28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Урок "Ознайомлення з терміном задача"

Про матеріал
Матеріали можна використовувати під час ознайомлення учнів з терміном задача. В ігровій формі, мандруючи математичним морем, діти пливуть на острів. По дорозі виконують завдання піратів. На острові знайомляться із задачами. Русалочка нагороджує всіх за активну участь .
Перегляд файлу

D:\Мои рисунки\нові рамки\ramka-detskaya-10.png 

 

 

 

«Ознайомлення з

поняттям і терміном задача.

Складання та розв’язування задач на знаходження                суми та остачі»

 

 

 Класовод

Геленюк С.І.


Тема: Ознайомлення з поняттям і терміном задача.

Складання та розв’язування задач на знаходження суми та остачі.

Мета: ознайомити учнів з термінами задача, умова задачі,запитання задачі,

  розв’язування задачі,  відповідь;

вчити відрізняти задачу від розповіді, загадки;

ознайомити учнів із задачами на знаходження суми й остачі, розрізняти їх; формувати навички розв’язувати такі задачі; розвивати логічне мислення учнів; виховувати любов до природи.

 

Хід уроку

D:\Все документы\Шкільні Фотографії\СЕМІНАР ЗАСТУПНИКІВ 2011\SN855054.JPGМелодія

 

І Організаційний момент

  • Доброго дня вам,
  • Доброго дня нам,
  • Доброго дня всім.

 

Запрошую вас, діти

У подорож цікаву.

У подорож незвичну

І математичну.

 

ІІ Актуалізація знань учнів

2.1. А будемо ми подорожувати морем чарівним, на кораблі казковому.

 Щоб вирушити в подорож необхідно підняти якір.

Щоб якір підняти – від 1 до 10 потрібно порахувати.

/рахують від  1-10, від 10- 1 , називають парні, непарні числа/

D:\Все документы\Шкільні Фотографії\СЕМІНАР ЗАСТУПНИКІВ 2011\SN855056.JPG 

Капітан:

Команда готова до подорожі? /готова/

Вправо руля, вліво руля, повний вперед.

 

              Мелодія «Шум моря»

Отже, вирушаємо в подорож.

Море спокійне, небо безхмарне,

Сонечко гарне на нас поглядає, 

Своїм промінням ласкавим усіх зігріває.

 

2.2. Яскраве сонечко пропонує нам пограти у гру «Мовчанка» /назвати наступне, попереднє  число, використовуючи математичне віяло/

 

  1.       Складання прикладів
  2.       У нашому казковому, синьому морі живе русалочка, яку ви так любите. Вона радо вітає вас у своїх морських володіннях і пропонує показати свої знання. /приклади на віднімання/

Загадка про риби

У воді живе, немає дзьоба, а клює.

Так саме рибки живуть у нашому акваріумі. Це не просто рибки, а друзі нашої русалочки. Давайте допоможемо  їм знову повернутися до Русалочки .                              

 

D:\Все документы\Шкільні Фотографії\СЕМІНАР ЗАСТУПНИКІВ 2011\SN855057.JPGЯк ви думаєте, де краще рибкам в морі , чи в акваріумі?

 

Пропоную числа порівняти,-

рибок в море відпускати.

/діти виймають  рибки з акваріума ,

порівнюють числа і випускають

рибок у море/

 

 

2.5. Діти, Русалочка щиро дякує вам

 за допомогу  і обіцяє  віддячити.

Але  вона хоче перевірити, чи ми

з вами такі дружні, як рибки в морі.

Чи вміємо працювати в групах?

 

  • скласти  числовий ряд
  • скласти приклад за малюнком                                   
  • робота в групах – повторення складу числа.

 

2.6. Фізкультхвилинка

Пропоную відпочити: в морі синьому скупатись,

Нових сил набратись.

1-2 – всі пірнають,

3-4 – виринають,

5-6- на воді кріпнуть крильця молоді,

7-8 – що є сили  всі до берега поплили.

9-10- обтрусились і за парти опустились.

 

 

 ІІІ    Вивчення нового матеріалу

 Діти, погляньте – по курсу острів.

Острів математичний

На ньому скарби незвичні.

 

Чи хочете ви побувати на острові? Тоді вперед. 

D:\Все документы\Шкільні Фотографії\1 клас\PB250011.JPGА ось і скарб!

 

    /відкривають скриню,

      витягають таблицю.

 Пояснення нового матеріалу/

 

 

3.1 Пояснення вчителя 

 

      Отже, ми дізналися з

вами з чого складається  задача.

Можна відправлятися в дорогу.

            /Шум моря/

 

Швидко всі на корабель.

 

D:\Мои рисунки\03d7b1824efa.gifДіти не хочу вас засмучувати, але на нас чатує небезпека. Погляньте, за нами пливуть пірати.

 

Щоб від піратів утекти,

Необхідно книгу чарівну знайти.

Що знання міцні дає,

У світ математики веде.

 

4 Закріплення вивченого матеріалу

4.1 робота з підручником  ст.45

 

Фізкультхвилинка – гімнастика для очей

 

Другим ударом  для піратів буде робота в зошиті   ст.26

 

4.2 робота в зошиті

Отже, пірати відступили. Наш корабель спокійно пливе морем  далі. Ви знаєте, що море це не просте, а казкове і в ньому живуть золоті рибки. І тільки щасливчикам вдається зловити золоту рибку. А вам би хотілося спіймати золоту красуню. Тоді прошу випробувати свою вдачу. Для цього потрібно бути уважним та старанним.

Хто правильно розв’яже задачу, той і буде переможцем. Золота рибка виконає будь-яке його бажання.

 

4.3. Самостійна робота – за малюнком розв’язати задачу.

 

5.Підсумок уроку

  • Чого навчалися на уроці?
  • Яке завдання було для вас найцікавішим?
  • Що було найважчим?
  • Чи сподобалося вам складати й розв’язувати задачі?

 

Мелодія

Русалочка /дівчинка в костюмі Русалочки/:

D:\Все документы\Шкільні Фотографії\СЕМІНАР ЗАСТУПНИКІВ 2011\SN855065.JPGДо вас я припливла

Із глибокого морського дна

За ваші уміння та знання

Дарунки цінні принесла

 

І ви, гості наші милі

Прийміть вітання мої щирі.

А рибка ця золота без вагання

D:\Все документы\Шкільні Фотографії\1 клас\PB250009.JPGВиконає всі ваші бажання.

docx
Додано
21 березня 2019
Переглядів
399
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку