18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок підсумок "Водойми України"

Про матеріал

Мета уроку розширити та систематизувати знання дітей про водойми України; розвивати спостережливість, уяву, пізнавальний інтерес, уміння логічно мислити, працювати в групі; формувати в учнів навички роботи з інтелект-картою; виховувати дбайливе ставлення до водойм.

Перегляд файлу

Природознавство  (підсумковий урок)  4 клас

 

Тема. Водойми України.

Цілі. Розширити та систематизувати знання дітей про водойми України; розвивати спостережливість, уяву, пізнавальний інтерес, уміння логічно мислити, працювати в групі; формувати в учнів навички роботи з інтелект-картою; виховувати дбайливе ставлення до водойм.

Обладнання. Матеріал для створення інтелект-карти, картки з тестовими завданнями, кросворди про водойми.

Хід уроку

І. Організація класу

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

    Виконання тестових завдань

  1. Початок річки називається: 
    а) притока;      б) витік;          в) русло. 
  2.  Заглиблення, по якому тече річка, це…: 
    а) гирло;      б) притока;      в) русло. 
  3. Річки , які впадають у іншу річку, це…: 
    а) притоки;      б) витік;     в) русло. 
  4. Місце, де річка впадає у іншу водойму, це…: 
    а) гирло;     б) притока;       в) витік. 
  5. Джерело—це…: 
    а) місце, де на поверхню землі витікає підземна вода; 
    б) яр, у якому тече вода. 
  6. З'єднай: 
    а) Озеро—це…        г) частина океану, яка врізається 
                                                 в сушу. 


         б) Море—це…           д) водойма, яка виникає у природних 
                                                       заглибинах на поверхні землі . 


        в) Болото—це…           е) ділянка надмірно зволоженої           
                                                       земної  поверхні. 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

         1.  Робота з кросвордом

По вертикалі:

2. Воно може бути солоне або прісне.

3. По ньому вода тече туди, де вона потрібна.

6. Без рук, без ніг з землі пробитися змогло.

8. До мами-річки я біжу.

 По горизонталі:

1.  Невелика штучна водойма.

4.  Вони є рівнинні і гірські.

5. Хвилі котить на просторі до берегів піщаних … .

7. Всі обходять це місце, тут земля неначе тісто.

 

 

Т

А

В

К

 

 

Н

 

З

 

Ж

А

Е

 

Е

 

Л

І

Ч

К

А

Р

 

О

Р

Е

 

Е

 

 

 

 

О

Л

О

Т

О

 

 

О

 

Р

 

 

 

 

У

М

 

О

К

 

2. Бесіда за кросвордом

- Що означають слова-відгадки у кросворді?

- На які дві групи поділяються водойми?

ІV. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми будемо узагальнювати та систематизувати знання про водойми України; розвивати спостережливість, уяву, пізнавальний інтерес, уміння логічно мислити, працювати в групі; формувати навички роботи з інтелект-картою.

V. Узагальнення вивченого матеріалу

 1. Робота над створенням інтелект-карти в групах.

 

 

 

 

 

 

      

 

водойми

 

 

 

                                                                                                                                                    

 

 

 

 

 

 

На гілці червоного кольору діти записують назви штучних водойм. На гілці зеленого кольору – природні водойми. Гілка синього кольору – значення водойм, фіолетового – охорона водойм. Після завершення роботи іде обговорення і доповнення інтелект-карт.

 

VІ. Підсумок уроку

 

     Гра «Продовж речення»   

             Мені сподобалося ………

            Я дізнався……….     

             Я запам’ятав ……….                                            

zip
Додано
19 березня 2018
Переглядів
1351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку