10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Урок "Паперові об'ємні фігури. Послідовність дій під час виконання паперових об'ємних фігур. Практична робота виготовлення аплікації із паперових об'ємних фігур."

Про матеріал
Урок "Паперові об'ємні фігури. Послідовність дій під час виконання паперових об'ємних фігур. Практична робота виготовлення аплікації із паперових об'ємних фігур."
Перегляд файлу

 Предмет: трудове навчання.

 

 Тема. Паперові об'ємні фігури.  Послідовність дій  під час виконання паперових об'ємних фігур.  Практична робота виготовлення аплікації із паперових об'ємних фігур.

 

 Мета уроку: ознайомити учнів з паперовими квітами у техніці орігамі; вчити виготовляти об'ємні квіти з паперу; розвивати увагу, фантазію, творчі здібності, естетичний смак, дрібну моторику рук; виховувати активність, акуратність, культуру праці. 

 

Обладнання: зразки виробу, шаблони, папір, ножиці, клей, серветки для рук, декор.

 

ХІД УРОКУ

 

 І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

 

  1. Привітання

-Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок,

Всі за парти ми сідаємо,

До роботи приступаємо.

-Доброго дня, діти!  Мене звати Марія Миколаївна. Сьогодні я проведу у вас урок трудового навчання.

 

 2. Перевірка готовності учнів до уроку

  • Перевірте чи все у вас готова до уроку

 

 ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯ

 

  1. Бесіда про весну
  • Який сьогодні сонячний день!
  • Діти, а ви любите весну?
  • А який зараз місяць?
  • Чому він так називається?
  •  Правильно, адже саме у квітні усе навкруги наповнюється красою та пахощами квітів

 

  1. Читання вірша.

Саме тому я хочу прочитати вам один вірш.

Послухайте уважно про що цей вірш!

Хмара дощиком скотилась,
Землю стала напувать,
І малятам захотілось
В полі квітів назбирать.

Сміючись, веселі діти
Свій таночок завели,
Запашні яскраві квіти
У віночки заплели.

Ой ти, веснонько чудова,
Бавить сонце небокрай.
Пісню слухає діброва
І чарує зелен-гай.

https://www.youtube.com/watch?v=9oDm8vsJLUY&feature=youtu.be

  •  Про що розповідалося у цьому вірші?
  • Хто завів танок?

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку
  • Діти, як ви думаєте, яка тема нашого уроку?
  • Нумо розшифруємо її разом! Для цього потрібно поставити цифри у порядку зростання.

 

Я  Н   Н  В С  Е   І              Т  И   І    К  В

       5   6   4   1  3  2   7              4   5   3    1   2

 

  •  Так, сьогодні ми поговоримо про ВЕСНЯНІ КВІТИ.

 

III.  ОСНОВНА ЧАСТИНА.

 

  1. Розповідь (зацікавлення)
  • Так, сьогодні у нас незвичайне заняття про весняні квіти. Хочете послухати про них цікаву легенду? Слухайте уважно.

«Про квіти»

   Колись дуже давно перший чоловік на Землі навесні на сході Сонця  вийшов у поле  і побачив неземну красу навколо себе. Цю красу створили весняні квіти. Чоловік зібрав ці квіти і сплів з них віночок, а потім прийшов додому і вдягнув цей віночок на голову коханої жінки. І замилувався її вродою і красою.

   Голівоньку подруги прикрашали фіолетовий барвінок, біленький пролісок, деревій, дрібненькі квіти рясту, пахучі квіти сон – трави.

   Чоловік довго дивився на свою кохану, а потім звернувся до неба й сонця з проханням дарувати Землі кожної весни такі красиві і запашні квіти, щоб прикрашали вони життя, милували око своєю вродою,дарували чудові пахощі та лікували від хвороб.

   А жінка ще додала і своє прохання. Вона побажала, щоб всі жінки, які будуть з’являтися на Землі були такі ж вродливі, як перші квіти, що їй подарував чоловік. А чоловіки щоб дарували квіти жінкам постійно, і щоб квітів на Землі не ставало менше.

   І з того часу небо і сонце дарують Землі щовесни чудові  квіти: фіалки, підсніжники, нарциси, тюльпани та багато інших.

 

-  Які весняні квіти подобаються вам найбільше і чому?

 

  1. Перегляд відео та розгадування загадок.

https://www.youtube.com/watch?v=KFwxXXNBvyo&feature=youtu.be

- Ну що ж, я бачу, що ви знайомі з весняними квітами і полюбляєте їх. Тож давайте сьогодні самі спробуємо зробити квітку. А робитимемо ми її з паперу, який ви бачите у себе на партах.

 

  1. Наочність.

- Розгляньте малюнки квітів. Назвіть їх. Які квіти тут пізнали ?

 

IV. ПЛАНУВАННЯ ТРУДОВОГО ПРОЦЕСУ.

 

 1. Аналіз зразку виробу

Виріб складається з фону, квітів, листків та оздоблення. Фон немає зливатися з виробом. Квіти мають бути розміщені по центру.

 

  1. Вступний інструктаж.

Хід виконання:

  1. Згинаємо квадрат вдвоє.
  2. Відмальовуємо від шаблону пелюстку.
  3. Вирізаємо 12 таких пелюсток.
  4. Приклеюємо одну сторону пелюстка до фону .
  5. Оформляємо свій виріб.

 

V. ПРАКТИЧНА РОБОТА

1. Повторення правил техніки безпеки користування ножицями

1. Користуємося ножицями з заокругленими кінцями

2. Не тримаємо ножиці гострим кінцем.

3. Не піднімаємо ножиці без потреб.

4. Під час різання ножицями, тримати їх таким чином, щоб не потрапили на руку.

 

  1. Правила користування клеєм
  1. Клей необхідно намазувати від середини паперу до країв.
  2. При потраплянні клею на одяг потрібно витерти серветкою або змити водою
  3. Закінчивши роботу клеєм потрібно його щільно закрити

 

3.Поточний інструктаж

 

  1. фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU&feature=youtu.be

 

  1. Заключний інструктаж

 Аналіз виробів і виставка робіт

 

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

 

  1. Бесіда
  • Що ми сьогодні виготовляли?
  •  Що нового ми сьогодні дізналися про квіти?

 

  1. Прибирання робочих місць.

А зараз по прибирайте робочі місця і приготуйтеся до наступного уроку. Дякую за увагу. До побачення.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чернова Евгения
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 листопада 2020
Переглядів
932
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку