Тема:Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання.Розв’язування задач вивчених видів.Обчислення виразів.
Мета:Ознайомити з перевіркою правильності дій додавання і віднімання.Вправляти у вмінні розв’язувати задачі та обчислювати вирази
Хід уроку.
Дінь-дзелень звучить дзвінок,
Усіх кличе на урок.
II.Актуалізація опорних знань
-сума чисел 30 і10
-різниця чисел 40 і 20
-сусідів числа 38,59,95,82,79.
3.Усний рахунок
Скільки буде
2+17; 24+10; 3+9; 8-4; 27-7;44-4; 9+2;7+4.
III.Пояснення нового матеріалу
-Чи правильно обчислені приклади?
35+2=39; 20+7=32;
44-3=40; 86-6=87;
-Як перевірити правильність цих дій?
Наприклад 25+5=30
Перевіряємо 30-5=25
Практикуємо 35+4=39;
67+2=69;
16+3=19;
14+3=17;
Наприклад 15-4=11;
Перевіряємо 4+11=15;
Практикуємо 30-20=10;
14-7=7;
17-8=9;
45-5=40;
2 Розв’язування задач
РУХАНКА
IV. Узагальнення вивченого матеріалу
Робота в парах
V.Рефлексія
Оцінемо свою роботу за допомогою кубиків LEGO
ЧЕРВОНИЙ-на уроці дізнався щось нове.
ЗЕЛЕНИЙ-на уроці працював із задоволенням.
СИНІЙ- на уроці було сумно.
ЖОВТИЙ- на уроці було щось незрозуміле