Урок "Our food habits"

Про матеріал
Тема уроку "Our food habits" Клас: 6 Мета уроку: 1. освітня - познайомити з терміном «швидке живлення (fast food)»; з історією виникнення перших закусок, що готувалися на швидку руку, а також з традиційними блюдами Великобританії; 2. розвивальна - розвиток здібності до зорової і слухової диференціації, збільшення об'єму уваги; 3.виховна - виховання шанобливого відношення до чужих смаків, переваг у виборі їжі, ввічливого відношення до себе і інших людей; 4.практична - вдосконалення навичків аудіювання, читання, лексичних і граматичних навичків.
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови

Тема: «Our Food habits»

Мета уроку:

1.освітня – познайомити з терміном «швидке живлення (fast food)»; з історією виникнення перших закусок, що готувалися на швидку руку, а також з традиційними блюдами  Великобританії;

2.розвивальна - розвиток здібності до зорової і слухової диференціації, збільшення об'єму уваги;

3.виховна - виховання шанобливого відношення до чужих смаків, переваг у виборі  їжі, ввічливого відношення до себе і інших людей;

4.практична - вдосконалення навичків аудіювання, читання, лексичних і граматичних навичків.

Завдання:

лексика - познайомитися з рецептивним мовним матеріалом:

  • Cornish, Yorkshire, Cheddar, and Cumberland;
  • граматика - повторити граматичні конструкції I like to eat/ try…, I don’t like to eat/ try…;

· читання - тренуватися в читання завдань в тестуванні   і на дошці;

· аудіювання - вчитися сприймати мову вчителя і що вчаться на слух;

· говір - відпрацьовувати граматичні конструкції і рецептивний матеріал в усній мові;

· лист - уміти вживати лексичні і граматичні конструкції в письмовій мові;

· переклад -  уміти  здогадуватися по контексту і по аналогії з російською мовою.

Оснащення уроку: картки  з назвами блюд,  картинки із зображенням їжі.

Teacher: Today we are going to speak about healthy and unhealthy food. And how to keep fit and healthy.

Translator: Сьогодні ми поговоримо про смачної і здорової їжі, а також про те, як зберегти себе в хорошій формі, тобто як стежити за своїм здоров'ям.

Teacher: Now, please, do the following test. Work by yourself. Write down your answers to the questions.

Teacher gives the tests for pupils.

Translator: А зараз попрацюйте над тестом. Вам потрібно самостійно відповісти на наступні питання.

Потім вчитель роздає листочки з тестом, який вказаний нижче.

Test “What do you eat?”

  1. How many meals do you eat every day?
    • three or more;
    • two;
    • one.
  2. How often do you eat  fruits?
    • three times a day;
    • once or twice a day;
    • three or four times a week.
  3. How often do you eat vegetables and salads?
    • three times a day;
    • once or twice a day;
    • three or four times a week.
  4. How often do you eat fried food?
    • almost everyday;
    • three or four times a week;
    • once or twice a week (or less).
  5. How often do you drink Cola or other fizzy drinks?
    • almost everyday;
    • three or four times a week three times a week;
    • once or twice a week (or less).
  6. How often do you eat sweets?
    • almost everyday;
    • three or four times a week;
    • once or twice a  week (or less).

Children work with teacher and after that they count the number of pupils who eat healthy food.

Діти працюють разом з вчителем або самостійно (на розсуд вчителя). А потім вони підраховують кількість учнів, які вживають здорову їжу.

Teacher: You work brilliant! Now it’s time to talk about the popular term, “fast food”. It’s unbelievable but these small chives come from Great Britain in order to tell us a piece of information about it. Listen to them very attentively.

Translator: Ви попрацювали чудово! А зараз час поговорити про такий популярний термін, як «FAST FOOD».  Це неймовірно, але до нас подарували з Великобританії маленькі поварятки, які нам розповідять небагато про це. Слухайте дуже уважно!

The first chef: The term “fast food” appeared in GB two or three centuries ago.

Translator: Термін «швидке живлення» з'явився саме у Великобританії, 2 або 3 століття назад.

The second chef: Do you know the “fast” meals?

Translator: Назвіть блюда, які подаються в ресторанчиках «швидкого живлення»? 

Children try to remember different meals.

At the blackboard pupils can see some cards with the following meals: pizza, sandwich, hamburger, hotdog, and doughnut with jam, chips and fish, Yorkshire pudding, Cumberland sausages, Scottish oatcakes, Cornish pasty.

Children should choose the meals which are associated with national cuisine of GB.

Діти намагаються  пригадати різні блюда.

На дошці  розташовується підказка з назвами «FAST FOOD», серед яких є і чисто англійські блюда.  Діти знаходять ці назви і намагаються здогадатися з чого дані блюда готуються.

The third chef: Do you know some special information about these dishes? Now I think it’s time to find it! You can see different cards in my hand. I can’t show them, but you should choose one  and read it aloud for your classmates.

Translator: А зараз самий час ближче познайомитися ближче з кухнею «швидкого живлення» у Великобританії. У мене в руці є картки з описом цих блюд, я попрошу деяких з Вас вибрати  і прочитати  їх.

Children choose and read information about sandwich, Yorkshire pudding, Cumberland sausages, Scottish oatcakes, Cornish pasty, Fish and chips.

Діти вибирають і читають вголос перед однокласниками.

The first chef: Can you answer the question these meals are good for our health?

Translator: А можете відповісти на питання, чи хороша дія надає на наше здоров'я ця їжа?

Children give the answers.

Діти відповідають на дане питання.

The second chef: There are a lot of myths about the “fast food”. You should be very attentively in order to say that this statement is true and the other is false.

Myths:

  1. “Fast Food” is so healthy and delicious food (FALSE).
  2. You should eat more fried meals (FALSE).
  3. You should eat more fruits and vegetables (TRUE).
  4. You should eat more sweets, cakes, doughnuts; drink more fizzy drinks such as Cola, Fanta, Sprite, 7up (FALSE).

Translator: Існує декілька міфів про «швидке живлення».  Потрібно дуже уважно прослуховувати, для того, щоб сказати яку пропозицію вірно, а яке немає.

The third chef: Now, please, look at the blackboard. You can see there all the things which are very important for young pupils.

Translator: А зараз подивитеся на дошку. Тут відмічені ті елементи, які необхідні зростаючому організму.

Children can see the following words: VITAMINS, PROTEIN, MINERALS, FIBRE, WATER and the explanations.

Діти бачать на дошці такі слова як Вітаміни, Протеїн, Мінерали, Клітковина, Вода і їх опис.

The first chef: Let’s play! Try to choose the right variant. You should make the list of healthy and unhealthy food.

Translator: Давайте пограємо! Постарайтеся вибрати правильний варіант. Ви повинні скласти список блюд «швидкого живлення» і блюд і продуктів, що відносяться до здорової їжі.

Children work with cads at the blackboard. They make the lists. They will be in two different colours: RED (unhealthy) and GREEN (healthy). It’s too easy to control the answers.

Діти працюють з картками на дошці, які двох різних квітів: червоні (блюда «швидкого живлення») і зелені (здорова їжа). Дуже легко проконтролювати правильність відповідей.

There are the following: “FAST FOOD” – pizza, sandwich, hamburger, hotdog, doughnut, chips, Cornish pasty, Yorkshire pudding, Cumberland sausages, Scottish oatcakes. “HEALTHY FOOD” – Cheddar, Fruits, vegetables, bread, orange, milk, porridge, egg, lettuce, juice.

Teacher: Marvelous! Now it’s time to say “Good Bye” to our little friends. They must come back home.

Translator: Чудово! А зараз пора прощатися з нашими маленькими друзями з Великобританії.

Children say “Good Bye” all together.

Teacher: You should remember that good health is our longevity. Our ancestry told us that we should get up at 5 o’clock in the morning, should have breakfast at 9 o’clock in the morning, should have supper at 5 o’clock in the evening, and should go to sleep at 9 o’clock in the evening, because it could help you to live for a long time.

Translator: Ви повинні також пам'ятати, що здорове живлення і спосіб життя впливає не тільки на наше здоров'я, але і є заставою нашого довголіття. Наші предки говорили так: «Вставай в 5, снідай в 9, вечеряй в 5, лягай спати в 9 - проживеш 99».

Teacher: If you were very attentively, you should remember the specific information. Now answer the questions:

  1. When should you have breakfast?
  2. When should you have supper?
  3. How many hours should you sleep?

Translator: Якщо Ви слухали приказку дуже уважно, то повинні відповісти на питання: 1. Коли ти повинен снідати? 2. Коли ти повинен вечеряти? 3. Скільки годин ти повинен спати?

Children answer the questions. Answers: через 4 години після пробудження, за 4 години до сну, 8 годин.

Teacher: Great! And tell me, please, what are the names of the first, second, and third way of eating food?

Translator: А зараз відповідайте на таке питання, як називається перша, друга, третя їда?

Children give the answers: The first way of eating food is the breakfast; the second is the dinner or the lunch, and the third is the supper.

Teacher: Draw the healthy meals for your breakfast and explain why you choose them.

Translator: Хлоп'ята, намалюйте рекламу того, що Ви їсте на сніданок і поясните чому Ви споживаєте дані блюда і продукти. І пам'ятаєте: всі продукти і блюда мають бути корисними.

Children try to draw and explain. If it will be necessary, write  the statement at the blackboard: I eat __________ for my breakfast, because it is/ they are healthy, good for me, give me energy, make me strong, keep me fit.

Діти намагаються намалювати, а потім пояснити свій вибір, свої переваги в їжі.

Якщо необхідно, то вчитель дає зразок даного вислову на дошці.

Додаток №1.

У даному застосуванні ви знайдете інформацію про перші блюда, які стали прародителями сучасного «FAST FOOD», і про національні британські закуски.

SANDWICH - отримав назву від імені Джона Монтегю, четвертого графа Сандвічевського (Сандвіч - це місце на південному сході Англії, в графстві Кент), який був азартним картярем і, щоб не уриватися на обід, їв м'ясо закладене між двома скибочками хліба. Це було одне з перших блюд «швидкого живлення».

YORKSHIRE PUDDING - це блюдо готується дуже швидко з манної крупи і молока, з додаванням фруктів або джему. Воно популярне серед британців різного віку. Набуло широкого поширення в графстві Йоркшир, а потім завоювало популярність і в інших графствах.

CUMBERLAND SAUSAGES - це свого роду сосиски на грилі, які прийнято подавати гарячими з соусом з томатів і перцю, але має свої мінуси, оскільки дуже жирне.

SCOTTISH OATCAKES - це м'ясні пиріжки, обсмажені в киплячому маслі.

CORNISH PASTY - це пиріжок з начинкою з м'яса, нирок, картоплі, капусти. У графстві Корнуелл такі пиріжки робочі брали з собою на ферму.

FISH AND CHIPS - дешеве і популярне блюдо в Британії, подається в невеликих ресторанчиках, кафе і бістро.

Додаток №2.

У даному застосуванні Ви знайдете інформацію про те, які мікроелементи повинні входити в їжу зростаючого організму.

VITAMINS = for your eyes, skin, bones, hair and other parts of your body.

PROTEIN = helps to grow and gives you energy.

WATER = for blood, cleans our bodies from the inside.

MINERALS = for bones, teeth.

FIBRE = cleans the inside of the body.

Додаток №3.

Додаткові конкурси, які можуть бути включені в даний захід. На розсуд і бажання вчителя.

1. КОНКУРС «ШИВОРОТ- НАВИВОРІТ»

У словах переплутані букви, діти повинні правильно написати слово і дати його переклад.

ESHEEC - CHEESE - СИРИЙ

TTUCELE - LETTUCE - САЛАТ (ЛАТУК)

SONEC - SCONE - БУЛОЧКА

ERTTUB - BUTTER - МАСЛО

GEAUSAS - SAUSAGE - КОВБАСА (СОСИСКА)

GERANO - ORANGE -  АПЕЛЬСИН

2. КОНКУРС «ПІДБЕРИ РИМИ»

Діти підбирають рими із запропонованих вчителем слів або самостійно. Римують назви продуктів харчування, блюд по звучанню.

BACON - SCONE

JUICE - LETTUCE

TEA - COFFEE

3. КОНКУРС «СКЛАДИ ЛАНЦЮЖОК»

Діти повинні скласти ланцюжок із слів, що відносяться до теми «Їжа», так, щоб подальше в ланцюжку слово починалося на останню букву попереднього.

Fruitoastomatorangegg

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
29 жовтня 2022
Переглядів
519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку