Урок "Пластилінові фантазії"

Про матеріал
Розробка уроку "Пластилінові фантазії " ,музичне мистецтво 2 клас за модельною програмою Л. Кондратової
Перегляд файлу

Урок музичного мистецтва , 2 клас                                         

Тема:    Пластилінові фантазії

Мета:  навчальна:ознайомити учнів з поняттями «  анімація» , « види анімації»,з процесом зйомки пластилінових мультсеріалів, вчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження,  ставлення;

-розвивальна: розвивати творчу фантазію учнів,ритмічний слух, вокально- хорові навички,самостійно створювати пластичні імпровізації творів, вміння виконувати ритмічний  ланцюжок;розвивати вміння учнів уважно слухати музику та  аналізувати музичні твори;

 -виховна: виховувати  інтерес і любов до  української музики, української    культури,толерантність

Мистецькі поняття:

-  Анімація,  пластилінова анімація

-  Етапи створення пластилінового мультфільму

Сприймання та інтерпретація мистецтва:

Уривок з пластилінового м/с «Моя країна — Україна» (режисер Н. Скрябіна). Світлини зі зйомок м/с «Баранчик Шон» (режисерН. Парк).

 Обладнання:  ТЗН; дитячі музичні інструменти; фонохрестоматія; роздатковий матеріал для музичної гри, мультимедійна презентація

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку:

Вхід під українську народну танцювальну музику.

I.Організаційний момент

Музичне привітання.

Добрий день,Вам діти, я вітаю Вас!

Добрий день,учителю, здрастуй любий клас!

   II. Оголошення теми уроку, мети та завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

III. Актуалізація та коригування опорних знань з інтегрованих предметів (музичне та образотворче мистецтво).

1. Подорож в анімаційне мистецтво ( слайд 2) Мистецькі поняття для ознайомлення

Анімація - це мистецтво оживлення ляльок, малюнків, неживих предметів шляхом знімання на кіноплівку окремих рухів.

2. Види анімації ( слайд 3)

 Гра « Склади слово» : пластилінова , лялькова,мальована

         Мальована (графічна) - класичний вид анімації, де об'єкти малюються вручну (сьогодні часто переносять малюнки на комп'ютер). Спершу мальовані фільми були орієнтовані на дорослу аудиторію. Зміни в цій сфері відбулися в 30-ті рр. ХХ ст. Засновник мальованої анімації — І. Іванов-Вано («Зимова казка», 1945, «Казка про мертву царівну та сімох богатирів», 1951). В. Котьоночкіну належать твори «Ну, постривай!», «Незвичайний матч», «Сліди на асфальті», «Пісня про юного барабанщика», 1972). Ю. Норштейн — автор казок «Лисиця і заєць», 1973, «Чапля і журавель», 1974, «Їжачок в тумані»,

         Пластилінова (пластична) - вид анімації. Фільми робляться шляхом покадрової зйомки пластилінових об'єктів зі зміною (цих об'єктів) у проміжках між кадрами.

         Лялькова. Винахідником лялькової анімації є В. Старевич (1912) — «Прекрасна Люконада, або війна Рогачів з Вусачами», «Місце кінематографічного оператора», «Чотири чорти».

    У жанрі пластилінової анімації працювали Олександр Татарський, Гаррі Бардін, Нік Парк. Велику роль в історії пластилінової анімації зіграла студія Aardman Animations

Музична фізкультхвилинка (пластичне інтонування, музично-ритмічні рухи)

Інтерактивна вправа « Ритмічний ланцюжок»

IV. Комунікація через мистецтво

Вчитель: Як ти думаєш,хто рухає пластилінові фігурки під час зйомок анімаційного фільму

1.Перегляд  відео - фрагментів. ( слайд 4-5)

Перегляньте:  Уривок із пластилінового м/с "Моя країна - Україна" (режисер Н.Скрябін).

Вчитель:  Яку роль у цьому мультику відіграє музика?( слайд 6)

  • Який характер цієї музики?
  • Який настрій вона викликає у тебе?  ( «Мажор і мінор» : смайлик  прослуханого твору)

 

 Гра « Музична фантазія»

  Цей пізнавальний мультсеріал має 26 серій. Головні герої Сашко Лірник і Кіт розповідають казки, легенди й історії про різні регіони нашої Батьківщини: "Умань", "Петриківка", "Чорне озеро", "Сонячний камінь", "Писанкова історія", "Тернопіль" та інші.

Вчитель: Які ще пластилінові мультики ти знаєш?

Розглянь світлини  зі зйомок м\с "Баранчик Шон" ( режисер Н.Парк). Як ти думаєш, скількі часу витрачають працівники студії на зйомку однієї анімаційної серії?


      


Пластилінова анімація створюється шляхом покадрової зйомки пластилінових об'єктів зі зміною цих об'єктів у проміжках між кадрами.

V.  Музично- ритмічна вправа ( слайд7)

https://www.youtube.com/watch?v=D_DjObok5Iw   ( пісня Алли Мігай «Мультики»)

 

VI. Художньо-творча діяльність

1. Вокальна діяльність:

-Розспівування

2. Розучування та виконання пісні:1 куплет ( слайд7)

«Лісовий гопачок". О.Харченко

  • Демонстрація пісні учням
  • розбір тексту, мелодії пісні
  • вивчення пофразово 1 куплету
  • закріплення
  • виконання 1 куплету під фонограму

2.Гра « Музичний ланцюжок»

(Учитель: пропонує уявити себе музикантом. Після розучування пісні потрібно створити супровід до пісні, але незвичайним способом — слід утворити з однокласниками ланцюжок супроводу. Пояснює, що для створення музичного супроводу необхідно уловити ритм пісні й виконувати супровід двома варіантами, повністю наслідувати мелодію пісні або відстукувати пульсацію в тому ритмі, в якому рухається мелодія і супровід пісні. Учні: слухають уважно мелодію пісні, музичний супровід або фонограму, спочатку кожен собі відстукує пульсацію руху, далі відстукує ритмічний малюнок мелодії, а далі беруть участь в утворенні ланцюжка )

2.  Музична пластилінова фантазія ( слайд 8)

 -Пластилін яких кольорів треба взяти ,щоб виліпити персонажів пластилінового мультфільму на основі цієї пісні?

VII.  Узагальнення та систематизація навчальних досягнень дітей.

VIII. Підсумок уроку.

1.Підбиття підсумків уроку. Фідбек, рефлексія

2.Оцінювання творчої діяльності та музикування

3.Визначення власних емоцій від творчої діяльності

 ( Кольоровий щоденник )

 

4.Традиції : Співаємо разом з родиною

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 березня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку