Урок "Основні елементи технології "ізонитки. Планета птахів.Виготовлення виробу у техніці "ізонитка "Райдужний птах"."""

Про матеріал

Ознайомити учнів із прийомами прошивання кутів різних видів та кутів, що мають спільну сторону (послідовність виконання "зірочки, "павутинки"),; збагатити знання учнів про птахів.

Перегляд файлу

 Інтегрований урок-подорож з  літературного читання, природознавства й  трудового навчання у 3 класі )

Тема. Основні елементи технології  ізонитки («зірочки»,

                «павутинка»). Планета птахів.

             Виготовлення   виробу в техніці  ізонитки

                         «Райдужний птах».

Мета: ознайомити учнів із прийомами прошивання кутів  різних видів

    та  кутів, що мають спільну сторону (послідовність виконання «зірочки»,

   «павутинки», збагатити знання учнів про життя птахів ;

            розвивати кмітливість, уяву, творчість, вміння слухати , спостерігати

  та  узагальнювати;

            виховувати винахідливість, бажання творчо працювати; спонукати до творчості,привчати до турботливого ставлення до птахів; відчувати радість допомоги .

Обладнання:  картон,  нитки: муліне, ірис, акрилові ,  голки, подушки для голок,скотч ,  лінійка, олівець, циркуль,   демонстраційний матеріал,   інструменти для роботи в техніці «ізонитки»,  на аркушах картону, на яких треба буде працювати учням, накреслений кут і коло, розмічені точки для вишивання (кожна точка пронумерована),  зразки, ілюстрації різновидів птахів, запис голосів птахів, мелодія Поля Маріа , ноутбук, виставка книг «Цікаве про птахів».

 

                                          Хід уроку

І. Психологічний настрій.

 Організаційний момент.

  • Візьмемося за руки, закриємо очі  й про себе промовимо за  мною:

 «У нас хороший настрій, ми всі готові до уроку, бажаємо собі й товаришам успіхів!»

Учні:

  • Добрий день вам, люди, добрі!

 Зичим  вам  добра й здоров'я .

           І  запрошуємо  вас

           На урок у третій клас.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

  • На уроці читання, ми читали літературну казку Всеволода Нестайка

 «У Палаці   Чарівних Казок», де зустрілися із хлопчиком Веснянком , який потрапив до чарівного палацу. А сьогодні  ми вирушимо з вами до царства живої природи .

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Вступна бесіда
  •  Ви знаєте, що вчені поділили живу природу на п'ять царств.

Назвіть  царства живої природи.

vorobey3.jpg В одному із них ми і побуваємо,  розгадавши загадки.

 

       Скаче босий хлопчик

       У сірій сорочці,

       Він у вирій не літає,

       Рідні сади доглядає. 

 

 

dsc01012_t2.jpg                                                                   

                Вертиться, скрекоче,

                 весь день клопоче 

                 Який це птах ?

 

 

 

 

       Що на дереві над нами

diatel.jpg        Тук,- тук, тук,

        Прибиває щось гвіздками,

        Тук - тук-тук,

        Наполегливо працює,

        Хоч нічого не майструє

        Тук - тук – тук

        Робить він хорошу справу

        Та  одягнений яскраво

        Тук - тук – тук. 

                      (ілюстрації птахів)

  • Ми потрапили у царство птахів, на « Планету птахів».

 А чи можна уявити нашу планету без пташиної краси, без їхніх чарівних співів ?

2.Переказ казки учнями (звучить запис пташиних голосів).

3.Робота над прислів’ями.

  • Прочитайте надруковані прислів'я.
  •  Яке з них на вашу думку, більш влучно виражає тему казки?

Оберіть прислів'я.

         „ Золота клітка  птаха не тішить".

         „ Людина без Батьківщини, що птах без пісні".

                                                             Висновок учнів.

  • Продовжуємо нашу подорож і надаємо слово доповідачам.

4.Рубрика ,, Цікаво знати "(запис на дошці)

Учень1.В Україні близько 360 видів птахів.

Найбільш морозостійкі птахи – це качки та гуси; вони витримують мороз 110°.

Учень2. Найбільший птах у нашій країні страус, він швидко бігає, але не літає. Найменша пташка –  корольок, вага його 5-6 грамів, а знищує 8-10 мільйонів шкідників. Птах чорний крячок проводить у повітрі 3-4 роки, не сідаючи ні на воду, ні на землю.

Учень3.Деякі види птахів занесені до Червоної книги.

                  (ілюстрації видів птахів – дод.1) .

Учень4.У зарубіжних країнах збудовані пам'ятники птахам.

У Америці - чайкам, С Ш А - горобцю, Франції - голубам,

Італії - гусям, Японії - лебедям.

Учитель. Більше цікавого про життя птахів можна дізнатися із книг

 про тварин (виставка книг).

  • Свою подорож продовжимо відпочинком.

5.Фізкультхвилинка

 (звучить мелодія «Танець каченят» - під музику діти виконують рухи)

    6.Зупинка « У нас руки золоті – ми покажемо  їх у труді ».

 - Крокуємо «царством птахів», і наступна наша зупинка :

                              ,,У нас руки золоті - ми покажемо  їх у труді".

  • На цій зупинці ми з вами попрацюємо, виконуючи елементи у

 техніці  ізонитки .

  • А що таке ізонитка?
  • Які основні технології ізонитки ви знаєте ?

 

- Сьогодні на уроці ми будемо майстрами , і  за допомогою

технології ізонитки виготовимо композицію  «Райдужний птах» (дод.2).

     а) Повторення правил користування ножицями,голкою .

     б )Показ зразків робіт (дод. 2).

     в) Інструктаж перед роботою

     - вибір шаблону  для виробу;

     - поетапне коментування частин виробу;

     - визначення варіантів прошивання  ;

     - підбір ниток.

     г)Індивідуальна робота учнів під супровід музики.

 

 ІV. Підсумок уроку.

  1. Виставка дитячих робіт
  2. Оцінювання робіт

3.  Рефлексія

- Поміркуйте і скажіть, чи отримали ви радість, задоволення, знання

від подорожі ?

- Де б ви хотіли  бачити свої вироби ?

 

50_big5.jpg780272750.jpgs036.jpg024.jpgcegonha_preta.jpg                                   Додаток  1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 IMG_0004.bmpДодаток 2

IMG_0003.bmp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0007.bmp

docx
До підручника
Трудове навчання 3 клас (Сидоренко В. К., Котелянець Н. В., Агєєва О. В.)
Додано
8 квітня 2018
Переглядів
1960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку