22 червня о 18:00Вебінар: Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота

"Свято відкриття шкільної спартакіади" "Зустріч з Олімпіоніком"

Про матеріал

У цікавій формі відкриття шкільної Спартакіади для учнів всієї школи. З виконанням цікавих вправ, відповідей на питання. У заході використовуються як теоретичні питання, так і практичні завдання. Відбувається знайомство з міфами щодо виникнення Олімпіади у Стародавній Греції.

Перегляд файлу

Курахівська  загальноосвітня  школа  І-ІІІ ступенів  № 22  м. Селидового

 

 

 

 

 

 

 

 

        Свято  відкриття  шкільної  Спартакіади

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала

 вчитель  фізичної  культури

 Савченко С.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  2010 рік

Мета:  перевірити  знання  про  теорію  спорту;  розвивати  фізичні  здібності,  вміння  та  навички  займатися  фізичними  вправами,  інтерес  до  історії  спорту;  удосконалювати  спортивну  майстерність;  сприяти  формуванню  активної  життєвої  позиції;  виховувати  любов  до  спорту.

Обладнання:

                                                     Хід  свята

1-й ведучий.  Увага!  Увага!  Увага!  Розпочинаємо  наше  свято,  присвячене  відкриттю  Шкільної   Спартакіади.

2-й  ведучий.  Шкільної  це  зрозуміло,  а  що  таке  спартакіада?

1-й ведучий. Спартакіада – це  своєрідна  Олімпіада,  лише  у  меншому  об’ємі.  Тому  слід  внести  символ  Олімпіади.  Діти,  а  що  це?

(Вносять  спортивний  Олімпійський  прапор).

2-й ведучий.  Ось  ми  і  атрибути  винесли,  а  далі  що?

1-й ведучий.  Трошки  повернімося  назад,  і  уявимо  собі  минуле.

                            Сценка

Зевс.  Я  Зевс – Громовержець.  Віднині  й  надалі  наказую,  щоб  спокій  був  і  злагода  навкруг,  то  слід  проводити  змагання,  що  будуть  випробувати  силу,  швидкість,  спритність  та  інші  фізичні  якості.  Слід  це  записати  та  видати  наказ.

Олімпіоник.  Добридень,  шановний  Зевсе!

Зевс.  А  ти  хто  такий?

Олімпіоник.  Я – Олімпіоник,  маленький  провісник  Олімпіади,  яка  проводиться  серед  дорослих,  але  ж  діти  теж  хочуть  змагатися.  Допоможи  й  нам.

Зевс.  Добре  бути  тобі  присутнім  на  всіх  шкільних  змаганнях.  То  йди  у  свій  путь.

(Зевс  та  Олімпіоник   йдуть.  Олімпіоник  невдовзі  повертається).

Олімпіоник.  Здрастуйте,  діти!  Прийшов  до  вас  на  свято  і  хочу  запитати:  які  види  спорту  входять  до  Олімпіади,  щоб  знати  у  чому  ви  будете  змагатися.

(Відповіді  дітей).

Добре,  то  продовжуємо  свято.

1-й учень.

Давайте  в  спорті  йти  до  перемоги,

Стояти  до  останнього  в  змаганнях.

Відкриті  до  рекордів  всі  дороги,

У  школі  ми  продовжуємо  навчання.

2-й учень.

Зал  тренажерний,  басейн  і  гімнастика

Це  твої  друзі  вірні  в  житті.

Це  грація,  гармонія  і  пластика,

Здоров’я  запорука  в  майбутті.

3-й учень.

Тож  дружбу  спорту, творчості,  краси,

Ми – шкільна  родина, -

Даємо  слово  гідно  пронести,

Бо  ми – майбутнє  України!

Вчитель  фізкультури.  Сьогодні  ми  відкриваємо  початок  шкільних  змагань.  З  їхнім  графіком  ви  можете  ознайомитися  біля  спортивного  залу.  Нагадую,  що  шкільні  змагання  відбуваються  по  віковим  групам:  5 – 6 класи;  7 – 9 класи;  10 – 11 класи.  Для  виявлення  переможців  пропоную  обрати  журі.

І змагання.  Теоретичне.  По   черзі  кожна  з  команд одержує  запитання.

1. Хто  відродив  Олімпійські  ігри?  (П’єр  де  Кубертен)

2. У  якому  році  проходили  Олімпійські  ігри  у  Москві?    1980).

3. Який  вид  спорту  прославила  Ірина  Дерюгіна?  (Гімнастику).

4. Скільки  гравців  у   футбольній  команді?  (11)

5. Назвіть  заслуженого  тренера  київського  «Динамо»?  (В.Лобановський).

6. Де  зазвичай  проходять  спортивні  змагання?  (На  стадіоні).

7. Як  називають  молодого  спортсмена?  (Юніор).

 

1. Країна-засновниця  Олімпійських  ігор?  (Греція)

2. Бобслей – це  санний  спорт  чи  конькобіжний?  (Санний).

3. Як  звати  братів  Кличко?  (Володимир,  Віталій).

4. Скільки  кілометрів  становить  марафонський  біг?  (42 км).

5. Як  називається  майданчик  для  боксу?  (Ринг).

6. Країна – батьківщина  футболу.

7. Як  називають  перегони  на  автомобілях?  (Авторалі).

 

1. Який  вид  спорту  прославив  Андрій  Шевченко?  (Футбол).

2. Який  вид  спорту  прославили  брати  Кличко?  (Бокс).

3. У  якій  країні  проходили  останні  літні  Олімпійські  ігри?    Норвегії).

4. Як  називається  змагання  на  яхтах?  (Регата).

5. Бігун  на  короткі  дистанції?  (Спринтер).

6. Майданчик  для  гри  в  теніс?  (Корт)

7. Скільки  фігур  у  шахах?  (32).

 

1. Гра  в  ручний  м’яч?  (Гандбол).

2. Кому  присвячувались  Олімпійські  ігри  у  Давній  Греції?  (Богам  Олімпу).

3. Чемпіонка  віту  з  плавання?  (Яна  Клочкова).

4. У  біатлоні  стріляють  чи  плавають?  (Стріляють).

5. Чемпіон  світу  з  перегонів  Формули 1?  (Міхаєль  Шумахер).

6. Майданчик  для  проведення  ігор  на  льоду? (Каток).

7. Бігун  на  довгі  дистанції?  (Стаєр).

 

1. Що  входить  у  легку  атлетику?  (Біг,  стрибки,  метання). 

2. Які  спортивні  ігри  ви  знаєте?  (Волейбол,  футбол,  баскетбол,  гандбол).

3. На  яких  спортивних  спорудах  виконуються  гімнастичні  вправи?  (Бруси,  перекладина,  колода,  гімнастичні  мати,  кінь).

4. Якими  предметами  виконується  метання?  (Малі  м’ячі,  спис,  граната,  диск,  молот).

5. В  якому  році  будуть  проводитися  наступні  літні  Олімпійські  ігри?  (2012).

6. Що  є  символами  Олімпіади?  (Прапор,  гімн,  клятва).

7. У  якому  місяці  проводиться  літня  Олімпіада?    серпні).

Будь  ласка,  журі,  оголосіть  підсумки  першого  конкурсу.

2-й ведучий.  А  тепер  від  кожного  класу  вийдіть  по  одному  учню,  але  дуже  артистичному.

1-й ведучий. Урок  наш  маленький,  щоб  охопити  всі  види  змагань  Олімпіади,  тому  деякі  з  них  будуть  проводиться  пізніше,  а  деякі  наші  учасники  мають  показати  своєму  класу  за  допомогою  жестів,  без  слів.  За  порушення  знімається  бал.

Тягніть  картки  з  видами  спорту.   1 хвилину  подумайте  і  по  черзі  починайте  показувати.  10 с  на  один  вид  спорту.

КАРТКА №1

Футбол,  стрибки  з  жердиною,  поло,  лото,  фігурне  катання.

КАРТКА № 2

Теніс,  кінний  спорт,  фехтування,  баскетбол,  карате.

КАРТКА № 3

Доміно,  біг  з  перешкодами,  стрибки  в  довжину,  волейбол,  штанга.

КАРТКА № 4

Плавання,  гандбол,  шашки,  гімнастика,  стрибки  у  висоту.

КАРТКА № 5

Кидання  списа,  настільний  теніс,  хокей,  шахи,  гребля.

КАРТКА № 6

Стрибки  з  трампліну,  метання  молота,  стрільба  з  лука,  бокс,  лижі.

КАРТКА № 7

Штовхання  кулі,  біатлон,  біг,  гольф,  армреслінг.

     Слухаємо  підсумки  журі.

2-й  ведучий.  Чудово,  а  тепер  перейдемо  до  наступного  завдання:  нам  потрібен  один  учень,  але  дуже  витривалий.

1-й  ведучий.  Ви  повинні  за  20 с  пострибати  на  скакалці. Готові?  Почали.

(підсумки  стрибків)

2-й ведучий.  А  тепер,  щоб  з’ясувати:  які  ми  дружні  школярі  формуємо  2  команди,  де  будуть  по  одному  учню  від  кожного  класу.

1-й ведучий.  Ось  і  команди  готові,  ми  маєте  виконати  декілька  завдань.

Конкурс  «Лови,  кидай».

Перший  учасник  стає  перед  командою  за  2 м  із  м’ячем  у  руках.  За  сигналом  вони  кидають  його  першим  гравцям.  Ті  ловлять,  відкидають  м’яч  назад  і  швидко  присідають.  Після  цього  перші  номери  обмінюються  кидками  по  черзі  з  усіма  наступними  учасниками,  які  повернувши  м’яч,  також  присідають.

2-й ведучий.  Наступний  конкурс  «Біг  боком»:  кожен  з  гравців  пересувається  до  лінії  старту  вперед  правим  боком,  назад – лівим.  Хто  перший,  той  і  переміг.  Почали.

1-й ведучий.  Конкурс  «Стрибки  на  дальність».  По  черзі  кожен  гравець  виконує  стрибок  у  довжину  з  місця,  наступний  стрибає  з  місця  приземлення  попереднього.  Отже,  хто  перший,  увага,  старт.

2-й ведучий.  Тепер  наше  шановне  журі  підведе  підсумки  нашого  змагання.

(Оголошення  підсумків,  нагородження  переможців).

Олімпіоник.  Дуже  ви  мене  потішили,  довели,  що  вмієте  змагатися,  грати  відповідати  на  питання,   знаєте  про  Олімпіаду.  А  мені  час  йти  до  Зевса,  розповісти,  як  у  вас  все  пройшло.  До  побачення!

Учень 5.

Щоб  здоровим  виріс  ти

І  сили  набрався,  фізкультуру  полюби

І  спортом  займайся.

Учень 6.

Спорт – це  сила,

Спорт – це  мудрість,

Спорт – це  клас.

Всі,  усі  займайтесь  спортом

Ми  звертаємось  до  вас.

Учень 7.

О  спорт,  о  спорт!

Це  просто  клас!

Дружіть  із  ним  завжди.

Здоров’я,  юність,  силу  дасть

І  творчої  снаги!

Учень 8.

Якщо  ви  нас  уважно  слухали,

Повинні  зрозуміти:

Щоб  бути  сильним  і  здоровим,

Потрібно  спорт  любити!

             На  цьому  наше  свято  завершено.  До  нових  зустрічей.

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
1993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку