Урок по темі "Спорт. Види спорту та ігри"

Про матеріал
Урок покликаний активізувати знання та уміння учнів з теми «Спорт та ігри», ознайомити з новою лексикою про види спорту, наголосити на особливостях вживання дієслів із назвами видів спорту та ігор
Перегляд файлу

1

 

Урок англійської мови у 6 класі

Тема: Спорт

Мета: навчальна – активізувати знання та уміння учнів з теми «Спорт та ігри», ознайомити з новою лексикою про види спорту, наголосити на особливостях вживання дієслів  із  назвами видів спорту та ігор; розвивальна – розвивати навички усного монологічного мовлення, письма, аудіювання; навчати роботі у групах; розвивати навички мислення, уяву та увагу учнів; виховна – виховувати любов до іноземної мови, позитивне ставлення до спорту, формувати поняття здорового способу життя.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Обладнання: фото різних видів спорту, роздатковий матеріал, відео сюжети, музичний супровід для фізкультхвилинки, медалі для учнів, ватмани та маркери, проектор для демонстрації мультимедійної презентації.

Хід уроку:

  1. Організаційний момент. Привітання.
  2. Налаштування на роботу з позитивним результатом.

How are you? I am OK. I am fine. I am so-so. I am not fine.

  1. Фонетична зарядка. Вірш «Спорт».

Sport is fun for girls and boys,

It’s much better than the toys,

You can sledge and ski, and skate,

And play snowballs with Kate.

You can swim and play football,

Hockey, tennis, basketball,

You can jump and you can run,

You can have a lot of fun!  (назвати види спорту, що зустрічаються у вірші)

 

  1. Повідомлення теми і мети.
  2. Активізація знань і умінь учнів з теми «Спорт».
  1. Назвати види спорту на слайдах.
  2. Вправа «Мікрофон». Вчитель у якості репортера з мікрофоном приймає від учнів  самостійно придумані речення.

  I am fond of…     I am crazy about…     I am interested in       I like …     

 I am keen on…        I don’t like…            I hate…

  1. Викладення нового матеріалу. Вчитель демонструє фото з видами спорту, називає їх, діти повторюють.
  1. athletics
  2. climbing
  3. sailing                            
  4. fencing
  5. horse riding
  6. skateboarding
  7. karate
  8. cricket
  9. rugby
  10. soccer

 

  1. Робота в групах. Кожен учень отримує картку  з новою лексикою. Для того, щоб заповнити її, потрібно отримати потрібну інформацію у  членів групи.

Зразки карток для учнів

             СARD # 1

 

  1. athletics
  2. climbing   
  3. sailing                            
  4. fencing
  5. horse riding
  6. skateboarding
  7. karate
  8. cricket
  9. rugby
  10. soccer

 

     

 

 

атлетика

альпінізм

парусний спорт

фехтування

кінний спорт

скейтборд

карате

крикет

регбі

футбол

   CARD # 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      θ`letiks]

      [`klaimbiŋ]

      [`seiliŋ ]

      [`fensiŋ]

      [`hɔ:s raidiŋ]

      [`skeitbɔ:diŋ]

      [`kærətə]

      [`krikət]

      [`rΛgbi]

      [`sɔ:kə]

 

атлетика

альпінізм

парусний спорт

фехтування

кінний спорт

скейтборд

карате

крикет

регбі

футбол

   CARD # 3

 

  1. athletics
  2. climbing   
  3. sailing                            
  4. fencing
  5. horse riding
  6. skateboarding
  7. karate
  8. cricket
  9. rugby
  10. soccer

 

 

   

      θ`letiks]

      [`klaimbiŋ]

      [`seiliŋ ]

      [`fensiŋ]

      [`hɔ:s raidiŋ]

      [`skeitbɔ:diŋ]

      [`kærətə]

      [`krikət]

      [`rΛgbi]

      [`sɔ:kə]

 

По закінченні роботи учні по черзі читають слова з перекладом.

  1. Фізкультхвилинка.  Виконується під музику.

Hands up, hands down,                                                                                                                    Hands on hips – sit down,                                                                                                                  Stand up, hands to sides,                                                                                                                      Bend left, bend right.                                                                                                                            One, two, three – hop,                                                                                                                       One, two, three – stop.                                                                                                                        Stand up and look around,                                                                                                                     Shake your head and touch the ground,                                                                                             Stamp your feet upon the ground,                                                                                                  Clap, clap, clap – and sit down.

  1. Робота з підручником. Пояснення правила вживання дієслів play, go, do із назвами різних видів спорту. Читання учнями правила  на  ст. 66.

play … (games)

go… (дієслово +ing)

do… (інші види спорту)

  1.  Складання спайдограми з використанням нової лексики.

play – football, volleyball, tennis…

do –  yoga, gymnastics, karate…

go – running, skateboarding…

 

  1.  Гра «Вгадай вид спорту за предметом».
  2.  Аудіювання. Перегляд відеосюжету “British sport”. 

Прочитати на слайді запитання  за сюжетом переглянутого відео і дати усні відповіді.

  1. What country did they speak about?
  2. What kinds of sport do the British people like?
  3. Where do they watch sport games?
  4. What unusual sport do the British like?
  5. Where do the English people do sports?
  1.  Підсумок уроку.

1)  Дати відповіді на питання.

  1. What kinds of sports and games have you learned today?
  2. What kinds of sports are the best?

2)  Вставити пропущені букви у словах, що були вивчені на уроці.

 … thletics, cli…bing, sail…ng, …encing,  ho…se ridin…, k…rate, s…ateboarding, cricke…, r…gby, so…cer .

  1.  Пояснення щодо виконання домашнього завдання.
  1.  Вивчити нові слова, письмово виконати вправу 3 на ст. 67
  2.  Високий рівень: письмово скласти 10 речень з новими словами
  1. Хвилинка вираження почуттів після уроку.

How are you? I feel good.

I am OK.

I am fine.

I am so-so.

I am not fine.

16. Оцінювання учнів. 

Oцінювання учнів, перегляд відео сюжету “We are the champions”, нагородження символічними медалями.

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку