Урок "Подорож до далеких країн".

Про матеріал
формування предметних компетентностей: формувати навички культури роботи з різними художніми матеріалами (восковими олівцями та фарбами (акварель), формувати інформаційну, здоров`язберігаючу, комунікативну компетентності; навчати передавати у зображувані рибок елементарні співвідношення частин форми; розвивати уяву, фантазію та образне мислення, уміння гармонійно поєднувати кольори; виховувати старанність та акуратність у роботі, естетичне сприйняття, почуття прекрасного, викликати бажання самостійно творити красу, вміння працювати у команді. формування ключових компетентностей: компетентності спілкування державною мовою (висловлювання власних думок та вражень державною мовою); інформаційно-цифрова компетентність (використання інтерактивних методів, мультимедійних засобів та мережі інтернет); компетентність уміння вчитися впродовж життя (заохочення до самоосвіти, формування уміння визначати власні художні інтереси, вміння, доцільно розподіляти свій час для пізнання, сприймання, творів мистецтва); компетентності ініціативності і підприємливості (заохочувати прояви творчої ініціативи та намагання її реалізовувати, зокрема через втілення у практичній художньо-творчій діяльності (індивідуальній і колективній), презентації результатів власних мистецьких досягнень); компетентності у галузі природничих наук (аналіз, спостереження, дослідження і відтворення природних явищ засобами мистецтва); соціальна та громадянська компетентності (виховання усвідомленого відчуття себе частиною команди, розуміти та поважати думку та інтереси інших учасників освітнього процесу); компетентність обізнаності та самовираження у сфері культури виховання естетичного смаку (вміння виражати власні емоції, ідеї та почуття, виховання шанобливого ставлення до витворів мистецтва); компетентність екологічної грамотності і здорового життя (вчити цінувати природу, любити тварин, через творчу діяльність, пропагувати здоровий спосіб життя).
Перегляд файлу

Розробка уроку з предмету «Образотворче мистецтво» для 2 класу.

Тема: Подорож до далеких країн.

Мета: формування  предметних компетентностей: формувати навички культури роботи з різними художніми матеріалами (восковими олівцями та фарбами (акварель), формувати інформаційну, здоров`язберігаючу, комунікативну компетентності; навчати передавати у зображувані рибок елементарні співвідношення частин форми; розвивати уяву, фантазію та образне мислення, уміння гармонійно поєднувати кольори;  виховувати старанність та акуратність у роботі, естетичне сприйняття, почуття прекрасного, викликати бажання самостійно творити красу, вміння працювати у команді.

формування ключових компетентностей: компетентності спілкування державною мовою (висловлювання власних думок та  вражень державною мовою); інформаційно-цифрова компетентність (використання інтерактивних методів, мультимедійних засобів та мережі інтернет); компетентність уміння вчитися впродовж життя (заохочення до самоосвіти, формування  уміння визначати власні художні інтереси, вміння,  доцільно розподіляти  свій час для пізнання, сприймання, творів мистецтва); компетентності ініціативності і підприємливості (заохочувати прояви творчої  ініціативи та намагання її реалізовувати, зокрема через втілення у практичній художньо-творчій діяльності (індивідуальній і колективній), презентації результатів власних мистецьких досягнень); компетентності у галузі природничих наук (аналіз, спостереження, дослідження і відтворення природних явищ засобами мистецтва); соціальна та громадянська компетентності (виховання усвідомленого відчуття себе частиною команди, розуміти та поважати думку та інтереси інших учасників освітнього процесу); компетентність обізнаності та самовираження у сфері культури виховання естетичного смаку (вміння виражати власні емоції, ідеї та почуття, виховання шанобливого ставлення до витворів мистецтва); компетентність екологічної грамотності і здорового життя (вчити цінувати природу, любити тварин, через творчу діяльність, пропагувати здоровий спосіб життя).

Тип уроку: урок – подорож.

Урок з використанням інтерактивних методів, комп’ютерних технологій та мережі Internet.

Обладнання: ноутбук, телевізор, ілюстрації рибок, плакат, виставка книг, підручник Мистецтво 2 клас, роздатковий матеріал для поділу на групи та геометричні фігури,  клей,  акварельні фарби, відео-фізкультхвилинка, відео «Подорож до далеких країн», відеозапис «Підводні жителі».

Міжпредметні зв’язки: природознавство .

ХІД УРОКУ

І Організаційний момент

Учитель: Встаньте, діти, всі рівненько,

               Посміхніться всі гарненько.

               Посміхніться ви до мене,

               Посміхніться і до себе

1.Перевірка готовності до уроку. Наявність необхідних матеріалів.

- Продзвенів уже дзвінок, отже час нам почати урок! А тепер перевіримо готовність до уроку, нам необхідно:

-альбомний аркуш;

-акварельні фарби;

-воскові олівці;

-простий олівець.

Сьогодні девізом нашого уроку будуть такі слова:

Малювати вчуся вправно,

Маю фарби дуже гарні.

До уроку підготуюсь.

І малюнком помилуюсь.

- Але перш ніж розпочати, нам потрібно налаштуватись на творчу та креативну роботу. 

ІІ. Актуалізація опорних знань

- Діти, а чи полюбляєте ви подорожувати? Яку б країну ви хотіли б відвідати, де б можна було познайомитись з підводним світом?

- А чи знаєте ви, що підводний світ приховує в собі безліч таємниць?

ІІІ Мотивація навчальної діяльності

Робота із загадками

Для того, щоб дізнатись про що ми сьогодні будемо говорити на уроці, вам потрібно відгадати загадки.

Крила має, та не літає,

Очі має, та не моргає,

Ніг не має, та не наздоженеш.

У воді вона живе

Не має дзьоба, а клює.

У воді жива, на суші мертва. (Риба)

- Молодці! А де ж у нас мешкають риби? (річки, океани, моря…)

- Хто є мешканцями підводного середовища?

(У глибинах морів і океанів мешкає неймовірно багато риб, крабів, восьминогів, морських зірок, молюсків. Великі і маленькі, сміливі і боязкі, яскраві і не помітні. Такі схожі і водночас різні.)

- Правильно! Але. Є ще одне місце де можуть мешкати риб, а щоб дізнатись, що це за місце, вам потрібно відгадати ще одну загадку.

Швидко плавають завзято,

Мешканці цієї хати.

Це не річка і не море -

Стіни в неї геть прозорі. (Акваріум)

- Молодці! Отже сьогодні на уроці ми з вами поринимо у підводний світ, дізнаємось, які ж бувають риби: колір, форма і забарвлення, створимо спільну композицію «Риби в акваріумі».

Учитель: Діти, мабуть ви вже здогадались, що сьогодні ми не просто учні 2 класу, а мандрівники. Ми відправляємось у далекі країни, де у воді багате розмаїття риб. А для того щоб вам було  цікаво і корисно я приготувала маленькі зображення рибок , за правильні відповіді ви зможете отримати ці картки. Наприкінці уроку ми підрахуємо їх і визначимо найкращих мандрівників. Згода? (Так). Тоді у путь!

Відео «Подорож до далеких країн» https://www.youtube.com/watch?v=ilUY9hcol74

кваріумні рибки.

Vodyanie_glazki Diskus Briliantovaya_tera  Barbus_sumatranskij  Zolotaja_rybka Piranja

 

1.Перегляд відео

- Ми з вами вже побували на березі моря, а зараз я хочу вас запросити пірнути у глибини океану. Ми будемо так званими дайверами! До речі,  хтось з вас, можливо знає, хто такі дайвери? (відповіді дітей)

- Драйвер -  від слова "дайвінг" - занурення з аквалангом – людина, яка пірнає з аквалангом у море чи океан на велику глибину.

- Увага на екран! (відеозапис «Підводні жителі»)

https://www.youtube.com/watch?v=TDiBRwjfo2k

2.Робота з підручником

- Тож сьогодні на уроці ми з вами поринемо у чарівний підводний світ. Відкрийте підручники на сторінці 68. Давайте розглянемо малюнок та помилуємось цими чудернацькими, яскравими та незвичайними морськими істотами.

- Давайте спробуємо назвати цих морських істот… (риба-куля, риба-їжак, морська зірка, краб, риба-клоун, риба-долар)

- Яких кольорів ці підводні жителі? (білі, червоні, чорно-жовті и т.д.)

- А що вони вам нагадують? (на геометричні фігури)

- Давайте відгадаємо на які геометричні фігури вони схожі?

(коло, трикутник, зірочка, овал, ромб)

- Уявіть себе підводним чарівником та спробуйте в парах створити із різних геометричних фігур рибок чи інших морських жителів. (роздатковий матеріал геометричні фігури)

ІV Фізкульхвилинка

Відео-фізкультхвилинка «Кроком РУШ» від you-tube-каналу «З любов’ю до дітей»

V Пояснення нового матеріалу

- Діти, а давайте пригадаємо, чим особливе у малюванні поєднання воскових олівців та акварельних фарб?

(відповіді дітей)

  1.                    Інструктаж з техніки безпеки під час роботи

- Діти, а зараз давайте пригадаємо, як треба поводитись під час роботи з фарбами?

  • Коли ми працюємо з фарбами, то користуємось ними обережно;
  • Пензлики не струшувати на парту, на підлогу, на товариша;
  • Не крутитися, щоб не заважати іншим;
  • Робоче місце повинно бути чистим та охайним

2.Пояснення учням поетапності малювання рибки

- Зараз я вам продемонструю поетапність малювання рибки. Ви слухаєте мої вказівки та повторюєте разом зі мною, беріть простий олівець та починаємо:

                      потрібно провести пунктирну лінію, завдовжки вашої майбутньої рибки;

                      малюємо криву лінію у вигляді дуги зверху від пунктиру;

                      далі малюємо криву лінію у вигляді дуги знизу від пунктиру;

                      домальовуємо декілька заокруглених ліній, для того, щоб вийшов у нас хвостик;

                      виділяємо дугою частину голови;

                      витираємо допоміжні лінії (пунктир);

                      Домальовуємо ротик, плавники, око;

- Розфарбовуємо нашу рибку восковими олівцями. Домальовуємо дно акваріума (пісок чи камінці), додаємо водорості, мушлі і зафарбовуємо фон блакитною акварелевою фарбою.

Давайте розглянемо які бувають форми риб – кругла, овальна, трикутна.

З початку зробимо ескіз. Хто пам’ятає , що таке ескіз. Так, вірно це попередній вигляд малюнку у графічній або у іншій формі. Молодці!

 

3.Практична робота. ( Музика «Море»)

4.Індивідуальна допомога учням

5. Складання пазлів. Робота в групах. Перед вами лежить конверт, у якому розсипані пазли . Ваше завдання: зібрати всі частинки цієї картини.

1.https://me-qr.com/uk/data/image-pack/103183538

 

imgonline-com-ua-Puzzlei4oKREyog4vj  qrcode_103183538_83215864934df11535c644f613a43e13

2.https://me-qr.com/uk/data/image-pack/103183972

imgonline-com-ua-PuzzleOz1BkyoizW4e   qrcode_103183972_ee32d11f44a36c0f2d24819d77d5a89f

VI. Підсумок уроку

-  Хто живе у воді?

-  Яку форма мають рибки?

-  Чи однакові в них плавнички та хвостики?

-  Яких морських мешканців знаєте ви?

-   Чи складно було їх малювати?

1.Демонстрація дитячих малюнків

-              Ви чудово попрацювали, ми можемо прикрасити наше підводне царство вашими чудовими рибками і милуватись ними довго – довго.

-              Оцінювання робіт

-              За правильні відповіді ви отримали  картки із зображення рибок . Давайте їх підрахуємо їх і визначимо найкращих мандрівників.

-              Виставок книг про риби.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Босик Альона
Додано
2 квітня
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку