Урок "Оздоровчі системи. Сладові оздоровчої системи"

Про матеріал
Ознайомити учнів з поняттям та основними складовими оздоровчих систем; розвивати здоров’язбережувальні компетенції; виховувати свідому потребу в дотриманні принципів здорового способу життя
Перегляд файлу

 

Оздоровчі системи

Мета: ознайомити учнів з поняттям та основними складовими оздоровчих систем;

розвивати здоров’язбережувальні компетенції; виховувати свідому потребу в дотриманні принципів здорового способу життя

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: підручник, зошит, мультимедійне обладнання, презентація, відео

 

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

- Яку ситуацію називають надзвичайною?

- Які права та обов’язки громадян України під час надзвичайної ситуації?

- Яка аварійно-рятувальна служба допомагає населенню при НС?

- Як потрібно надавати першу медичну допомогу?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

- Що таке здоров’я?

- Пригадайте основні складові здорового способу життя.

- Які навички сприяють здоров’ю?

IV. Вивчення нового матеріалу

Оздоровчі системи – це комплекс спеціальних заходів і дій, спрямованих на збереження, зміцнення і відновлення здоров’я. Це теоретичні та практичні поради щодо здорового способу життя.

Оздоровчі системи забезпечують:

- зміцнення кісток та м’язів;

- підвищення опірності організму інфекційним хворобам, впливу несприятливих погодних умов, стресам;

- зниження ризику розвитку серцево-судинних захворювань;

- покращення сну і травлення;

- підвищення працездатності;

- уповільнення процесів старіння.

Складові оздоровчих систем:

• правильний режим праці та відпочинку;

• щоденна рухова активність;

• повноцінний нічний сон;

• раціональне харчування;

• відмова від шкідливих звичок;

• загартовування водою, повітрям і сонцем;

• оптимізм і вміння володіти емоціями;

• здатність протистояти стресам, розслаблятися й повноцінно відпочивати;

• уміння бути корисним суспільству;

• наявність моральних принципів та ідеалів.

Фізичні якості людини

Фізична якість людини — це сукупність її біологічних і психічних властивостей, яка характеризує фізичну готовність здійснювати активні рухові дії. До фізичних якостей належать швидкість, спритність, сила, гнучкість, витривалість

- Як впливає фізична активность на здоров’я?

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Тестування

1. Оздоровча система — це...

А) комплекс вправ і методів, спрямованих на поліпшення стану здоров’я, забезпечення нормального розвитку й активного способу життя;

Б) практичні методики формування впевненості в собі.

2. Ребефінг — це...

А) лікування дотриманням певної дієти;

Б) дихальна терапія;

В) терапія за допомогою тварин.

3. Вегетаріанство — це...

А) традиційна система харчування;

Б )національний стиль харчування українців;

В) сучасна альтернативна система харчування.

4. Яких тварин не використовують в оздоровчих системах для терапії?

А) ведмедів;

Б) кішок;

В )собак.

5. Складовою більшості оздоровчих систем є:

А) прогулянки верхи на конях;

Б )система харчування;

В) слухання приємної спокійної музики.

6. В основі відновлення нормального обміну речовин лежить:

А) ароматерапія;

Б) іпотерапія;

В) дієтотерапія.

2. Робота в групах.

І група: доведіть, що провідна роль у формуванні здорового способу життя завжди належить свідомості людини.

ІІ група: доведіть, що вміння бути корисним суспільству є складовою оздоровчої системи.

ІІІ група: доведіть, що наявність моральних принципів та ідеалів є складовою оздоровчої системи.

VІ. Підсумок уроку

VІI. Домашнє завдання: Опрацювати§7,8, повторити §6, повідомлення про одну з оздоровчих систем

 

 

doc
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку