Урок письма Тема: Письмо рядовой букви д.

Про матеріал

Тема: Письмо рядкової букви д.

Очікувані результати: вправляння в написанні рядкової літери д; вправляння в поєднанні її з іншими літерами; написання слів з виучуваною буквою; написання речень; розвивати навички письма під диктування, списування з друкованого та рукописного текстів; виховувати каліграфічність письма.

Перегляд файлу

Навчання грамоти. Письмо.

Тема: Письмо рядкової букви д.

Очікувані результати: вправляння в написанні рядкової літери д; вправляння в поєднанні її з іншими літерами; написання слів з виучуваною буквою; написання речень; розвивати навички письма під диктування, списування з друкованого та рукописного текстів; виховувати каліграфічність письма.

Хід уроку:

І. Організація класу

ІІ. АОЗ

  1. Каліграфічна хвилинка. Написання рядкової літери т. Побіжний перегляд, похвала.
  2. З чого складається речення? ( Речення складається зі слів) Що ставимо в кінці речення? (крапку, ?, !) Скільки може бути слів у реченні?  На що ми ділимо слова? ( Слова ми ділимо на склади). Що ми визначаємо у слові, коли ставимо слово у питальній інтонації? ( Наголос). Які звуки ви знаєте? ( Голосні, приголосні: тверді, м’які). З якої букви ми пишемо власні назви, зокрема імена людей? (З великої)
  3. Письмо під диктування. Перевірка.
  4. Моделювання мовних одиниць. Первірка.
  5. Підсумок.

ІІІ. Повідомлення теми, МНД

Звязок з уроком читання.

Вчитель демострує ковзани.

Що це?

Ми сьогодні на уроці письма одягнемо чарівні ковзани й будемо ковзати на сторінках зошита.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Розгляд друкованої та писаної літер. Встановлення схожості та відмінності. Поелементний аналіз.
  2. Написання літери вчителем з поелементним аналізом.

  1. Підготовчі вправи
  2. Самостійна робота учнів. Побіжний перегляд, індивідуальна допомога.
  3. Фізкультхвилинка
  4. Написання другого рядка в зошиті з друкованою основою.

V. Закріплення

  1. Дописування сторінки в зошиті під керівництвом вчителя.
  2.  Валеохвилинка

Сплять маленькі совенята  (Очі заплющені).

Раз — розкрили оченята,

Подивилися навколо  (Круговірухи очима),

Потім вгору і додолу.  (Лише очима, головою не рухати.)

Оченята — блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будемо писати.

  1. Робота в робочих зошитах. Написання літери під тактування.
  2. Робота над словом. Виділення його з віршика. (ковзани)

Під високою горою,

Переборюючи страх,

Ми із друзями юрбою

Вниз летим на ковзанах.

 

Вітер свище по за нами,

З під полозів сніг летить,

Та угору з ковзанами

Повертаємося в мить.

  1. Письмо під диктовку складів да, до, ду, ди, ді, де в робочому зошиті. + синтетичні вправи (утворення нових слів з додаванням нових складів)
  2. РЗМ. Робота з медіапродуктом

Кого (що?) фотографував фотограф?

Що відбувається на фото?

Де зроблене фото?

Що робить фото привабливим?

Що псує це фото?

Хто фотограф?

Щоб ви змінили на цьому фото?

VІ. Підсумок уроку, рефлексія, зв’язок з життям.

Ось наш урок і завершився. Ви вправно ковзали на ковзанах. То ж пора вже їх знімати.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
981
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку