Урок «Перетворення фрагментів малюнків за допомогою графічного редактора» 3 клас

Про матеріал
Даний урок розроблений з використанням SMARTтехнології, подані дидактичний матеріал та завдання до практичного завдання
Перегляд файлу

Вчитель інформатики: Матвієнко С.В.                                                                               2018 рік

Інструкція вчителя

Слайд

Коментарі

C:\Documents and Settings\Людмила\Рабочий стол\Інтерактивна презентація\Зображення слайдів\Графічний редактор-5 клас-Улинець Л.М._1.png

             Вчитель демонструє фрагмент з мультфільму «Маша і Ведмідь»

Задає учням запитання:

  1. Чи важко буде намалювати сонечко на папері олівцями?

Задає учням запитання:

  1. За допомогою чого  ми з вами вже створювали сонечко на комп“ютері?

C:\Documents and Settings\Людмила\Рабочий стол\Інтерактивна презентація\Зображення слайдів\Графічний редактор-5 клас-Улинець Л.М._1.png

           Оголошення теми уроку -  «Перетворення  фрагментів малюнків за допомогою графічного редактора»

          Запитання: Чи всі слова в темі уроку Вам зрозумілі?

Пояснення терміну: фрагмент

        Розповідає про маршрут з «Мишкою», який маємо подолати під час уроку

          Вчитель проводить інструктаж БЖ

        Початок маршруту. Зупинка – «Розгадайка»

        Пропонує учням виконати  завдання «Розгадайка»:

* Необхідно за допомогою олівця прокласти шлях Мудрунчику до скрині, де заховалась назва нашого графічного редактора, з яким будемо працювати.

      Продовжуємо маршрут. Зупинка – Відповідаємо

Відповісти на запитання.

Використовуючи маркер вставити пропущені слова в визначені

C:\Documents and Settings\Людмила\Рабочий стол\Інтерактивна презентація\Зображення слайдів\Графічний редактор-5 клас-Улинець Л.М._5.png

       Продовжуємо маршрут. Зупинка – Запуск Scratch

Завдання: розмістити кроки запуску програми в правильній послідовності.

        Використовуючи прямокутники з цифрами  та інтерактивну дошку переміщують в  комірки

        Вчитель пропонує виконати вказану послідовність на комп’ютері, щоб перевірити правильність відповіді

C:\Documents and Settings\Людмила\Рабочий стол\Інтерактивна презентація\Зображення слайдів\Графічний редактор-5 клас-Улинець Л.М._6.png

           Продовжуємо маршрут. Зупинка – Вікно Scratch

Завдання: Працюємо ланцюгом, використовуючи зошит та підручник прокоментувати відповідну позначку-цифру.

(зауваження: при вивченні теми Об’єкти вікна, учні можуть в даному завдання пригадати вже раніше вивченні об’єкти. Ті об’єкти які нові – використовується зошит та підручник)

Продовжуємо маршрут. Зупинка – «Кнопки дій Scratch »

А зараз ми переходимо до дій, які можна виконувати із фрагментами малюнків. І в цьому нам допоможе  завдання “Знайди слово”. Один учень виконує інтерактивну вправу, інші  свої завдання.

 

Продовжуємо маршрут. Зупинка – «Кнопки дій Scratch » Вчитель   на комп’ютері завантажена програма Scratch, демонструє і розбирають разом з учнями призначення кнопок дій.

Потім розглядається завдання з інструментами програми та кнопками дій,  яке дозволить перевірити короткочасну пам'ять.

 

 

Продовжуємо маршрут. Зупинка – «Працюємо за комп’ютером”

Учні виконують практичну вправу, а вчитель допомагає

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Людмила\Рабочий стол\Інтерактивна презентація\Зображення слайдів\Графічний редактор-5 клас-Улинець Л.М._8.png

Продовжуємо маршрут. Зупинка – «Дерево знань»

Коментарі:

- з деревом будемо працювати на протязі вивченні даної теми

- сьогодні розглянемо перші 7 яблук

По черзі відкриває на дошці запитання, завдання.

Продовжуємо маршрут. Зупинка – Домашнє завдання + Рефлексія

 

 

 

 

 

УВАГА!

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (проводиться як тільки діти почнуть втомлюватися)

Література:

 

zip
Додано
8 квітня 2019
Переглядів
1169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку