Урок "Перший раз у перший клас..."

Про матеріал
Конспект уроку "Перший раз у перший клас..." по підручнику Л.М.Масол, О.В.Гайдамака видавництво "Генеза". Урок спрямований ввести першокласників в світ музичного мистецтва. Познайомити іх з світом чарівних звуків; виховувати любов до музичного мистецтва.
Перегляд файлу

1Тема: ПЕРШИЙ РАЗ У ПЕРШИЙ КЛАС...

Мета: Познайомити учнів з світом мистецтва, з особливостями виникнення звуків, музики; познайомити з правилами поведінки під час співу; розвивати творчі музичні здібності учнів.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

1.Організаційний момент.

Добрий день, мої любі діти!

Ви прийшли нині в перший клас…

Вчитись будете і радіти,

І рости кожен день і час.

Школа двері для вас відчинила

І запрошує вчитись вас,

Бо знання  - це велика сила!

Тож навчайтеся в добрий час!

Наш урок особливий він приведе вас у світ мистецтва, тому і вітання у нас буде особливим – музичним.

Вітання.  Продзвенів дзвінок, почнемо урок. Добрий день!

Школа відчиняє тобі двері в дивовижний світ Мистецтва. На уроках мистецтва у нас з вами будуть помічники Лясолька і Барвик. Вони навчать вас співати, малювати, передавати красу довкілля у творчості.

Запам’ятали? – Лясолька і Барвик. А як їм запам’ятати ваші імена? А ну, давайте голосно скажемо разом своє ім’я… Хто - небудь розібрав імена та запам’ятав? Ні… Що ж робити? Хай нам допоможе чарівний клубочок до кого він потрапить – той називає своє ім’я, домовилися?(передаємо клубок). Почнемо з мене __________.

Ось ми і познайомилися.

Основна частина.

А тепер, давайте з вами з’ясуємо, що ж таке музика? З чого вона складається?

Музика-це звуковий вид мистецтва. Звуки, які ти чуєш навколо: стукіт дощу, гудіння машин, спів птахів, — шумові. Музичні звуки співають або виконують на музичних інструментах.

Допоможи Барвику визначити музичні та шумові звуки. Знайди на малюнку музичні інструменти.

 

Музичні звуки складаються у виразний наспів — мелодію. Вона є основою музики.

♫ Давайте разом послухаємо, як гарно співає народна артистка Ніна Матвієнко.

М. Скорик. Мелодія. «Гойда, гойда-гой, ніченька іде» у виконанні Н. Матвієнко (фрагмент).

Як виконується музика?

А чи ви можете так гарно співати? Давайте спробуємо, але с початку, допоможемо Барвику дізнатися, як слід поводитися під час співу. Хто може допомогти Барвику?

Молодці, допомогли Барвику, та самі собі нагадали…Ну а тепер спробуємо заспівати. Послухайте пісню, яку написала Наталія Май.

  ПІСНЯ ПЕРШОКЛАСНИКА    Музика і слова Наталії Май (слухання). Чи сподобалась вам пісня? Про що вона? Який в неї характер? А хотілось би вам вивчити цю пісню?

Тож давайте спробуємо розучити перший куплет. (Розучування).

Пер-ший раз у пер-ший клас ми йде-мо о - хо - че,

пер-шим дзво-ни-ком для нас про-дзве-нів дзві-но – чок…тощо.

Підсумок. Сьогодні ми з вами здійснили свою першу мандрівку в країну мистецтв. Познайомилися з Лясолькою та Барвиком. Дізналися, що музика складається з звуків, дорече, які вони бувають, хто запам’ятав?(шумові та музикальні). Дізналися, що з музикальних звуків складається що?(мелодія). Та почали розучування пісні «Пісня першокласника». Сподіваюсь, що для вас тиждень пролетить швидко і ми звами зустрінемося знов. А закінчимо наш урок поспівкою: «Продзвенів дзвінок, закінчився урок. Допобачення -2».

 

docx
Додано
19 серпня 2020
Переглядів
4510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку