Предмет: основи здоров'я
Тема уроку. Як покращити настрій. Практична робота «Ігри, що сприяють гарному настрою»
Мета уроку: розкрити значення і вплив настрою та емоцій на здоров'я людини; формувати у дітей вміння створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, визначати емоційний стан за описом; розвивати навички ввічливого спілкування з однолітками; виховувати доброзичливість, бажання покращувати настрій собі та оточуючим.
Що роблять діти | Що робить учитель | Як почуваються діти | Що відчував той, хто проводив урок | ||
Діяльність | Час, хв | Діяльність | Час, хв | ||
І. Організація класу | |||||
Емоційно налаштовуються на початок уроку | 1 хв. | Мотивує до навчальної діяльності | 1 хв. | Позитивний настрій. | Хвилювання. Позитивний настрій. Задоволення. |
ІІ. Актуалізація знань
| |||||
Відповідають на питання вчителя | 2 хв. | Пропонує відповісти на запитання | 2 хв. | Радіють правильній відповіді, змагаються: хто швидше відповість | Радість, задоволеність, якщо відповіді правильні |
Розглядають запропоновані малюнки. Показують обраний колір «настрою», пояснюють вибір | 3 хв. | Інструктує. Контролює дітей. Слухає пояснення дітей | 3 хв. | Дружелюбно. Активно. Бажання відповісти | Інтерес. Задоволення від отриманих відповідей |
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку | |||||
Зацікавлено слухають і відповідають. | 1 хв. | Оголошує задачі уроку, ставить запитання | 1 хв. | Бажання працювати | Радість, тому що бачить зацікавленість учнів |
ІV. Вивчення нового матеріалу
| |||||
Зацікавлено слухають | 1 хв. | Повідомляє нову інформацію | 1 хв. | Інтерес | Зосередженість Впевненість |
Викладають у два стовпчики картки з назвами позитивних і негативних емоцій | 2 хв. | Пояснює задачу учнів. Слідкує, коментує, виправляє помилки | 2 хв. | Зацікавленість Хвилювання | Задоволення результатами |
Виконують вправи | 1 хв. | Виконує вправи разом з дітьми | 1 хв. | Задоволення | Задоволення |
V. Закріплення та узагальнення знань 1. Гра-тренінг «Різні емоції» 2. Гра «Розпізнай емоцію» 3. Обговорення ситуацій 4. Робота з підручником 5. Бесіда 6. Гра «Чарівні промені» 7. Фізкультхвилинка 8. Гра «Ввічливо чи ні?» 9. Практична робота «Ігри, які сприяють гарному настрою» | |||||
Мімікою та жестами показують емоції | 3 хв. | Читає речення | 3 хв. | Бажання вийти до дошки. Роздратування, що не викликали | Зацікавленість |
Розглядають малюнки, визначають емоції, відповідають | 2 хв. | Показує малюнки, слухає та коригує відповіді | 2 хв. | Бажання висловити свої припущення | Зосередженість Задоволення |
Обговорюють запропоновані ситуації | 3 хв. | Інструктує. Пропонує учням ситуації. | 1 хв. 3 хв. | Зацікавленість | Задоволення відповідями учнів |
Працюють з підручником | 2 хв. | Дає завдання, інструктує | Втому | Занепокоєння | |
Відповідають на питання вчителя | 2 хв. | Ставить запитання, корегує відповіді | 2 хв. | Бажання відповідати | Зацікавленість |
Висловлюють свої думки | 2 хв. | Керує роботою класу | 2 хв. | Інтерес. Бажання відповідати | Задоволення |
Виконують вправи | 1 хв. | Показує вправи | 1 хв. | Радість | Радість |
Слухають опис вчинка і говорять ввічливий він чи ні. | 2 хв. | Зачитує опис ситуації, вчинку | 2 хв. | Інтерес | Задоволення правильними відповідями |
Виконують практичну роботу | 3 хв. | Інструктує, контролює | 3 хв. | Зацікавлення | Задоволення |
VI. Підведення підсумків уроку | |||||
Відповідають на питання вчителя | 1 хв. | Ставить питання | 1 хв. | Зосередженість | Вдоволення |
Рефлексують | 1 хв. | Схвалює роботу учнів на уроці | 1 хв. | Полегшення, задоволення | Задоволеність результатами |
Підсумок уроку: діти зрозуміли значення і вплив настрою та емоцій на здоров'я людини; навчилися створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, визначати емоційний стан за описом; розвили навички ввічливого спілкування з однолітками; виховували доброзичливість, бажання покращувати настрій собі та оточуючим.
На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність. Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства. Вчитель зрозумів, що учні чують і розуміють педагога, виконують його вказівки, інструктажі, майже завжди чітко відповідають на запитання; задачі уроку виконані; атмосфера уроку спокійна, доброзичлива, учням комфортно на уроці.
Предмет: основи здоров’я
Тема уроку. Як покращити настрій. Практична робота «Ігри, що сприяють гарному настрою»
Мета уроку: розкрити значення і вплив настрою та емоцій на здоров’я людини; формувати у дітей вміння створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, визначати емоційний стан за описом; розвивати навички ввічливого спілкування з однолітками; виховувати доброзичливість, бажання покращувати настрій собі та оточуючим.
Що роблять діти |
Що робить учитель |
Як почуваються діти |
Що відчував той, хто проводив урок |
||
Діяльність |
Час, хв |
Діяльність |
Час, хв |
||
І. Організація класу |
|||||
Емоційно налаштовуються на початок уроку |
1 хв. |
Мотивує до навчальної діяльності |
1 хв. |
Позитивний настрій. |
Хвилювання. Позитивний настрій. Задоволення. |
ІІ. Актуалізація знань
|
|||||
Відповідають на питання вчителя |
2 хв. |
Пропонує відповісти на запитання |
2 хв. |
Радіють правильній відповіді, змагаються: хто швидше відповість |
Радість, задоволеність, якщо відповіді правильні |
Розглядають запропоновані малюнки. Показують обраний колір «настрою», пояснюють вибір |
3 хв. |
Інструктує. Контролює дітей. Слухає пояснення дітей |
3 хв. |
Дружелюбно. Активно. Бажання відповісти |
Інтерес. Задоволення від отриманих відповідей |
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку |
|||||
Зацікавлено слухають і відповідають. |
1 хв. |
Оголошує задачі уроку, ставить запитання |
1 хв. |
Бажання працювати |
Радість, тому що бачить зацікавленість учнів |
ІV. Вивчення нового матеріалу
|
|||||
Зацікавлено слухають |
1 хв. |
Повідомляє нову інформацію |
1 хв. |
Інтерес |
Зосередженість Впевненість |
Викладають у два стовпчики картки з назвами позитивних і негативних емоцій |
2 хв. |
Пояснює задачу учнів. Слідкує, коментує, виправляє помилки |
2 хв. |
Зацікавленість Хвилювання |
Задоволення результатами |
Виконують вправи |
1 хв. |
Виконує вправи разом з дітьми |
1 хв. |
Задоволення |
Задоволення |
V. Закріплення та узагальнення знань 1. Гра-тренінг «Різні емоції» 2. Гра «Розпізнай емоцію» 3. Обговорення ситуацій 4. Робота з підручником 5. Бесіда 6. Гра «Чарівні промені» 7. Фізкультхвилинка 8. Гра «Ввічливо чи ні?» 9. Практична робота «Ігри, які сприяють гарному настрою» |
|||||
Мімікою та жестами показують емоції |
3 хв. |
Читає речення |
3 хв. |
Бажання вийти до дошки. Роздратування, що не викликали |
Зацікавленість |
Розглядають малюнки, визначають емоції, відповідають |
2 хв. |
Показує малюнки, слухає та коригує відповіді |
2 хв. |
Бажання висловити свої припущення |
Зосередженість Задоволення |
Обговорюють запропоновані ситуації |
3 хв. |
Інструктує. Пропонує учням ситуації. |
1 хв. 3 хв. |
Зацікавленість |
Задоволення відповідями учнів |
Працюють з підручником |
2 хв. |
Дає завдання, інструктує |
|
Втому |
Занепокоєння |
Відповідають на питання вчителя |
2 хв. |
Ставить запитання, корегує відповіді |
2 хв. |
Бажання відповідати |
Зацікавленість |
Висловлюють свої думки |
2 хв. |
Керує роботою класу |
2 хв. |
Інтерес. Бажання відповідати |
Задоволення |
Виконують вправи |
1 хв. |
Показує вправи |
1 хв. |
Радість |
Радість |
Слухають опис вчинка і говорять ввічливий він чи ні. |
2 хв. |
Зачитує опис ситуації, вчинку |
2 хв. |
Інтерес |
Задоволення правильними відповідями |
Виконують практичну роботу |
3 хв. |
Інструктує, контролює |
3 хв. |
Зацікавлення |
Задоволення |
VI. Підведення підсумків уроку |
|||||
Відповідають на питання вчителя |
1 хв. |
Ставить питання |
1 хв. |
Зосередженість |
Вдоволення |
Рефлексують |
1 хв. |
Схвалює роботу учнів на уроці |
1 хв. |
Полегшення, задоволення |
Задоволеність результатами |
Підсумок уроку: діти зрозуміли значення і вплив настрою та емоцій на здоров’я людини; навчилися створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, визначати емоційний стан за описом; розвили навички ввічливого спілкування з однолітками; виховували доброзичливість, бажання покращувати настрій собі та оточуючим.
На уроці у дітей був позитивний настрій та висока працездатність. Панувала атмосфера довіри, співпраці та рівноправного партнерства. Вчитель зрозумів, що учні чують і розуміють педагога, виконують його вказівки, інструктажі, майже завжди чітко відповідають на запитання; задачі уроку виконані; атмосфера уроку спокійна, доброзичлива, учням комфортно на уроці.