Урок "Оздоблення виробу. Творчий проект"

Про матеріал


Оздоблення виробу -

творчий проект

Виконав учитель трудового

навчання та економіки

Полонської ЗОШ 1-Ш ступенів №3

Король Ірина Вікторівна

ЗМІСТ

1.Обґрунтування актуальності проекту.

2.Мета проекту.

3.Завдання проекту.

4.Термін дії.

5.Учасники проекту.

6.Ресурси.

7. Етапи реалізації проекту.

8. Очікувані результати.

1. Обґрунтування актуальності

Вишивка нині стала важливою художньою цінністю, одним з найпопулярніших видів рукоділля. Вона поєднує минуле з счасністю і стверджує подальший розвиток орнаментальнної живописної культури.

Оздоблення виробу ексклюзивною вишивкою – це втілення в реальність найбільш дивовижних власних ідей, задумів. Адже ексклюзивна вишивка є засобом виявлення індивідуального неповторного стилю в декоруванні різноманітних виробів. Щоб побудувати композицію вишивки для оздоблення виробу, необхідна доцільна послідовність і поетапність організації процесу оздобення обєкта праці.

Цілеспрямований процес оздоблення виробу ( від ідеї до її втілення ) є творчим проєктом.

2.Мета проекту:

Ознайомити учнів з видами оздоблень, сформулювати уявлення учнів про поняття композиції, навчити послідовності виконання цих операцій, розширити знання про основні правила виконання різних видів оздоблень, розвивати творчі здібності, виховувати шанобливе ставлення до традицій національної вишивки.

3. Завдання проекту:

Навчити учнів своїми руками створювати невеличкі прикраси,

Етапи заключної фази:

-захист проектів;

-самооцінка;

-визначення потреби розробки наступного проекту.

8. Очікувані результати.

Така організація діяльності допоможе успішно досягти поставленої мети – оздобити обраний виріб. Якість діяльності щодо виконання проекту також багато в чому залежатиме від знання відповідного матеріалу з попередніх класів і від того, наскільки учні усвідомили та засвоїли матеріал.

-побудова композиції, створення ескізу виробу;

-вибір матеріалів та інструментів;

-прогнозування майбутніх результатів, формування основних критеріїв оцінки майбутнього виробу та його призначення;

-визначення форми захисту проекту.

Етапи технологічної фази:

-складання технологічної карти (для колективу або індивідуальні);

-організація робочого місця;

-виготовлення виробу, виконання відповідних технічних операцій та поточний самоконтроль за їх виконанням;

-дотримання правил безпечної праці.

подаруночки близьким людям та вміти їх зі смаком оздобити і створити неповторний шедевр, який довгий час буде радувати своєю неповторністю та вишуканим смаком.

4. Термін дії:

Протягом місяця.

5. Учасники проекту:

Учні 8 класу які бажають навчитися своїми руками створювати неповторні шедеври, щоб ними радувати знайомих та близьких.

6. Ресурси:

Залежно від обраної ідеї учням знадобиться певний набір ресурсів, які вони зможуть частково знайти вдома а інші купити в магазині за невеликі гроші.

Ідеї (теми можливих проектів).

«Валентинка» для близької людини

«Слинявчик» сестричці або братику

Обкладинка для фотоальбаму

Пенал для ручок

«Прихватка» - окраса для кухні

Елегантна сумочка

Чохол для мобілки

Футляр для окулярів

Прикраса для молодої панянки

Вишукана корзина для косметики

Набір серветок «Чекаю гостей»

Ексклюзивний фартушок

Кишенька для дрібничок

Рамка для фото

Мій особистий щоденник

7. Етапи реалізації проекту.

Етапи проектування:

-обгрунтування проблеми, формулювання теми й цілей проекту, вибір об'єкта праці, майбутнього впробу для оформлення вишивкою;

-творення ідей та шляхів досягнення остаточного результату;

визначення способів пошуку, обробки й аналізу потрібної інформаці
Перегляд файлу

Відділ освіти Полонської райдержадміністрації

Полонський районний методичний кабінет

Полонська загальноосвітня школа 1- Ш

ступенів № 3

 

 

Оздоблення виробу -

творчий проект

 

 

 

 

                                        Виконав учитель трудового   

                                        навчання та економіки

                                        Полонської ЗОШ 1-Ш ступенів №3

                                        Король Ірина Вікторівна

 

 

 

 

 

Полонне  2009 рік

 

 

ЗМІСТ

 

 

  1. Обґрунтування актуальності проекту.
  2. Мета проекту.
  3. Завдання проекту.
  4. Термін дії.
  5. Учасники проекту.
  6. Ресурси.

    7. Етапи реалізації проекту.

    8. Очікувані результати.

 

1. Обґрунтування актуальності

 

         Вишивка нині стала важливою художньою цінністю, одним з найпопулярніших видів рукоділля. Вона поєднує минуле з счасністю і стверджує подальший розвиток орнаментальнної живописної культури.

      Оздоблення виробу ексклюзивною вишивкою – це втілення в реальність найбільш дивовижних власних ідей, задумів. Адже ексклюзивна вишивка є засобом виявлення  індивідуального неповторного стилю в декоруванні різноманітних виробів. Щоб побудувати композицію вишивки для оздоблення виробу, необхідна доцільна послідовність і поетапність організації процесу оздобення обєкта праці.                                    

        Цілеспрямований процес оздоблення виробу ( від ідеї до її втілення ) є творчим проєктом.

 

2.Мета проекту:

 

       Ознайомити учнів з видами оздоблень, сформулювати уявлення учнів про поняття композиції, навчити послідовності виконання цих операцій, розширити знання про основні правила виконання різних видів оздоблень, розвивати творчі здібності, виховувати шанобливе ставлення до традицій національної вишивки.

 

3. Завдання проекту:

 

          Навчити учнів своїми руками створювати невеличкі прикраси,         

 

Етапи заключної фази:

 

  • захист проектів;
  • самооцінка;
  • визначення потреби розробки наступного проекту.

 

8. Очікувані результати.

 

    Така організація діяльності допоможе успішно досягти поставленої мети – оздобити обраний виріб. Якість діяльності щодо виконання проекту також багато в чому залежатиме від знання відповідного матеріалу з попередніх класів і від того, наскільки учні усвідомили та засвоїли матеріал.

  •   побудова композиції, створення ескізу виробу;
  • вибір матеріалів та інструментів;
  • прогнозування майбутніх результатів, формування основних критеріїв оцінки майбутнього виробу та його призначення;
  • визначення форми захисту проекту.

 

Етапи технологічної фази:

 

  • складання технологічної карти (для колективу або індивідуальні);
  • організація робочого місця;
  • виготовлення виробу, виконання відповідних технічних операцій та поточний самоконтроль за їх виконанням;
  • дотримання правил безпечної праці.

подаруночки близьким людям та вміти їх зі смаком оздобити і створити неповторний шедевр, який довгий час буде радувати своєю неповторністю та вишуканим смаком.

 

4. Термін дії:

 

           Протягом  місяця.

 

5. Учасники проекту:

 

         Учні 8 класу які бажають навчитися своїми руками створювати неповторні шедеври, щоб ними радувати знайомих та близьких.

 

 

 

 

 

6. Ресурси:

 

          Залежно від обраної ідеї учням знадобиться певний набір ресурсів, які вони зможуть частково знайти вдома а інші купити в магазині за невеликі гроші.

 

Ідеї  (теми можливих проектів).

 

       «Валентинка» для близької людини

       «Слинявчик» сестричці або братику

       Обкладинка для фотоальбаму

       Пенал для ручок

       «Прихватка» - окраса для кухні

       Елегантна сумочка

       Чохол для мобілки

       Футляр для окулярів                           

        Прикраса для молодої панянки

        Вишукана корзина для косметики

        Набір серветок «Чекаю гостей» 

        Ексклюзивний фартушок

        Кишенька для дрібничок

        Рамка для фото

        Мій особистий щоденник

 

 

7. Етапи реалізації проекту.

 

Етапи проектування:

 

  • обгрунтування проблеми, формулювання теми й цілей проекту, вибір обєкта праці, майбутнього впробу для оформлення вишивкою;
  • творення ідей та шляхів досягнення остаточного результату;
  • визначення способів пошуку, обробки й аналізу потрібної інформації;                     
doc
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
19 травня 2018
Переглядів
2603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку