Розробка уроку інформатики для 3 класу за новою програмою на тему "Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, перемістити. Уведення символів за допомогою клавіатури" містить використання сервісів "Pliсkers", "Tagul", "LearningApps", парної та групової роботи.
Урок 25. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, перемістити. Уведення символів за допомогою клавіатури.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація, картки, преса.
Програмне забезпечення: підключення до мережі Internet, текстовий редактор, Pliсkers, мобільний телефон.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Доброго дня, друзі!
Привітайтесь до наших гостей. Подаруйте посмішку сусіду справа. Привітайте сусіда зліва.
а)Учні по черзі торкаються однойменних пальців рук свого сусіда, починаючи з великих пальців і кажуть:
Бажаю (стикаються великими пальцями);
успіху (вказівними);
тобі (середніми);
й собі (безіменними);
завжди (мізинцями);
Вітаю! (Дотик всією долонею)
Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо собі:
• Я прийшов на урок для чого? …(Учитися).
• Треба бути яким? …(Спокійним).
• Зі мною хто? …(Мої друзі).
• Вони мене що? …(Поважають).
• Мені це як? …(Приємно).
• Я готовий до чого? …(До успішної роботи).
Учитель. На кожному уроці ми прагнемо досягти успіху. Сьогоднішній урок не виключення. До речі, успіх, це важливо в житті людини? Ви хотіли б бути людьми успішними? А що потрібно щоб досягти успіху в житті? А де все це можна здобути? Отже, кожен день, проведений в школі, кожен урок наближає вас до великого успіху. І сьогоднішній урок - це ще один крок до нього.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Газета «Перерва»
Діти подивіться, що в мене у руках ( шкільна газета ).
Це шкільна газета, яка щомісяця видається у нашому закладі. Група людей (педагоги та учні) старанно працюють на її випуском. Про що пишуть на її сторінках? А які місцеві газети ви знаєте?
Повідомлення учнів про місцеві газети («Прапор перемоги», «Радивилів-POST», «Сурми Радзівілів»)
Про це ви дізнаєтесь під час сьогоднішнього уроку.
ІІІ. Оголошення теми і цілей уроку
— Ми вивчили різні прийоми роботи з текстом та його фрагментами, але текст у нас одного кольору, а літери однакового розміру! На цьому уроці ми вивчатимемо прийоми редагування і форматування тексту, тобто зміну шрифту, розміру, накреслення, кольору тощо.
ЦІЛІ уроку:
Я зможу: Редагувати та форматувати текст
Навчуся: змінювати шрифт тексту, розмір, колір, накреслення символів; використовувати основні команди редагування: “копіювати, вирізати, вставити, видалити”.
Але розпочнемо з початку і пригадаємо те, що нам відомо з даної теми щоб успішно рухатися далі.
ІV. Актуалізація опорних знань
Візуалізація «Хмарини слів» (сервіс «Tagul»)
- Знайди термін і поясни його значення.
V. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
VІ. Засвоєння нових знань
1. Вправа «Графічний редактор»
Зафарбувати червоним олівцем кнопку «Накреслення символів», синім – «Колір тексту», жовтим – «Розмір шрифту» і т.д.
2. Робота в парі «Встанови відповідність» (Додаток 1)
3. Робота у групі «Віднови послідовність» (Додаток 2)
VІ. Фізкультхвилинка «Друкарська машинка»
(Діти мають «картки-клавіші» із написами символів та у потрібний момент присідають)
Любить вчитися наш клас!
Та відпочивати час.
Нумо, разом всі присіли –
І нагору полетіли.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Редагування та форматування тексту (Додаток 3)
Поглянемо вправо, поглянемо вліво, і вгору, й додолу, і навкруги,
Від праці очі нехай відпочинуть, зарядку для них я зроблю разів три!
VIІІ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія
На дошці прикріплено монітори з оченятами та посмішками. Учні прикріплюють стікери до відповідної картинки:
мені все легко вдавалося на уроці, я здобув багато цікавої інформації;
мені все вдавалося на уроці, проте я не зміг усього запам’ятати, ще потрібно допрацювати,
мені було важко і я не навчився нічого.
3.Мовленнєві формули етапу прощання:
- З яким настроєм йдете...
- З яким самопочуттям...
- Побажання всього хорошого...
- Чи впоралися з основними завданнями уроку?
- Де вам знадобляться нові уміння?
- Чи можете ви самі зробити ось таку газету?
- Яких умінь вам ще не вистачає?
Ось на наступному уроці ми і будемо вставляти зображення у наші документи.
До зустрічі!
Додаток 1
Shift + 6 |
: |
Shift + 0 |
) |
Shift + 1 |
( |
Shift + 7 |
? |
Shift + . |
! |
Shift + 9 |
, |
Додаток 2
Додаток 3
Пам’ятай, не забувай
Батьківську стежину стежину.
Прикрашай, шануй, люби
Дім свій - . . . .