Вчитель інформатики: Матвієнко С.В. 2018 рік
Інструкція вчителя
Слайд |
Коментарі |
|
Вчитель демонструє фрагмент з мультфільму «Маша і Ведмідь» Задає учням запитання:
Задає учням запитання:
|
|
Оголошення теми уроку - «Перетворення фрагментів малюнків за допомогою графічного редактора» Запитання: Чи всі слова в темі уроку Вам зрозумілі? Пояснення терміну: фрагмент Розповідає про маршрут з «Мишкою», який маємо подолати під час уроку |
|
Вчитель проводить інструктаж БЖ |
|
Початок маршруту. Зупинка – «Розгадайка» Пропонує учням виконати завдання «Розгадайка»: * Необхідно за допомогою олівця прокласти шлях Мудрунчику до скрині, де заховалась назва нашого графічного редактора, з яким будемо працювати. |
|
Продовжуємо маршрут. Зупинка – Відповідаємо Відповісти на запитання. Використовуючи маркер вставити пропущені слова в визначені |
|
Продовжуємо маршрут. Зупинка – Запуск Scratch Завдання: розмістити кроки запуску програми в правильній послідовності. Використовуючи прямокутники з цифрами та інтерактивну дошку переміщують в комірки Вчитель пропонує виконати вказану послідовність на комп’ютері, щоб перевірити правильність відповіді |
|
Продовжуємо маршрут. Зупинка – Вікно Scratch Завдання: Працюємо ланцюгом, використовуючи зошит та підручник прокоментувати відповідну позначку-цифру. (зауваження: при вивченні теми Об’єкти вікна, учні можуть в даному завдання пригадати вже раніше вивченні об’єкти. Ті об’єкти які нові – використовується зошит та підручник) |
|
Продовжуємо маршрут. Зупинка – «Кнопки дій Scratch » А зараз ми переходимо до дій, які можна виконувати із фрагментами малюнків. І в цьому нам допоможе завдання “Знайди слово”. Один учень виконує інтерактивну вправу, інші свої завдання. |
|
Продовжуємо маршрут. Зупинка – «Кнопки дій Scratch » Вчитель на комп’ютері завантажена програма Scratch, демонструє і розбирають разом з учнями призначення кнопок дій. Потім розглядається завдання з інструментами програми та кнопками дій, яке дозволить перевірити короткочасну пам'ять.
|
|
Продовжуємо маршрут. Зупинка – «Працюємо за комп’ютером” Учні виконують практичну вправу, а вчитель допомагає
|
|
Продовжуємо маршрут. Зупинка – «Дерево знань» Коментарі: - з деревом будемо працювати на протязі вивченні даної теми - сьогодні розглянемо перші 7 яблук По черзі відкриває на дошці запитання, завдання. |
|
Продовжуємо маршрут. Зупинка – Домашнє завдання + Рефлексія
|
|
УВАГА! ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (проводиться як тільки діти почнуть втомлюватися) |
Література: