До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок.План – конспект уроку фізичної культури для учнів 5(9)Б класу

Про матеріал

План – конспект уроку фізичної культури для учнів 5(9)Б класу

Тема: Атлетична гімнастика.

Завдання: 1. Продовжувати навчати дітей правилам та методиці занять фізичними вправами на уроках атлетизму.

2. Вдосконалювати техніку виконання силових атлетичних вправ без снарядів та із снарядами: штангою, гирями, гантелями, еспандером, набивними м'ячами.

3. Розширити доступи до методики побудови і проведення самостійних занять дітей різної підготовленості.

4. Сприяти розвитку сили, силової виносливості та швидкісно – силових якостей, спритності.

7. Розвивати необхідні морально – вольові якості і силу волі, взаємодопомогу, колективізм.

Перегляд файлу

План – конспект

уроку фізичної культури для учнів 5(9)Б класу

 

 Тема:  Атлетична гімнастика.

Завдання:  1. Продовжувати навчати дітей  правилам та методиці занять фізичними вправами на уроках атлетизму.

2. Вдосконалювати техніку виконання силових атлетичних вправ без снарядів та із снарядами: штангою, гирями, гантелями, еспандером, набивними мячами.

3. Розширити доступи до методики побудови і проведення самостійних занять дітей різної підготовленості.

4. Сприяти розвитку сили, силової виносливості та  швидкісно – силових якостей, спритності.

7. Розвивати необхідні  морально – вольові якості і силу волі, взаємодопомогу, колективізм.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: перекладина гімнастична, , похила площина, канат для лазіння, набивні мячі, штанга, гирі, гантелі, обручі, скакалки.

 

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

                         Підготовча частина  (15 хвилин)

  1.  

Шикування в ширенгу. Рапорт вчителю. Привітання. Повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на данному уроці.

2 хвилини

Звернути увагу на, наявність спортивної форми.

  1.  

Стройові прийоми: повороти на місці.

30 секунд

Чітке виконання команд.

  1.  

Ходьба- звичайна в обхід спортзалу;

-на носках (руки за головою);

-на пятках (руки на пояс);

-спортивна.

1 хвилина

Спину тримати рівно.

 

Поступово збільшувати темп

  1.  

Біг-звичайний;

-схресним кроком;

-спиною вперед;

-із зміною положення по сигналу.

2 хвилини

Дистанція два кроки

 

Голову повернути вправо

  1.  

Стрибки

-приставним кроком лівим боком;

-приставним кроком правим боком;

3 хвилини

Дистанція два кроки

Через 4,3,2. кроки

 

  1.  

Загальнорозвиваючі вправи  для рук в русі:

-зміна положень рук на кожен крок;

-поперемінні рухи прямими руками в горизонтальній  і вертикальній площинах;

-колові рухи руками в ліктьовому та плечовому відділах

1 хвилина 30 секунд

Руки прямі. Вправу виконувати ривком

 

Виконувати на швидкість

  1.  

Вправи в присіді:-ходьба;-стрибками на двох ногах;

1 хвилина

 

  1.  

Перешикування в колону по два.

1 хвилина

 

  1.  

Загальнорозвиваючі вправи для тулуба:

1.В.п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони, нахил тулуба вперед. Повороти тулуба в нахилі.

2.В.п. – о.с. 1.упор присівши;

    2.упор лежачи;

    3.упор присівши;

    4.в.п.

3.В.п. – упор лежачи. 1.упор присівши;

     2.упор лежачи;

     3-4 те саме;

     5-8 згинання і розгинання рук в    упорі лежачи.

2 хвилини

під музикальний супровід

 

 

 

 

 

 

 

Дівчатка виконують і згинання і розгинання рук

  1.  

Загальнорозвиваючі вправи для тулуба в парах:

  1. В.п. – стоячи лицем один до одного, руки внизу. Один тримає руки другого.  Прижинисті нахили тулуба вліво і вправо почерзі відставляючи ногу в сторону на носок.
  2. В.п. стоячи лицем один до одного, ноги порізно нахилившись вперед, руки на плечах. Пружинисті нахили вперед.
  3. В.п. – таке як  у впр.2, але відстань 0,5 кроку, взятися за руки і піднести їх у верх. Переступаючи, повертатися кругом через ліве, потім через праве  плече по 4 рази.
  4. В.п. – таке як у впр.2, нахилити злехка тулуб вперед, з’єднавши долоні. Згинання і розгинання рук, чинячи опір партнеру.
  5.  В.п. – таке як у впр.1. стрибки на двох ногах з одночасним  поворотом  тулуба.

3 хвилини

 

4-6 раз

 

 

 

 

 

 

 

10-12 раз

 

 

 

4-6 раз

 

 

 

 

 

 

10-12 раз

 

 

 

Вправу починати в ліву  сторону  першої шеренги

 

 

 

 

Під час  виконання  вправи прогинатися.

 

 

 

Те ж  прогинатися

 

 

 

 

 

Одночасно виконувати поворот тулуба

  1.  

Перешикування в одну шеренгу

 

 

Команда: “В одну ширенгу шикуйсь!”

 

Основна частина (26 хвилин)

  1.  

Розподіл класу на групи для виконання вправ з атлетизму:  4 групи – хлопці, 2 групи – дівчата. Завдання для групи.

1 хвилина

Розподіл груп підготовлено заздалегідь.

  1.  

І група.

:1.Підтягування звичайним хватом з додатковим вантажем.

ІІ група.Комплекс вправ з гантелями для розвитку мязів рук  і плечового поясу:

  1. В.п. – о.с., піднімання гантелей вверх прямими руками.
  2. В.п. – о.с., піднімання прямих рук вверх через сторони
  3. В.п. – нахил вперед, ноги  нарізно, гантелі опущенні. Розведення рук в сторони.
  4. В.п. – стійка ноги нарізно, гантелі за головою, лікті вверху. Розгинання рук вверх (Французький  жим)
  5. В.п. – лежачи на спині руки з гантелями в стороні.  Піднімання прямих рук перед  собою.
  6. В.п. – о.с., піднімання гантелей на біцепс.

ІІІ група.

Комплекс вправ із штангою.

  1. Жим штанги лежачи звичайним і широким хватами.
  2. Присідання із штангою на плечах.
  3. Стояти, тримаючи штангу на плечах. Піднімання на носки.

ІV група.

Комплекс вправ із скакалками і обручами:

.

V група.

Вправи для мязів  спини:

  1. лежачи на стегнах, ноги закріплені, руки за головою. Піднімаючи верхню частину тулуба, прогнутися в попереку.
  2. лежачи на животі або грудях, руками триматися опори. Піднімати вверх прямі ноги.

VI група.

На похилій площині.

  1. Лежачи на спині, ноги закріплені. Піднімання тулуба, руки за головою.
  2. Лежачи на спині руками взятися за опору. Піднімання прямих ніг.

 

3*8 раз

 

 

 

 

 

 

10-12 раз

 

10-12 раз

 

10-12 раз

 

 

12-15 раз

 

 

 

12-15 раз

 

 

 

10-12 раз

 

 

 

 

 

 

 

10-12 раз

 

 

 

 

12-15 раз

 

 

 

8-10 раз

 

8-10 раз

 

Вантаж вагою 6-8 кг.

 

 

 

 

 

Звернути увагу на дихання та правильність виконання  вправ.

Вага гантелей 5,5 кг

 

 

 

 

Лікті може тримати партнер

 

 

 

Вага гантелей 12 кг.

 

 

Штанга вагою 44 кг.

 

Подача штанги партнерами.

 

Поставити брусок під носки.

 

 

 

 

Вправи виконувати повільно, без ривків.

 

 

 

 

 

Звернути увагу на дихання

 

 

 

  1.  

Теоретичні відомості:

  1. Які фізичні якості в основному розвиває атлетизм?
  2. Скільки разів в неділю потрібно займатись?
  3. Тривалість заняття?
  4. Який метод характерний для тренування фізичних якостей на заняттях з атлетизму?

1 хвилина

Дати команду: “Останній на приладі! Групи ставай!”

  1.  

Зміна місця роботи.

І група.

Висока перекладина:

  1. Підтягування широким хватом до грудей.
  2. Підтягування широким хватом за голову.

ІІ група.

Комплекс вправ із штангою.

ІІІ група.

Вправи на жердях:

  1. Згинання і розгинання рук в упорі.
  2. Згинання і розгинання рук в упорі з навантаженням.

IV група.

Вправи на похилій площині або для мязів спини.

V група.

Вправи з набивними мячами:

  1. Поштовх м’яча обома руками від грудей.
  2. Поштовх м’яча однією рукою .
  3. Кидки м’яча обома руками із-за голови.
  4. Кидки м’яча обома руками вперед-вверх. В.п. –ноги нарізно, м’яч внизу.
  5. Кидки м’яча обома руками назад через голову.

VI група.

Згинання і розгинання рук в упорі лежачи на гімнастичній лаві , полу.

 

 

 

3*10-12 раз

 

3*8-10 раз

 

 

3*8-10 раз

 

 

3*10 раз

3*6 раз

 

 

3* 10-12 раз

 

 

10 раз

 

6-8 раз

8-10 раз

 

8-10 раз

 

 

8-10 раз

 

 

3* 8-10 раз

 

Під час зміни місця роботи групи можуть перекомплектуватись.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вага вантажу 6 –8 кг.

 

 

Звернути увагу на техніку безпеки

 

 

Вага мяча 4 кг.

 

 

Вага мяча 2 кг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Теоретичні відомості:

  1. Число підходів під час виконання вправ.
  2. Як визначити число повторень у підход?
  3. Як збільшити  обсяг навантаження?
  4. Тривалість відпочинку між підходами.

 

Визначити ЧСС. Звернути увагу чи є перевантаження.

  1.  

Зміна місця роботи.

І група.

Лазіння по канату без допомоги ніг.

ІІ група.

Вправи на жердях.

ІІІ група.

 Загальнорозвиваючі вправи з гирями:

  1. Поштовх обох гирь.
  2. Жим обох гирь стоячи.
  3. Ривок гирі.
  4. Піднімання гирі обома руками до підборіддя.
  5. Поперемінний жим гирь.

IV група.

Загальнорозвиваючі вправи для мязів спини або вправи на похилій площині.

V і  VI групи.

Шовковий біг.

3-4 рази

 

 

6-10 раз

 

 

 

3*10 раз

3*8 раз

3*12-15 раз

3*10-12 раз

 

3*10-12 раз

Звернути увагу на техніку безпеки. Забезпечити страховку.

 

 

Звернути увагу на техніку виконання вправ.

 

 

 

 

  1.  

Теоретичні відомості:

  1. В чому проявляється відмінність у тренуванні:

а)сили і силової виносливості;

б) підтягування звичайним і широким хватом за голову;

в) згинання і розгинання рук в упорі лежачи звичайним і широким хватом;

г) жим штанги вузьким і широким хватами.

 

Шикування по групах

  1.  

Шикування в шеренгу. Оголосити правила, яких треба дотримуватись під час тренувань. Розподіл класу по 2 команди.

3 хвилини

Зачитує один із учнів.

  1.  

Виконання естафет з розвитку рухової якості –спритності 

(із м’ячем).

а) човниковий біг з мячем;

б) стрибками на лівій, правій

в) підйом переворотом.

4 хвилини

Виконати у вигляді змагань.

                          Заключна частина ( 4 хвилини)

 

1.

Шикування в ширенгу. Хотьба в обхід залу з виконанням  дихальних вправ.

Підсумки уроку.

Організований вихід із залу.

ДЗ. Скласти комплекс вправ ЗРВ.

2 хвилини

 

 

2 хвилини

Вправи на розслаблення пі музичний супровід.

Назвати кращих дітей у виконанні вправ.

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. qqweqe wqeqwe
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. wqeqeqwe qweqwe
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
12 лютого
Переглядів
522
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку