Урок "Особиста безпека. Моделювання ситуації “Я вдома сам”"

Про матеріал
Інтерактивна вправа «Метаплан». Робота виконується на невеликих листках паперу із чітким викладом думок. Цей метод використовується для проведення аналізу ситуації, якою у даний момент займається група.
Перегляд файлу

Вчитель початкових класів

                                                                               Черкес С.М.

 

Я досліджую світ.  Фрагмент уроку.( 2 клас.)

Тема: Особиста безпека. Моделювання ситуації “Я вдома сам”.
Мета: Ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути в квартирі; вчити їх основних правил поведінки в екстремальних ситуаціях. Формувати навички безпечних розваг удома, вміння вибирати місця та іграшки для розваг. Розвивати навички користування побутовою технікою, ліками, вміння орієнтуватися у складних ситуаціях. Виховувати винахідливість, обережність.

Обладнання:  таблиці, сигнальні картки, малюнки.

 

Інтерактивна вправа «Метаплан». 

Робота виконується на невеликих листках паперу із чітким викладом думок. Цей метод використовується для проведення аналізу ситуації, якою у даний момент займається група.

Організація роботи: Обирається певна проблема(з наведених нижче). Учасники об’єднуються у групи. У цих групах вони дають відповіді на питання, пов’язані із цією проблемою за 4-ма позиціями:

  1. Реальний стан справ
  2. Як повинно бути?
  3. Чому у дійсності саме так, а не як повинно бути?
  4. Пропозиції

Завдання виконується на плакаті за схемою (всі чотири поля заповнює кожна група):

Проблема

Реальний стан справ

Як повинно бути?

Чому у дійсності саме так, 
а не як повинно бути?

Пропозиції

 

Проблема : Часто буває, що діти залишаються  вдома самі через те, що батьки затримуються на роботі, чи вирішують інші справи. Зоставшись наодинці, а й навіть з братом чи сестрою, вони вважають себе повними господарями свого помешкання і роблять все, що хочуть. На жаль, наслідки бувають трагічними.

Реальний стан справ: діти не знають, що можна робити, а що не можна, коли залишаються вдома самі, або не задумуються над наслідками.

Як повинно бути? Діти повинні зайнятись улюбленою справою: читання книг, малювання або розмальовування, грати в розвиваючі ігри, бажано не на комп’ютері.

У  дійсності саме так, а не як повинно бути тому, що діти не мають хобі, мало уваги приділяють  рідні, батьки саме  темі безпеки. Також не виключенням є те, що поведінка таких дітей  пов’язана з гіперопікою рідних. Коли батьки відсутні, діти почувають себе надто самостійними, навіть самовпевненими.

Пропозиції батькам:

  • Приділяти більше уваги вихованню дитини. Розмовляти з дітьми як з дорослими на різні теми. Разом переглядати повчальні дитячі фільми, з обов’язковим обговоренням. Грати в сюжетно – рольові ігри.
  • Любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини. Батьківська любов допомагає дитині формувати впевненість у собі, викликає почуття власної гідності, відповідальності.
  • Пам’ятайте, діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка - приклад для наслідування.

 

 

 

 

doc
Додано
29 січня 2023
Переглядів
513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку