення

Рефлексують

1 хв.

Схвалює роботу учнів на уроці

1 хв.

Полегшення, задоволення

Задоволеність результатами

 

Підсумок уроку: діти зрозуміли значення і вплив настрою та емоцій на здоров’я людини; навчилися створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, визначати емоційний стан за описом; розвили навички ввічливого спілкування з однолітками; виховували доброзичливість, бажання покращувати настрій собі та оточуючим.

 

Висновок:

На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність. Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства. Вчитель зрозумів, що учні чують і розуміють педагога, виконують його вказівки, інструктажі, майже завжди чітко відповідають на запитання; задачі уроку виконані; атмосфера уроку спокійна, доброзичлива, учням комфортно на уроці.

 

 

docx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
764
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку