Урок " Подорож Австралією"

Про матеріал
урок узагальнення та систематизації знань, вмінь, навичок. Урок виконання пізнавальних проблемних завдань.логічних операцій. Урок№34 Подорож Австралією Урок – подорож з елементами квесту Мета: -узагальнення знань і вмінь учнів , набутих на попередніх уроках з теми « Австралія»; -розвивати творчі здібності учнів , здатність до групової та самостійної роботи,формувати культуру спілкування, вміння аргументовано доводити власну думку; -виховувати інтерес до вивчення географії, вміння показати свою ерудицію Учасники команда ( 5 осіб) Тривалість подорожі – 45 хвилин Місце проведення – кабінет географії,кабінет англійської мови, кабінет української мови, кабінет історії, спортивний зал, Обладнання: атлас, маршрутні листи для команд, картки із завданням. Підготовка: роз’яснити учням правила роботи; розробити завдання; облаштувати кабінет Форма заходу : гра I Організаційний момент 1.Отримайте маршрутний лист. 2.Під час виконання завдань не забувайте правила вихованості, тактовності. 3.За виконання завдань отримуйте бали. 4.На виконання завдань у вас до 5 хвилин. Перевищення ліміту часу- бали знімаються. 5.Бажаю творчого неспокою в пошуках знань. II Мотивація гри. Цей материк позначався на картах , як Terra incognita ( невідома земля). Відкрили його голландці , тому дали назву цьому материку Нова Голландія. Але назва , яку маємо зараз ,Австралія, витіснила її. Австралія –, найсухіший, найменший ,найвіддаленіший від інших континентів материк . Австралія – материк, де все» навпаки . Коли в Україні зима –в Австралії літо, Коли в Києві 10 година , в Канберрі-18 годин( надвечіря) Материк таємниць і несподіванок. Материк , де «найстрашніший звір» - кролик, а серед птахів –звичайний горобець. На території Австралії розташувалися сотні природних визначних місць , які заставляють мандрівників повертатися знову і знову. Ми починаємо мандрувати по Австралії, робити зупинки , щоб повторити відоме і пізнати нове . Подорож буде складатися з зупинок на станціях де на вас чекатимуть завдання . Маршрутний лист № кабінет Час роботи бали підпис 1 директора 2 анг. мови 3 історії 4 біології 5 спорт. зал 6 української мови 7 фізики 8 образ . мистецтва 9 математики 10 географії Хід заходу I Станція1» Придбання туристичної путівки». ( кабінет директора) Ви придбали путівку для подорожі,але в путівці замість назви місць, до яких ви вирушаєте, вказано лише географічні координати. Треба визначити назви географічних об’єкті за їх координатами. № Географічна широта Географічна довгота Назва об’єкту 1 10º пд.ш 142ºсх.д. 2 33ºпд.ш. 151º сх.д. 3 34ºпд.ш. 151º сх.д. 4 26ºпд.ш. 113ºсх.д. 5 39ºпд.ш. 147ºсх.д. 6 28ºпд.ш. 153ºсх.д. II Станція 2»Таможня» ( кабінет англійської мови). Єдина валюта , якою можна розрахуватися на таможні – знання географії. Відповідаєте на запитання,бали нараховуються за кількістю правильних відповідей. 1. Яке відношення має до Австралії Метью Фліндерс?. 2.Найвідоміші морські « архітектори» 3.Як називалась Австралія до 1814 року? 4.Дерево,що не горить у вогні. 5.Материк , на якому розміщена одна країна 6.Чому межі озера Ейр в Австралії зображено пунктирною лінією?. 7.Найбільша річка Австралії. 8.Корінне населення Австралії. 9.Дерево – насос Австралії. 10.Столиця Австралійського Союзу. III Станція3 « Картографічна» (кабінет історії). Розмістити на магнітній контурній карті написані на кружечках географічні назви ( учні отримують конверти з назвами географічних об’єктів IVСтанція 4«Зоологічна» (кабінет біології). 1.Закінчіть фразу.» В Австралії, як відомо, є чимало тварин,яких нема на інших материках , бо там вони вимерли, а в Австралії залишилися. Тому , пов’язуючи цей факт із міфів про всесвітній потоп , можна стверджувати , що Австралія для фауни стародавніх епох стала …..».( Ноїв ковчег) 2.Тварина ,що мешкає в Австралії і все життя проводить на евкаліптах. 3.Тварина , яка схожа на їжака, ендемік Австралії. 4. Тварина символ Австралії. 5. Яка тварина , крім страусів і кенгуру, протягом століття була причиною національного лиха Австралії?. 6.Кенгуру в Австралії не бояться тигрів. Чому? 7.За що австралійці встановили пам’ятник гусені?. 8.Яка тварина зображена на гербі Австралійського Союзу?. 9.Чому австралійці не люблять кроликів?. 10. Як називається тварина , що народжує потомство як птах, а вигодовує, як ссавець?. VСтанція 5» Вправа Австралійський дощ» ( фізкульт.хвилинка, спортивний зал) VIСтанція 6 « Закінчить слово» ( кабінет української мови). 1.- - - - о - східна точка Австралії 2.- - - -т один із дослідників Австралії. 3.- о - - - - - - найвища гора в Австралії. 4.- - - - - - -н - корінне населення Австралії. VII Станція 6 Кросворд на тему «Австралія» (кабінет фізики) 1. А 2. в 3. с 4. т 5. р 6. а 7. л 8. і 9. я Завдання: 1. Скільки держав на материку Австралія? 2. Острів, який розташований на півночі материка. 3. Найвища вершина Австралії. 4. Горюча корисна копалина. 5. Найбільша річка. 6. Корінне населення. 7. Найменший та найсухіший материк на Землі. 8. Океан, який омиває материк на півночі, півдні, із заходу. 9. Острів, що розташований на півдні материка. VIIIСтанція 8»Ребус» ( кабінет образотворчого мистецтва) IХСтанція 9» Сенкан». Скласти сенкан до слова Австралія.( кабінет математики). ХСтанция10» Фініш»( кабінет географії) Підсумки гри.
Перегляд файлу

Урок№34

Подорож Австралією

                             Урок – подорож з елементами квесту

Мета:

-узагальнення знань  і вмінь учнів , набутих на попередніх уроках з теми « Австралія»;

-розвивати творчі здібності  учнів , здатність до групової та самостійної роботи,формувати культуру спілкування, вміння аргументовано доводити власну думку;

-виховувати інтерес до вивчення географії, вміння показати свою ерудицію

Учасники  команда ( 5 осіб)

Тривалість подорожі – 45 хвилин

Місце проведення – кабінет географії,кабінет англійської мови, кабінет української мови, кабінет історії, спортивний зал,

Обладнання: атлас, маршрутні листи для команд, картки із завданням.

Підготовка: роз’яснити учням правила роботи; розробити завдання; облаштувати кабінет

Форма заходу : гра

I Організаційний момент

1.Отримайте маршрутний лист.

2.Під час виконання завдань не забувайте правила вихованості, тактовності.

3.За виконання завдань отримуйте бали.

4.На виконання завдань  у вас до 5 хвилин. Перевищення ліміту часу- бали знімаються.

5.Бажаю творчого неспокою в пошуках знань.

II Мотивація  гри.

Цей материк позначався на картах , як Terra incognita ( невідома земля). Відкрили його голландці , тому дали назву цьому материку Нова Голландія. Але назва , яку маємо зараз ,Австралія, витіснила її.

 Австралія –, найсухіший, найменший  ,найвіддаленіший від інших  континентів материк . Австралія – материк, де все» навпаки . Коли в Україні зима –в Австралії літо, Коли в Києві 10 година , в Канберрі-18 годин( надвечіря)

Материк  таємниць і несподіванок. Материк , де «найстрашніший звір» - кролик, а серед птахів –звичайний горобець.

 На території Австралії розташувалися сотні  природних визначних місць , які заставляють мандрівників повертатися знову і знову.

Ми починаємо мандрувати по Австралії, робити зупинки , щоб повторити відоме і пізнати нове . Подорож буде складатися з зупинок на станціях де на вас чекатимуть завдання .

Маршрутний лист

 

кабінет

Час роботи

бали

підпис

1

директора

 

 

 

2

анг. мови

 

 

 

3

історії

 

 

 

4

біології

 

 

 

5

спорт. зал

 

 

 

6

української мови

 

 

 

7

фізики

 

 

 

8

образ . мистецтва

 

 

 

         9

математики

 

 

 

       10

географії

 

 

 

                                        

                                            

 

                                         Хід заходу

I Станція1» Придбання туристичної путівки».

( кабінет директора)

Ви придбали путівку для подорожі,але в путівці замість назви місць,  до яких ви вирушаєте, вказано лише географічні координати. Треба визначити назви географічних об’єкті за їх координатами.

      Географічна широта

                         

Географічна довгота

Назва об’єкту

1

10º пд.ш

142ºсх.д.

 

2

33ºпд.ш.

151º сх.д.

 

3

34ºпд.ш.

151º сх.д.

 

4

26ºпд.ш.

113ºсх.д.

 

5

39ºпд.ш.

147ºсх.д.

 

6

28ºпд.ш.

153ºсх.д.

 

 

II Станція 2»Таможня» ( кабінет англійської мови).

Єдина валюта , якою можна розрахуватися на таможні – знання географії. Відповідаєте на запитання,бали нараховуються за кількістю правильних відповідей.

1. Яке відношення має до Австралії Метью Фліндерс?.

2.Найвідоміші морські « архітектори»

3.Як називалась Австралія до 1814 року?

4.Дерево,що не горить у вогні.

5.Материк , на якому розміщена одна країна

6.Чому межі озера Ейр в Австралії зображено пунктирною лінією?.

7.Найбільша річка Австралії.

8.Корінне населення Австралії.

9.Дерево – насос Австралії.

10.Столиця Австралійського  Союзу.

III Станція3 « Картографічна» (кабінет історії).

 Розмістити на магнітній контурній карті написані на  кружечках географічні назви ( учні отримують конверти з назвами географічних об’єктів

IVСтанція 4«Зоологічна» (кабінет біології).

1.Закінчіть фразу.» В Австралії, як відомо, є чимало тварин,яких нема на інших материках , бо там вони вимерли, а в Австралії залишилися. Тому , пов’язуючи цей факт із міфів про всесвітній потоп , можна стверджувати , що Австралія для фауни стародавніх епох стала …..».( Ноїв ковчег)

2.Тварина ,що мешкає в Австралії і все життя проводить на евкаліптах.

3.Тварина , яка схожа на їжака, ендемік Австралії.

4. Тварина символ Австралії.

5. Яка тварина , крім страусів і кенгуру, протягом століття була причиною національного лиха Австралії?.

6.Кенгуру в Австралії не бояться тигрів. Чому?

7.За що австралійці встановили пам’ятник гусені?.

8.Яка тварина зображена на гербі Австралійського Союзу?.

9.Чому австралійці не люблять кроликів?.

10. Як називається тварина , що народжує потомство як птах, а вигодовує, як ссавець?.

VСтанція 5» Вправа  Австралійський дощ» ( фізкульт.хвилинка, спортивний зал)

VIСтанція 6 « Закінчить слово» ( кабінет української мови).

1.- - - -  о -          східна точка Австралії

2.- - - -т               один із дослідників Австралії.

3.- о - - - - - -       найвища гора в Австралії.

4.- - - - - - -н -     корінне населення Австралії.

 

 

VII Станція 6 Кросворд на тему «Австралія» (кабінет фізики)

 

1.

 

 

 

А

 

2.

 

 

 

 

 

 

в

 

 

 

 

 

3.

 

 

с

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

т

 

5.

 

 

 

р

 

 

 

6.

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

л

 

 

 

 

8.

 

 

 

і

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

я

Завдання:

  1. Скільки держав на материку Австралія?
  2. Острів, який розташований на півночі материка.
  3. Найвища вершина Австралії.
  4. Горюча корисна копалина.
  5. Найбільша річка.
  6. Корінне населення.
  7. Найменший та найсухіший материк на Землі.
  8. Океан, який омиває материк на півночі, півдні, із заходу.
  9. Острів, що розташований  на півдні материка.

 

VIIIСтанція 8»Ребус» ( кабінет  образотворчого мистецтва)

Географические ребусы :: Большой сборник ребусов

 

 

 

 

IХСтанція 9» Сенкан».  Скласти сенкан до слова Австралія.( кабінет математики).

 

ХСтанция10» Фініш»( кабінет географії)

Підсумки гри.

 

 

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку