Тема: Письмо рядкової букви д.
Очікувані результати: вправляння в написанні рядкової літери д; вправляння в поєднанні її з іншими літерами; написання слів з виучуваною буквою; написання речень; розвивати навички письма під диктування, списування з друкованого та рукописного текстів; виховувати каліграфічність письма.
Навчання грамоти. Письмо.
Тема: Письмо рядкової букви д.
Очікувані результати: вправляння в написанні рядкової літери д; вправляння в поєднанні її з іншими літерами; написання слів з виучуваною буквою; написання речень; розвивати навички письма під диктування, списування з друкованого та рукописного текстів; виховувати каліграфічність письма.
Хід уроку:
І. Організація класу
ІІ. АОЗ
ІІІ. Повідомлення теми, МНД
Зв’язок з уроком читання.
Вчитель демострує ковзани.
Що це?
Ми сьогодні на уроці письма одягнемо чарівні ковзани й будемо ковзати на сторінках зошита.
ІV. Вивчення нового матеріалу
V. Закріплення
Сплять маленькі совенята (Очі заплющені).
Раз — розкрили оченята,
Подивилися навколо (Круговірухи очима),
Потім вгору і додолу. (Лише очима, головою не рухати.)
Оченята — блим, блим, блим!
Відпочити треба їм!
Вправо, вліво оченята
Повертали совенята.
Совенята будуть спати,
А ми будемо писати.
Під високою горою,
Переборюючи страх,
Ми із друзями юрбою
Вниз летим на ковзанах.
Вітер свище по за нами,
З під полозів сніг летить,
Та угору з ковзанами
Повертаємося в мить.
Кого (що?) фотографував фотограф?
Що відбувається на фото?
Де зроблене фото?
Що робить фото привабливим?
Що псує це фото?
Хто фотограф?
Щоб ви змінили на цьому фото?
VІ. Підсумок уроку, рефлексія, зв’язок з життям.
Ось наш урок і завершився. Ви вправно ковзали на ковзанах. То ж пора вже їх знімати.