28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок "Ознайомлення з поняттям і терміном «задача». Задачі на знаходження суми"

Про матеріал

Мета уроку: ознайомити дітей із задачею, її структурними частинами, учити складати задачі на знаходження суми; вчити відрізняти задачу від розповіді, загадки; формувати навички розв'язувати такі задачі, розвивати логічне мислення

Перегляд файлу

 

 

 

 

Математика

1 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довга Лариса Миколаївна ,

вчитель початкових класів

Рингацький НВК,

Новоселицький р-н,

Чернівецька обл.

Тема. Ознайомлення з поняттям і терміном «задача». Задачі на знаходження суми Слайд №1

(За підручником Ф.М.Рівкінд, Л.Д.Оляницької)

Мета: ознайомити дітей із задачею, її структурними частинами, учити складати задачі на знаходження суми; вчити відрізняти задачу від розповіді, загадки; формувати навички розв’язувати  такі задачі, розвивати логічне мислення. Слайд №2

Обладнання: підручник Ф.М.Рівкінд, Л.Д.Оляницької, предметні малюнки, геометричний матеріал, таблиця «Задача», зошит  із друкованою основою, мультимедійний центр. Слайд №3

Хід уроку

І. Організація учнів до роботи.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1.  Повторення складу числа 10 Слайд №4

2.Каліграфічна хвилинка Слайд №5

Вгадати цифру й написати її рядок.

Ось ця цифра жартівливо

Вигинає лікоть вліво. (4)

3. Робота в групах.  Кругові приклади.

1 група «Світить сонечко» Слайд №6

         

2 група  «Іде дощик»   Слайд  №7 

4. Гра «Смайлики». Слайд №8

Скласти приклади на додавання, а потім 2 на віднімання.

 

 

 

4 + 1 = 5                                                          3 + 4 = 7

5 – 4 = 1                                                           7 – 3 = 4

5 – 1 = 4                                                           7 – 4 =3

5. «Утвори нерівності». Слайд №9


8 < 9

10 9

7 6

0 1

6 7

5 10


•• Фізкульхвилинка Слайд №10

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.  Знайомство із задачею. Пояснення нового матеріалу. Слайд №11-16

На набірному полотні вчитель виставляє 5 червоних метеликів і 4 жовтих

і говорить: «До квіточки прилетіло  5 червоних метеликів і 4 жовтих  . Скільки всього метеликів прилетіло Слайд №11

— Про що ми дізналися? Куди прилетіли метелики? Що означають

числа 5 і 4? (Це умова задачі). Слайд №12

— Про що ми хочемо дізнатися? Скільки всього метеликів прилетіло? (Це — запитання задачі). Слайд №13

— Щоб дати відповідь на це запитання, потрібно скласти приклад 5 + 4 і розв’язати його: 5 + 4 = 9 (Це розв’язання задачі). Слайд №14

— Що означає число 9? (Скільки всього метеликів прилетіло ? (9 — відповідь до задачі). Слайд №15

Задача — вид математичної вправи, коли потрібно самому виконати дію з даними числами й відповісти на запитання цієї вправи.

— Отже, задача містить такі частини: Слайд №16

1) умова;

2) запитання;

3) розв’язання;

4) відповідь.

У задачі обов’язково має бути не менше 2 чисел і запитання.

2.Читання правила Слайд №17

3.Складання задачі за малюнком Слайд №18

•• Фізкульхвилинка Слайд №19

4. Робота за підручником (с. 53, впр. 1, 2). Слайд №20

5. Робота над задачею 3.

- Де умова до задачі?

- Знайдіть запитання?

- Як ми будемо її розв’язувати?

- Що знайдемо, коли її розв’яжемо?

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Робота в зошитах із друкованою основою (с. 45).

2. Творча робота над задачами. Слайд № 21-23.

                 

3. Робота з геометричним матеріалом. Слайд №24,25

  - Які фігури зображені на малюнках?

  - Яка фігура зникла?

V. Підсумок уроку.

1. Що нового навчилися на уроці?

2. Що таке задача?

3. Чи сподобалося вам складати і розв’язувати задачі?

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Захарченко Інна
    Дякую за вашу працю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Горшкова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
30 червня 2018
Переглядів
1353
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку