Урок "Подорож до країни Здоров'я"

Про матеріал

Виховна година "Подорож до країни Здоров'я". Матеріал виховного заходу поєднує в собі триєдину мету : навчальна - учити дітей здійснювати контроль за додержанням особистої гігієни,формувати здоров'язберігаючу компетентність, санітарно-гігієнічні навички догляду за тілом; сприяти зміцненню здоров'я дітей та навичок правильного харчування;розвивальнарозвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки, звернути увагу на те, що порядок і чистота сприяють збереженню здоров'я;виховна -виховувати життєву потребу – бути здоровим.

Перегляд файлу

 Мета: поглибити поняття про те, що для людини головне — це здоров’я. Розвивати вміння берегти його, слідкувати за собою, дотримуватися правил. Виховувати життєву потребу бути завжди здоровим і гарним.

  

Вчитель:

Добридень вам, дорослі і малята,               

Запрошуємо всіх на наше свято!

Ми свято здоров’я проводимо нині

Дуже потрібне кожній дитині.

 

1. Привіт, шановні гості!

Здоров’я, щастя, сміху!

Веселе свято на порозі

І нам і вам на втіху.

 

2. Ми, школярики маленькі

Проводимо  свято: «Будьмо здоровенькі»

Бо здоров’я – основа всього у світі,

Знають в школі і найменші діти.

 

3. У кожній родині, у кожній сім’ї

Зростають веселі й спритні школярі.

А щоб шкільні науки добре вивчати

Про своє здоров’я треба подбати.

 

Вчитель:

У народі кажуть: «Немає щастя без здоров’я».

Зрозуміло, всім відомо, що добре бути здоровим.

Тільки треба знати, як здоровим стати.

 

Діти! Сьогодні ми з вами вирушаємо в подорож  до Країни здоров’я і розкриємо таємниці про те, що потрібно робити для того щоб зберегти здоров’я.  Вмощуйтесь зручненько на своїх місцях і вирушаємо.   А допоможе нам здійснити нашу подорож  лікар Айболить. У нього є до вас поради, як піклуватися про себе.

 

Лікар Айболить

Друже, щоб здоровим бути, треба навички здобути.

Про здоровя піклуватись: перш за все – не лінуватись.

І здружитися зі спортом, рідко ласувати тортом.

Воду крижану не пити і ніколи не палити.

Щоб знешкодити мікроби, руки мий і щоразу чисто.

Не забудь щоденно їсти овочі та фрукти різні –

Всі вони тобі корисні. Вранці й ввечері,

Мій любий, завжди – завжди чисти зуби.

Отже, будьте уважні під час подорожі. В дорогу!

 

D:\мама 2016\173___11\IMG_8172.JPG

 

Вчитель.

Наша перша зупинка – острів Бруд нуль. Вони не вмиваються, не чистять зуби, нігті у них чорні і не обрізані. Вони не чистять взуття, не слідкують за одягом і ходять патлатими. Там живе дівчинка Плямка:

         Шапочка у глині, сажа на коліні, пальчики зелені, плаття у смаженні. Вся замурзана, брудна, неохайна дуже, подивіться: ось вона впала у калюжу.

 

Плямка.

Не вмивайтеся ніколи і не мийте навіть рук,

Не потрібне це заняття,  не вартує стільки мук.

Знов замурзуються руки, шия, вуха, все у вас,

Та навіщо сили трарить і даремно гаять час?

Стригтися також не варто, та й резону в тім нема,

Бо однаково на старість облисіє голова.

 

Вбігає муха…

 

Вчитель.

Ой, а це що за невідомий літаючий об’єкт?

 

Муха.

Я -  нахабна чорна Муха.

Скажеш «Киш!», та я не слуха.

Я куштую пиріжки, цукор, каву та вершки,

Повзаю у мисці з сиром,

Вправно плаваю в кефірі,

Над тарілками кружляю,

В сміттєпроводі гуляю,

В бруді добре розбираюсь,

Знайти друзів намагаюсь.

(Оглядає Плямку з обох боків)

 

Муха.

Довгі нігті маєш?

Мити руки забуваєш?

В тебе брудні вушка!

Ти ж моя подружка!

(Цілує)

 

Танок Мухи і Бруднулі.

 

Муха.

Ну що дорогенька, подружко, сьогодні день нашої зустрічі. Я пригощаю.

(Дає Бруднулі немите яблуко)       

Пригощайся, Плямко. Брудненьке, немите, недоспіле, смачненьке.

        

Плямка бере яблуко, надкушує і хапається за живіт.  

 

Плямка.

Ой, ой, напевно там багато мікробів?

З’являються мікроби.

 

Пісня мікробів:

Ми банді то, гангстері то,

Ми мікробо, вірусіто, ох,єс,

Інфекціто рознесіто

І дитянто зарезіто, ох,єс

Грипо, пчеханто і кашлянто

Зарезіто ун моменто, ох єс

Невмиванто, нечисанто

На здоров’я наплюванто, ох,єс.

 

Лікар Айболить.

Буде все у вас боліти, як нічого не лічити

Буде світ тоді не милий, і не буде в діток сили.

Коли рук своїх не мити і брудну водичку пити,

Їсти овочі не миті, ось таким брудним ходити.

Буде все у вас боліти, як зарядку не робити,

Будете тоді маленькі, безсилі і слабенькі,

А коли не має сили, світ тоді стає не милим,

А таким ходить не стид? Ви погляньте на цей вид.

 

D:\мама 2016\173___11\IMG_8164.JPG

 

 

Пісня …..

 

Лікар Айболить.

Ой мені прийшло СМС від мого друга Мийдодіра. Він каже, що не любить таких неохайних малят, як Плямка і може їй допомогти, якщо ви відгадаєте такі загадки:

 

1. Гарне я і запашне, роботяще змалку.

Люблять всі чомусь мене вдень і на світанку.

Кажуть, я даю красу і здоров’я, й силу,

Чистоту у дім несу, звуть мене всі …    ( мило )

 

2. Я – невтомна трудівниця, мені вірять люди,

Хто зі мною поведеться – той здоровий буде.

Буде часто усміхатись білими зубами,

Мене знає вся малеча і бабусі, й мами.

Чистоту тримаю в домі, справу знаю чітко,

Вам ім’я моє знайоме, бо зубна я …    ( щітка )

 

3. Я маленька полотнинка, випрана дбайливо.

Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.

Я дощичок, до голівки притулюсь ласкаво,

Я вбиру усі краплинки з тіла після ванни.

Я не гість – хазяїн в домі, лежати я не звик,

Вам ім’я моє відомо, пригадайте, я …       ( рушник )

 

4. Білих тридцять зубчиків для кучерів і чубчиків

По голівці ходять, волосся в порядок приводять.   ( гребінець )

 

Вчитель.

Ось ви і відгадали загадки. Тепер Мийдодір допоможе жителям острова Бруд нуль виправитися.

 Я знаю, що всім вам подобаються білі, здорові й міцні зуби, гарна посмішка, густе, красиве волосся, охайний, чистенький одяг. Але для цього треба щодня чистити зуби, вмиватися, розчісувати волосся, чистити взуття і привчати себе до цього треба змалку. Заважати вам у цьому може тільки лінь. Треба навчитися переборювати свої лінощі.

         Діти, ми з вами опинились у місті Лінивому. Ось послухайте, як як живуть люди в цьому місті.

 

1. Дзвенить за вікнами трамвай: вставай (3 рази)

У хаті – метушня. Сестра гукає: «Де пальто?»

А де пальто – не зна ніхто. Отак у нас щодня.

 

2. Шука портфель старший брат, сорочку – середній брат,

Штанці – молодший, а я загубила черевик

І олівець раптово зник, шукаю все підряд.

 

3. Пальто знайшли ми у кутку, портфель в садочку на бузку.

Ну а штанців нема, коли дивлюся – ось вони,

Лежать під лавкою штани, на них Мурко дріма.

 

4. Дев*ята б’є. Ну так і є. Спізнились на урок.   

Порозмовлявши віч-на-віч, на місце класти кожну річ

Даєш собі зарок.

 

5. А зранку знов лунає крик:

«Де мій портфель? Де черевик?»

І знову метушня. І тільки чути:

Де та де?

І хата обертом іде. Отак у нас щодня.

 

Вчитель.

Діти, а у вас не буває такого?

Що ви порадите жителям цього міста?

 

 

Всі.

Кожній речі – своє місце!

 

Вчитель .

У містечку Лінивому ще живе хлопчик Антошка. Давайте заспіваємо пісню про нього.   ( пісня «Антошка» )

 

Вчитель.

Діти, наступна зупинка нашої подорожі «Чарівний ліс». У ньому живуть звірі, які дуже люблять займатися спортом і завжди роблять зарядку. Познайомтеся з ними.

 

Мишка.

Мишенятко встало зранку, розім’ятись до сніданку.

Йшло під гірку, бігло з гірки, тай вернулася до нірки.

 

Їжачок.

Їжак, їжак, їжачок – колюченький бочок

В мене гарна звичка є – їжак рано устає.

Прибирає двір і хатку й почина робить зарядку.

Спершу тупає ногами, потім низько присідає,

Вгору ноги піднімає. 1, 2, 3, 4, 5 – кожна шпилька хоче стать.

 

Ведмідь.

Я ведмідь! Міцний аж жах!

Сила вся моя в руках.

Тож в подушку мов боксер,

Набиваємо тепер.

 

Лисиця.

Довгий хвіст у лисеняти,

Пишний хвіст у лисинити,

Щоб той хвостик роздивитись,

Треба добре покрутитись.

 

Вчитель.

Дякуємо звірятам. Діти, а давайте ми покажемо звірятам, що ми теж любимо спорт і танці. Запрошуємо  всіх на веселий танок.

 

Танок ……

 

Вчитель.

Наша подорож продовжується.

Поряд з нами місто Режим Дня.

Діти цього міста все встигають, вони завжди охайні і веселі. Ось послухайте.

 

 

 

1. Ми всі класом про порядок дбаємо,

А сміття і безпорядок з класу виганяємо.

В нашім класі чистота на першому місці,

Безпорядок і сміття, забирайте звідси.

 

2. Подивіться на дівчаток – королеви красоти.

А таких, як нас, хлоп’яток в цілім світі не знайти.

Всі ми дружим з мойдодиром, із гребінчиком і милом.

Називають нас «зразкові» і ростем ми всі здорові.

 

Вчитель.

Жителі цього міста пропонують вам пограти в гру, яка називається 10 правил. Це ті правила, які ви маєте виконувати щодня. Хто уважний і хоче бути здоровим, той легко вгадає потрібне слово.

1. Як прокинувся – вставай, ліні волі…  (не давай ).

2. Квіточку роса умила, а тебе умиє…    ( мило ).

3. І дивись, неба рись, в школу швидко, швидко …   ( мчись ).

4. Але й тут не поспішай, подивись спочатку,

Чи нічого не забув, чи в портфелі все в …    ( порядку ).

5. Не носи в кишені жуйки, крейду, яблука і булки,

Кнопки, цвяхи, сірники, а носи …     ( носовички ).

6. В школі, класі не брудни, сміття бачиш …    ( підніми ).

7. Будь охайним завжди сам, уникай дірок і …   ( плям ).

8. Вдома близьким не груби, менших захищай …   ( завжди ).

9. Щоб тобою всі пишались, перехожі оглядались

Так роби, щоб люди звикли, ти завжди в усьому …  ( приклад ).

 

 

Лікар Айболить.

І ось, друзі, ми з вами опинились у країні Здоров’я.

 

Вчитель.

Тут чисті вулиці, по тротуарах йдуть чисті, красиві й веселі діти.

Вони знають багато прислів’їв про здоров’я і хочуть вас навчити:

 

1. Чистота – запорука здоровя.

 

2. В здоровому тілі – здоровий дух.

 

3. Чиста вода – для хвороби біда.

 

4. Як про здоров’я дбаєш – так і маєш.

 

5. У чепурній оселі й життя веселе.

 

6. Найбільше багатство – здоров’я.

 

 

 

Вчитель.

Діти, для того, щоб стати жителем цієї країни, треба пройти випробування. Я пропоную вам пограти в гру «Шкідливо і корисно». Слухайте ж, що я казатиму і якщо це корисно, то плесніть у долоні, якщо ні – топайте ногами.

 

1.Щодня вранці робити зарядку.  ( так )

2.Лягати спати пізно ввечері.      ( ні )

3.Інколи чистити зуби.   ( ні )

4.Бути охайним і акуратним.   (так )

5.Відпочивати на свіжому повітрі.  ( так )

6.Переглядати усі телепередачі на всіх каналах.   (ні )

7.Мити овочі й фрукти перед вживанням.   (так )

8.Берегти здоров’я власне, поки є на це ще час,

Бо життя таке прекрасне і воно одне у нас!    ( так )

 

Лікар Айболить.

Отже, діти, за власним бажанням ви стали жителями країни Здоров’я. І вам слід пам’ятати, що найбільше багатство в людини – це здоров’я.

 

Вчитель.

В усіх куточках Землі люди хочуть бути здоровими і гарними. Людина створює себе і свою зовнішність сама. Важливо, щоб людина була не лише красивою. А ще й доброю, працьовитою, щирою. Про таких людей кажуть, що вони красиві душею. Тому я бажаю вам бути здоровими. Красивими і добрими.

 

Пісня…………………

 

Вчитель.

Найбільше багатство – здоров’я людини.

А люди здорові – багатство країни.

А будуть здоровими діти рости,

То буде країна багатством цвісти!

 

         Ростіть здоровими і сильними, добрими і мудрими.

У добрий час!

 

D:\мама 2016\173___11\IMG_8170.JPG

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Виховна робота
НУШ
Додано
30 березня 2018
Переглядів
2526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку