Розробка для 3 класу з музичного мистецтва
Тема. ‘’Перша струна . Слухання П. Чайковського ‘’Пісня без слів‘’’’
Мета. Ознайомити учнів із струнними інструментами . Вчити усвідомлювати і передавати свої враження. На основі слухання П. Чайковського ‘’Пісня без слів‘’ , формувати поняття про струнні інструменти . Розвивати вміння аналізувати словниковий запас епітетами. Формувати навички колективної діяльності, інтерес та повагу до музики різних народів .
Методичне забезпечення. Мультимедія , збірники нот, музичний кросворд, роздаткові таблиці, бандура.
Хід уроку
Створення психологічної готовності учнів до проведення уроку
Як гарно сьогодні у нас,
І сонечко лагідно світить для вас
Уважними, старанними, охайними ставайте,
Фантазуйте, співайте, руки підіймайте,
Завдання усі ви сміливо долайте.
( Зображення картинок на мультимедії )
Додаток 1.
Розповідь вчителя. Робота над притчею.
Сталося це в ті далекі часи, коли в річках було багато риби , в степах – швидких сайгаків , а в лісах співали дивовижні птахи.
Було це дуже давно . Жив у одному маленькому селищі мисливець на ім’я Спритний . З кожного полювання повертався із здобиччю. Люди любили і шанували його за майстерність та щедрість.
Одного дня затаївся Спритний у гущавині лісу. Раптом чує – шерех.
Підняв мисливець свій лук , натягнув тугу тятиву . Та раптом його лук … заспівав!
- Як ви думаєте , що почув мисливець? ( Діти складають продовження казки )
- Що об’єднує ці інструменти?
- Які ще музичні інструменти мають струни?
- Чи можна мисливський лук назвати першим музичним інструментом? ( Відповіді дітей )
( Діти під час слухання малюють інструмент , який чують )