Урок '' Перша струна. Слухання П.Чайковського '' Пісня без слів'' ''

Про матеріал
Ознайомлення дітей із струнними інструментами, а також цікавою притчею і кросвордом.
Перегляд файлу

Розробка для 3 класу з музичного мистецтва

Тема.  ‘’Перша струна . Слухання П. Чайковського ‘’Пісня без слів‘’’’

Мета.  Ознайомити учнів із струнними інструментами . Вчити усвідомлювати і передавати свої враження. На основі слухання П. Чайковського ‘’Пісня без слів‘’ , формувати поняття про струнні інструменти . Розвивати вміння аналізувати словниковий запас епітетами. Формувати навички колективної діяльності, інтерес та повагу до музики різних народів .

Методичне забезпечення. Мультимедія , збірники нот, музичний кросворд, роздаткові таблиці, бандура.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Створення психологічної готовності учнів до проведення уроку

  1. Мотивація уроку.

Як гарно сьогодні у нас,

І сонечко лагідно світить для вас

Уважними, старанними, охайними ставайте,

Фантазуйте, співайте, руки підіймайте,

Завдання усі ви сміливо долайте.

  • До чого він вас закликає? ( Діти дають відповіді )
  • Чому цей вірш підходить до нашого уроку?
  1. Актуалізація опорних знань учнів.
  • На які звуки поділяється музика?( Шумові, музичні )
  • Які звуки належать до шумових?( Діти дають відповіді )
  • Які до музичних? ( Діти дають відповіді )
  • На які основні групи поділяються музичні інструменти? ( Ударні, духові, струнні )
  • Пригадайте історію виникнення духових інструментів ( Діти діляться на групи і утворюють летбук  із раніше створенних ними заготовок )
  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Хто здогадався яка тема сьогоднішнього уроку? ( Відповіді дітей )
  •  Вірно, сьогодні ми з вами ознайомимося із струнними першими інструментами.

( Зображення картинок на мультимедії )

Додаток 1.

Розповідь вчителя. Робота над притчею.  

   Сталося це в ті далекі часи, коли в річках було багато риби , в степах – швидких сайгаків , а в лісах співали дивовижні птахи.

    Було це дуже давно . Жив у одному маленькому селищі мисливець на ім’я Спритний . З кожного полювання повертався із здобиччю. Люди любили і шанували його за майстерність та щедрість.

    Одного дня затаївся Спритний у гущавині лісу. Раптом чує – шерех.

Підняв мисливець свій лук , натягнув  тугу  тятиву . Та раптом його лук … заспівав!

- Як ви думаєте , що почув мисливець? ( Діти складають продовження казки )

 

  1.   Ознайомлення учнів із назвами струнних музичних інструментів     ( Див. Зображення додатка 1 на мультимедія )

-     Що обєднує ці інструменти?

-     Які ще музичні інструменти мають струни?

-     Чи можна мисливський лук назвати першим музичним інструментом? ( Відповіді дітей )

 

  1.    Слухання музики.  П. Чайковський ‘’Пісня без слів’’. ( струнний оркестр )

( Діти під час слухання малюють інструмент , який чують )

 

  1.   Фізкультхвилинка. ( Руханка  музична по мультимедія )
  2.   Формування в учнів вокальних навичок.
  • Вокальні вправи.
  • Читання вірша з пропусками, під час яких діти проспівують або проплескують придуманий ритм . ( Робота по групах )
  1.  Відгадування кросворду .

Кросворд про музичні інструменти

  1. Ударний музичний інструмент схожий на барабан. (литаври)
  2. Фортепіано або ….. (піаніно)
  3. Цариця струнних інструментів. (скрипка)
  4. Мідний музичний інструмент – мисливський ріг. (валторна)
  5. Струнно – щипковий український народний інструмент. (бандура)
  6. Струнно –щипковий інструмент схожий на балалайку. (домра)
  7. Український музичний інструмент, на якому грали кобзарі. (кобза)
  1.   Підсумок уроку .
  • Що цікавого ви дізналися?
  • Який вид роботи вам найбільше сподобався?

 

 

 

 

docx
Додано
29 серпня 2019
Переглядів
710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку