Урок письма "Письмо великої букви Г. Письмо слів та речення з великою буквою Г."

Про матеріал
Вчити писати учнів велику букву Г, поєднувати її з вивченими буквами; закріплювати уміння робити звукові моделі слів; розвивати зв’язне мовлення дітей; виховувати дбайливе ставлення до тварин; повагу до українських традицій.
Перегляд файлу

Тема.               Письмо великої букви Г. Письмо слів та речення з великою буквою Г.

 

Мета.                 Вчити писати учнів велику букву Г, поєднувати її з вивченими буквами; закріплювати уміння робити звукові моделі слів; розвивати зв’язне мовлення дітей; виховувати дбайливе ставлення до тварин; повагу до українських традицій.

 

 

 

Хід уроку.

 

І. Організаційний момент.

   - Діти, привітайтеся з гостями.

   - Зараз у нас урок письма.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

     1. Еврестична бесіда.

   - Скажіть, яка зараз пора року? (Зима)

   - До якого свята ми тепер готуємось? (До Нового року)

   - Без кого неможливе це свято, як ви думаєте?

     (Без Дідуся Мороза і Снігуроньки).

   - От сьогодні до нас на урок прийшла внучка Дідуся Мороза – Снігуронька.

   - Вона принесла нам дуже важливе повідомлення, але прочитати ми зможемо 

     його вкінці уроку, лише тоді, якщо протягом всього уроку ви будете старанно

     писати і правильно відповідати.

   - То будемо на уроці старанними і працьовитими? (Так!)

 

   - Яку букву ви вивчили на попередньому уроці ?

      («Ге», вона позначає два звуки  [г], [г’]).

2. Гра «Впіймай слово» (із звуками [г], [г’]).

3. Відгадування загадки.

Як борошно він білий-білий,

здається світ укрив цілий.

Лягає тихо нам до ніг.

І зветься килим? Ні – це … (Сніг).

4. Складання звукової моделі слова сніг.

- Назвіть всі звуки, які ми чуємо у слові сніг. (Спочатку ще раз вимовити всім слово, поділити на склади).

- Складіть звукову модель слова.

5. Складання слова із букв розрізної азбуки.

IІІ.  Бесіда за малюнком у зошиті.

- А тепер відкрийте зошити і розгляньте малюнок. Складіть речення.

- Кого ми бачимо на малюнку? (Дівчину і гусей).

- Що робить дівчинка? (Кличе гусей).

- Де знаходяться гуси?

- Що вони роблять?

- Яку дитячу гру нагадує вам цей малюнок? («Гуси-лебеді»).

- Назвіть ролі учасників гри.

- Дайте ім’я дівчинці, яке б починалося буквою «Г» (Галинка).

- А чи зможемо ми написати це слово в зошиті? Ні, бо ми не вміємо писати букву «Ге».

 

IV. Оголошення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми навчимося писати велику букву «ге», слова та речення із нею.

 

V.  Вивчення нового матеріалу.

1. Демонстрування великої рукописної літери «Г», зіставлення її з друкованою, аналіз її форми, складових елементів.

(Діти порівнюють друковану й рукописну букву «Г», визначають елементи, з яких складаються ці літери.)

    2. Пояснення написання букви вчителем.

        Перший елемент – пряма похила лінія, яку починаємо писати з      

     міжрядкової лінії, ведемо до нижньої рядкової заокруглюючи ліворуч,

 потім пишемо такий самий елемент вгорі (шапочку).

3. Написання літери учнями в повітрі.

4. Робота в зошитах.

а) Самостійне написання літери «Г» у зошиті.

б) Визначення королеви літер.

- Снігуронька спостерігає за вашою роботою, вона бачить, що ви дуже стараєтесь писати гарно і правильно.

- Подивіться на літери в рядочку – вони всі милуються собою. Та врешті-решт надокучило їм стояти так поодинці і засумували вони.

 Тут підійшла Снігуронька і говорить до них:

- Не сумуйте, красуні, зараз я познайомлю вас із іншими буквами. А щоб дружба між вами була міцною, потрібно завжди правильно писати з’єднання між буквами.

- Повторімо, які є з’єднання між буквами? (Нижня, середня, верхня).

- Діти, допоможемо буквам подружитися? (Так)

в) З’єднання букви «Г» з іншими літерами.

    - Пояснення написання з’єднань букв у складах вчителем.

    - Письмо складів у зошиті.

    - Прочитати склади і придумати із ними слова.

 

 

VI. Фізкультхвилинка

    

 

VII. Продовження роботи в зошиті.

      Написання буквосполучень: Гл, Гн.

VIII. Робота в групах.

          

Складання речень із окремих слів.

 Слова для І групи:

співа . , Гнатик, пісні, веселі (Гнатик співає веселі пісні.)

      Слова для ІІ групи:

      чита   , Гліб, книгу, нову (Гліб читає нову книгу.)

      Слова для ІІІ групи:

      малю    ,Галинка, квіти, гарні (Галинка малює гарні квіти.)

XI.  Продовження роботи в зошиті.

   

 

XІІІ. Бесіда про турботливе ставлення до птахів (за малюнком).

 

XІV. Робота в парах. Знайти однакові букви (в останньому завданні 

         сторінки зошита) та обвести їх хмаринкою.

 

XV. Розмальовування малюнків.

 

XII. Підсумок уроку.

- Що нового ми навчилися?

- Що сподобалося на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
8 листопада 2021
Переглядів
6696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку