Урок Ознаки рівності трикутників

Про матеріал
урок геометрії в 7-му класі . Підручник Геометрія: підр.для 7 кл.загальноосвіт.навч.закладів/ А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір.-Х.: Гімназія,2017
Перегляд файлу

ТЕМА УРОКУ . Ознаки рівності трикутників .Розв’язування задач.

МЕТА УРОКУ. Формування предметних та ключових компетентностей:

  • повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів про зміст основних понять теми, вдосконалити навички розв'язування задач за темою
  •  розвивати логічне та критичне  мислення учнів, формувати навички чітко грамотно висловлювати думки, доводити правильність власного судження,  слухати і чути інших,  аргументувати, правильно використовувати математичні терміни
  •  організовувати,   оцінювати  власну навчальну діяльність
  • усвідомлення  важливості математики як універсальної мови науки, техніки

 Реалізація наскрізної лінії "Громадянська відповідальність"- готовність до співпраці, толерантність

 ТИП УРОКУ.

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ.. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

 Учням пропонується вгадати геометричну фігуру: «Найважливіша фігура планіметрії. Китайці пишаються даною фігурою, вважають, що вона є першоосновою всіх фігур, і всі інші фігури – лише її окремі випадки. Даній фігурі притаманна така властивість як жорсткість, що робить її привабливою для практичного використання , особливо під час побудови різних споруд».

 

Трикутник є найперша фігура, яка не може розкластися в інший вид більш простих фігур і тому є першим фундаментом будь-якої речі, що має межу і фігуру.                                                                                Д. Бруно

З трикутником пов’язана не лише наука математика, але й наше повсякденне життя. Практично скрізь присутня геометрична фігура – трикутник.

 

ІІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ, ЗАВДАНЬ УРОКУ

ІV.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.

1.Учні  першої групи отримали домашнє завдання зробити структурований огляд вивченого з теми «Трикутник » склавши ментальну карту . Учні використовуючи складені схеми пригадують весь вивчений теоретичний матеріал, основні ідеї теми.

 

2. Інша група учнів  отримали завдання придумати запитання високого рівня з даної теми. Відповідають на них учні першої групи.

Наприклад:

  • Чи можна стверджувати, що два трикутники є рівними, якщо кожній стороні одного трикутника дорівнює деяка сторона другого трикутника?
  • Чи будуть трикутники рівні, якщо у них рівні дві сторони?
  • Додати ще одну умову, так щоб трикутники виявилися рівними
  1. за першою ознакою рівності трикутників ;
  2. 2) за другою ознакою рівності трикутників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.  РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.

3.Усні задачі . Знайти рівні трикутники і довести їх рівність. (Учні розв’язують задачі за готовим рисунком ( папки «Робочі математичні таблиці»  ). Доведення за схемою:

Розглянемо трикутники …:

1)…

2)…

3)…

Отже трикутники рівні за … ознакою

 

2.Задача за готовим рисунком з трьома варіантами  запитань:

1) Знайти рівні трикутники, довести  їх рівність;

2) Довести, що ∆ BKM- рівнобедрений;

3) Доведіть, що ˂ BKMBMK

3.Задача практичного змісту № 183

Додаткова задача. У трикутнику MNK   MN=MK. Точки   A і B –середини сторін  MN і  MK відповідно. Доведіть, що  NBA

VІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

" Кошик проблем і кошик досягнень"

(Чим можу пишатись? Що було важким ?)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Завдання №2 "Перевірте себе" с.97, №263*

 

 

doc
Додано
20 лютого
Переглядів
408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку