ТЕМА УРОКУ . Ознаки рівності трикутників .Розв’язування задач.
МЕТА УРОКУ. Формування предметних та ключових компетентностей:
Реалізація наскрізної лінії "Громадянська відповідальність"- готовність до співпраці, толерантність
ТИП УРОКУ.
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ.. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Учням пропонується вгадати геометричну фігуру: «Найважливіша фігура планіметрії. Китайці пишаються даною фігурою, вважають, що вона є першоосновою всіх фігур, і всі інші фігури – лише її окремі випадки. Даній фігурі притаманна така властивість як жорсткість, що робить її привабливою для практичного використання , особливо під час побудови різних споруд».
Трикутник є найперша фігура, яка не може розкластися в інший вид більш простих фігур і тому є першим фундаментом будь-якої речі, що має межу і фігуру. Д. Бруно
З трикутником пов’язана не лише наука математика, але й наше повсякденне життя. Практично скрізь присутня геометрична фігура – трикутник.
ІІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ, ЗАВДАНЬ УРОКУ
ІV.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.
1.Учні першої групи отримали домашнє завдання зробити структурований огляд вивченого з теми «Трикутник » склавши ментальну карту . Учні використовуючи складені схеми пригадують весь вивчений теоретичний матеріал, основні ідеї теми.
2. Інша група учнів отримали завдання придумати запитання високого рівня з даної теми. Відповідають на них учні першої групи.
Наприклад:
V. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.
3.Усні задачі . Знайти рівні трикутники і довести їх рівність. (Учні розв’язують задачі за готовим рисунком ( папки «Робочі математичні таблиці» ). Доведення за схемою:
Розглянемо трикутники …:
1)…
2)…
3)…
Отже трикутники рівні за … ознакою
2.Задача за готовим рисунком з трьома варіантами запитань:
1) Знайти рівні трикутники, довести їх рівність;
2) Довести, що ∆ BKM- рівнобедрений;
3) Доведіть, що ˂ BKM=˂ BMK
3.Задача практичного змісту № 183
Додаткова задача. У трикутнику MNK MN=MK. Точки A і B –середини сторін MN і MK відповідно. Доведіть, що NB=КA
VІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
" Кошик проблем і кошик досягнень"
(Чим можу пишатись? Що було важким ?)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Завдання №2 "Перевірте себе" с.97, №263*