Урок-подорож "Листівка до Елзіка"

Про матеріал

Урок-подорож "Листівка до Елзіка" , узагальнюючий урок з теми "Графічний редактор TuxPaint"


Дата:

Тема: Листівка до Елзіка

Мета: навчити дітей створювати листівки, закріпити знання учнів з теми «Tux Paint»; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; розвивати моторику руки при роботі з мишею; активізувати роботу учнів на уроці за рахунок залучення до гри; виховувати інтерес до предмету, акуратність, дисциплінованість, самостійність учнів.

Тип уроку: урок-подорож

Методи і прийоми: словесні: бесіда, розповідь, пояснення

практичні: метод вправ, робота з підручником, інструктаж

наочні: ілюстрація, демонстрація

Інтерактивні методи: «Мікрофон», робота в парах, «Дешифровщик», «Мозкова атака»,

Здоров'язберігаючі технології: кольоротерапія, гімнастика для очей, рухлива фізкультхвилинка

Обладнання: карта-маршрут подорожі, комп'ютери, квитки, картка дешифровщик, таблиця з зашифрованим словом

Міжпредметна інтеграція: образотворче мистецтво, фізичне виховання, математика, українська мова.

Хід уроку:

I. Організація класу

1.Привітання

2. Повідомлення теми уроку

- Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-подорож.

- Закрийте очі, уявіть собі гарний автобус. Уявили? Ось на цьому уявному автобусі ми будемо подорожувати.

3. Перевірка правил техніки безпеки

Але в автобус не пускають дітей, які не знають правил поведінки в комп'ютерному класі. Давайте доведемо, що ми знаємо ці правила.

- Я вам зачитаю деякі твердження, якщо вони правдиві – ви встаєте із-за парт, а якщо хибні - опускаєте тихенько голови на парту! Слухайте уважно.

1. В клас комп'ютерний спітнілі, ми вбігаємо щосили (Ні)

2. Витри старанно взуття, на не потрібно сміття (Так)

3. За улюблений комп'ютер, падаєм мов спілі фрукти. (Ні)

4. А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду (Так)

5. Від екрана ти відсядь, сантиметрів 50 (Так)

6. Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько (Ні)

7. В електронний клас науки, сміло входь, лиш вимив руки. (Так)

- Молодці. Ви дуже добре знаєте правила, тому можемо сміливо зайняти свої місця в автобусі.

4.Кольоротерапія

-Щоб рушити в подорож, вам треба налаштуватися. Подивіться на екран. Слідкуйте уважно.

На дошці висить карта подорожі до країни "Tux Paint", на якій зазначені основні моменти:

  • 1.Придбання білету.
  • 2.Створення «Багажу знань»
  • 3.Вулиця «Загадківна»
  • 4.Площа «Дешифровщик»
  • 5.Вулиця «Фігур»
  • 6.Квартал «Робочий зошит»
  • 7.Проспект "М'яча-Стрибунця"
  • 8.Провулок "Містера Пензлика".
  • 9.Вулиця «Красоти»
  • 10.Повернення додому
  • Карта:

ІІ. Вступне слово учителя:

Але ми не можемо сісти в автобус без квитка. Протягом багатьох уроків ми вивчали графічний редактор. Вчилися малювати, розфарбовувати, додавати «Магії» у ваші малюнки.

Але на цьому можливості нашого редактора не закінчуються. І сьогодні ми підведемо перші підсумки роботи, а також навчимося новому, а саме чому, дізнаєтесь пізніше. Давайте для цього відправимося у чарівну подорож.

А куди ж саме ми відправимося? До якої країни? Давайте не будемо гадати, а придбаємо безкоштовні білети. Але щоб їх отримати, вам треба виконати одне завдання. Подивіться на дошку (презентацію). Перед вами таблиця з англійськими літерами та цифрами. Вам треба виписати літери, під якими є цифри в порядку їх збільшення.

X

P

U

A

T

N

I

T

10

13

4

14

1

38

24

50

Діти виконують завдання. Перший учень, хто розгадав шифр, озвучує назву країни "Tux Paint". Учитель відкриває назву країни на карті.

- Ось і ми відгадали назву країни по якій будемо подорожувати.

- Отримайте безкоштовні квитки на автобус.

Після придбання білетів, люди планують маршрут подорожі. І в цьому нам допоможе чарівна карта. Подивіться на дошку, а на ній маршрутний лист, за яким буде здійснюватись подорож.

Подорожуючи, люди ставлять собі мету. І в нас є мета - ми повинні на нашому шляху зустріти старих друзів і познайомитися з новими.

ІІІ. Систематизація та узагальнення знань

Маршрут і мета подорожі у нас вже є. Чого ж не вистачає? Збираючись у подорож, люди беруть з собою багаж, куди кладуть особисті речі, одяг. Ось ми візьмемо багаж, куди покладемо свої знання. Давайте збирати багаж знань.

-Скажіть, що вам відомо про графічний редактор?

- Які інструменти в ньому використовують?

Ну що, багаж знань ми зібрали і візьмемо його з собою до країни "Tux Paint" Діти, а що означає слово «Tux»? (ім'я пінгвіна)

Ось ми в країні Тукса. І першою зупинкою буде вулиця «Загадківна». Послухайте загадки і відгадайте їх.

1. Вони всі друг другу раді,

Люблять разом працювати.

Роблять світ картин цікавим

І малюнок твій яскравим.

(Олівці, фарби)

2. У бочці два тіста, а не змішуються? (Яйце)

3. У фарбах катається, до церкви збирається? (Писанка)

4. Сяду я тихенько,

Розпишу яєчко:

Сонечко вшаную,

Квітку намалюю

Та на щастя людям

Потім подарую.

(Писанка, Пасха, Великдень)

5. Писанки розмалювали,

Паски добрі напекли.

Хату гарно всю прибрали

Та чекаєм свята ми!

(Пасха, Великдень)

-Молодці ви впорались із цим завданням. Їдемо далі.

- І наступною зупинкою буде площа «Дешифровщик». На дошці ви бачите таблицю з буквами. Вам треба віднайти слова, які пов'язані з назвою нашої чарівної країни, тобто з темою «Tux Paint»

T

о

Б'

є

К

м

а

г

U

м

а

р

т

н

і

я

X

П

а

л

І

ш

г

у

P

Е

д

а

к

т

О

м

A

н

з

л

и

а

р

к

I

n

t

з

д

м

п

а

Діти знаходять слова, і по черзі виходять до дошки закреслюючи їх.

-Молодці, ви добре впорались із завданням. Їдемо далі.

ІV. Викладання нового матеріалу:

- І ось ми потрапили на вулицю «Геометричних фігур». У кожної пари на парті лежить конверт. Відкрийте конверти.

-Що в них лежить? (Геометричні фігури).

- Із цих фігур вам треба скласти свій малюнок і дати йому назву. У вас є три хвилини.

- Хто впорався із завданням?

- Дуже гарні, навіть сюжетні малюнки ви склали. Рушаємо далі.

-Молодці! Ось ми з вами і опинилися на кварталі "Робочого зошита".

Відкрийте свої зошити на сторінці 54. І виконуємо завдання.

Читаємо завдання № 1. І відмічаємо правильну відповідь.

Читаємо наступні завдання.

  • -Молодці! Ви виконали всі завдання! Їдемо далі І ось ми на Проспекті «Мяча-Стрибунця».

Він пропонує вам зробити фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка:

Щось ми трохи притомились

Відпочити вже пора

Пострибали, покрутились

Руки в боки. Раз і два.

Подивились вправо, вліво

І присіли до землі.

Встали, сіли, встали сіли,

Встали. Руки догори.

Потягнулися до Сонця

Опустили руки вниз.

Подивились у віконце.

До сусіда посміхнись.

Ось ми трішки відпочили.

До роботи нам вже час!

Зошити свої відкрили

Бо знання чекають вас!

V. Практична робота з комп'ютером

1. Пояснення завдання

- Молодці, ви впорались із завданням! Можемо їхати далі. І потрапили ми з вами на провулок до Містера Пензлика. І у нього є запитання до вас.

- Яке свято наближається до нас?

- А що ви знаєте про Великдень?

- Що обов'язково готують на це свято?

- Молодці, ви дуже багато знаєте про це свято. І Містер Пензлик дав нам завдання. Вам потрібно зробити вітальну листівку до Великодня, за допомогою програми Tux Paint. Подивіться, яку я зробила листівку. В цій листівці, я змінила фон малюнку, за допомогою геометричних фігур зробила Паску та крашанки. Та прикрасила листівку весняним орнаментом. (Демонстрація виконання завдання)

2. Перевірка розуміння завдання

- Скажіть, що ми сьогодні будемо робити? Якому святу присвячена листівка?

3. Повторення правил роботи за комп'ютером

- Нагадайте, яких правил слід дотримуватись при роботі за комп'ютером.

4. Робота з ПК (10-15 хв)

- Займіть свої робочі місця, і починайте виконувати завдання. (Надаю індивідуальну допомогу)

VI. Релаксація (відео супровід)

Діти сідають за парти.

VІI. Підведення підсумків уроку

1. Аналіз виконаного завдання.

-Молодці, ви дуже добре попрацювали. Всі створили гарні листівки.

2. Рефлексія

- Нажаль, час подорожі закінчується. Ось вже виїзд з країни Тукса. Але тут ще залишився один провулок. Завітаємо до нього? Це провулок "Краси". До якого ми зараз завітаємо. У кожного на парті лежать пелюстки двох кольорів (червоний та синій). Якщо вам сподобався урок, ви берете пелюстку червоного кольору і прикріплюєте до стебла, який ви бачите на дошці та пояснюєте чим саме або що найбільше запам'яталось. Якщо не сподобався урок, то пелюстку синього кольору, і пояснюєте свій вибір.

VIII. Повідомлення домашнього завдання.

-Відкрийте щоденники та запишіть домашнє завдання. У зошиті виконати завдання № 7 на сторінці 55та прочитати й вивчити навчальний матеріал у підручнику.

-На цьому урок закінчився! До побачення!

Перегляд файлу

Дата:

Тема: Листівка до Елзіка

Мета: навчити дітей створювати листівки, закріпити знання учнів з теми «Tux Paint»; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; розвивати моторику руки при роботі з мишею; активізувати роботу учнів на уроці за рахунок залучення до гри; виховувати інтерес до предмету, акуратність, дисциплінованість, самостійність учнів. 

Тип уроку: урок-подорож

Методи і прийоми: словесні: бесіда, розповідь, пояснення

практичні: метод вправ, робота з підручником, інструктаж

наочні: ілюстрація, демонстрація

Інтерактивні методи: «Мікрофон», робота в парах, «Дешифровщик», «Мозкова атака»,

Здоров’язберігаючі технології: кольоротерапія, гімнастика для очей, рухлива фізкультхвилинка

Обладнання: карта-маршрут подорожі, компютери, квитки, картка дешифровщик, таблиця з зашифрованим словом

Міжпредметна інтеграція: образотворче мистецтво, фізичне виховання, математика, українська мова.

 

Хід уроку:

I. Організація класу

1.Привітання

2. Повідомлення теми уроку

- Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-подорож.

- Закрийте очі, уявіть собі гарний автобус. Уявили? Ось на цьому уявному автобусі ми будемо подорожувати.

3. Перевірка правил техніки безпеки

Але в автобус не пускають дітей, які не знають правил поведінки в компютерному класі. Давайте доведемо, що ми знаємо ці правила.

- Я вам зачитаю деякі твердження, якщо вони правдиві – ви встаєте із-за парт, а якщо хибні - опускаєте тихенько голови на парту! Слухайте уважно.

1. В клас компютерний спітнілі, ми вбігаємо щосили (Ні)

2. Витри старанно взуття, на не потрібно сміття (Так)

3. За улюблений компютер, падаєм мов спілі фрукти. (Ні)

4. А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду (Так)

5. Від екрана ти відсядь, сантиметрів 50 (Так)

6. Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько (Ні)

7. В електронний клас науки, сміло входь, лиш вимив руки. (Так)

- Молодці. Ви дуже добре знаєте правила, тому можемо сміливо зайняти свої місця в автобусі.

4.Кольоротерапія

-Щоб рушити в подорож, вам треба налаштуватися. Подивіться на екран. Слідкуйте уважно.

На дошці висить карта подорожі до країни "Tux Paint", на якій зазначені основні моменти:

  1. Придбання білету.
  2. Створення «Багажу знань»
  3. Вулиця «Загадківна»
  4. Площа «Дешифровщик»
  5. Вулиця «Фігур»
  6. Квартал «Робочий зошит»
  7. Проспект "М’яча-Стрибунця"
  8. Провулок "Містера Пензлика".
  9. Вулиця «Красоти»
  10. Повернення додому

Карта:

 

ІІ. Вступне слово учителя:

Але ми не можемо сісти в автобус без квитка. Протягом багатьох уроків ми вивчали графічний редактор. Вчилися малювати, розфарбовувати, додавати «Магії» у ваші малюнки.

Але на цьому можливості нашого редактора не закінчуються. І сьогодні ми підведемо перші підсумки роботи, а також навчимося новому, а саме чому, дізнаєтесь пізніше. Давайте для цього відправимося у чарівну подорож.

А куди ж саме ми відправимося? До якої країни? Давайте не будемо гадати, а придбаємо безкоштовні білети. Але щоб їх отримати, вам треба виконати одне завдання. Подивіться на дошку (презентацію). Перед вами таблиця з англійськими літерами та цифрами. Вам треба виписати літери, під якими є цифри в порядку їх збільшення.

X

P

U

A

T

N

I

T

10

13

4

14

1

38

24

50

 

 

 

Діти виконують завдання. Перший учень, хто розгадав шифр, озвучує назву країни "Tux Paint". Учитель відкриває назву країни на карті.

- Ось і ми відгадали назву країни по якій будемо подорожувати.

- Отримайте безкоштовні квитки на автобус.

 

Після придбання білетів, люди планують маршрут подорожі. І в цьому нам допоможе чарівна карта. Подивіться на дошку, а на ній маршрутний лист, за яким буде здійснюватись подорож.

Подорожуючи, люди ставлять собі мету. І в нас є мета - ми повинні на нашому шляху зустріти старих друзів і познайомитися з новими.

ІІІ. Систематизація та узагальнення знань

Маршрут і мета подорожі у нас вже є. Чого ж не вистачає? Збираючись у подорож, люди беруть з собою багаж, куди кладуть особисті речі, одяг. Ось ми візьмемо багаж, куди покладемо свої знання. Давайте збирати багаж знань.

 -Скажіть, що вам відомо про графічний редактор?

- Які інструменти в ньому використовують?

Ну що, багаж знань ми зібрали і візьмемо його з собою до країни "Tux Paint" Діти, а що означає слово «Tux»? (ім’я пінгвіна)

Ось ми в країні Тукса. І першою зупинкою буде вулиця «Загадківна». Послухайте загадки і відгадайте їх.

1. Вони всі друг другу раді,

Люблять разом працювати.

Роблять світ картин цікавим

І малюнок твій яскравим.

(Олівці, фарби)

2. У бочці два тіста, а не змішуються? (Яйце)

3. У фарбах катається, до церкви збирається? (Писанка)

4. Сяду я тихенько,

Розпишу яєчко:

Сонечко вшаную,

Квітку намалюю

Та на щастя людям

Потім подарую.

(Писанка, Пасха, Великдень)

5. Писанки розмалювали,

Паски добрі напекли.

Хату гарно всю прибрали

Та чекаєм свята ми!

(Пасха, Великдень)

-Молодці ви впорались із цим завданням. Їдемо далі.

- І наступною зупинкою буде площа «Дешифровщик». На дошці ви бачите таблицю з буквами. Вам треба віднайти слова, які пов’язані з назвою нашої чарівної країни, тобто з темою «Tux Paint»

T

о

Б’

є

К

м

а

г

U

м

а

р

т

н

і

я

X

П

а

л

І

ш

г

у

P

Е

д

а

к

т

О

м

A

н

з

л

и

а

р

к

I

n

t

з

д

м

п

а

Діти знаходять слова, і по черзі виходять до дошки закреслюючи їх.

-Молодці, ви добре впорались із завданням. Їдемо далі.

ІV. Викладання нового матеріалу:

- І ось ми потрапили на вулицю «Геометричних фігур». У кожної пари на парті лежить конверт. Відкрийте конверти.

-Що в них лежить? (Геометричні фігури).

- Із цих фігур вам треба скласти свій малюнок і дати йому назву. У вас є три хвилини.

- Хто впорався із завданням?

- Дуже гарні, навіть сюжетні малюнки ви склали. Рушаємо далі.

-Молодці! Ось ми з вами і опинилися на кварталі "Робочого зошита".

Відкрийте свої зошити на сторінці 54. І виконуємо завдання.

Читаємо завдання № 1. І відмічаємо правильну відповідь.

Читаємо наступні завдання.

 

 

  • Молодці! Ви виконали всі завдання! Їдемо далі І ось ми на Проспекті «Мяча-Стрибунця». 

Він пропонує вам зробити фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка:

Щось ми трохи притомились

Відпочити вже пора

Пострибали, покрутились

Руки в боки. Раз і два.

Подивились вправо, вліво

І присіли до землі.

Встали, сіли, встали сіли,

Встали. Руки догори.

Потягнулися до Сонця

Опустили руки вниз.

Подивились у віконце.

До сусіда посміхнись.

Ось ми трішки відпочили.

До роботи нам вже час!

Зошити свої відкрили

Бо знання чекають вас!

 

V. Практична робота з компютером

1. Пояснення завдання

- Молодці, ви впорались із завданням! Можемо їхати далі. І потрапили ми з вами на провулок до Містера Пензлика. І у нього є запитання до вас.

- Яке свято наближається до нас?

- А що ви знаєте про Великдень?

- Що обовязково готують на це свято?

- Молодці, ви дуже багато знаєте про це свято. І Містер Пензлик дав нам завдання. Вам потрібно зробити вітальну листівку до Великодня, за допомогою програми Tux Paint. Подивіться, яку я зробила листівку. В цій листівці, я змінила фон малюнку, за допомогою геометричних фігур зробила Паску та крашанки. Та прикрасила листівку весняним орнаментом. (Демонстрація виконання завдання)

2. Перевірка розуміння завдання

- Скажіть, що ми сьогодні будемо робити? Якому святу присвячена листівка?

3. Повторення правил роботи за компютером

- Нагадайте, яких правил слід дотримуватись при роботі за компютером.

4. Робота з ПК (10-15 хв)

- Займіть свої робочі місця, і починайте виконувати завдання. (Надаю індивідуальну допомогу)

VI. Релаксація (відео супровід)

Діти сідають за парти.

VІI. Підведення підсумків уроку

1. Аналіз виконаного завдання.

  • Молодці, ви дуже добре попрацювали. Всі створили гарні листівки.

2. Рефлексія

- Нажаль, час подорожі закінчується. Ось вже виїзд з країни Тукса. Але тут ще залишився один провулок. Завітаємо до нього? Це провулок "Краси". До якого ми зараз завітаємо. У кожного на парті лежать пелюстки двох кольорів (червоний та синій). Якщо вам сподобався урок, ви берете пелюстку червоного кольору і прикріплюєте до стебла, який ви бачите на дошці та пояснюєте чим саме або що найбільше запам’яталось. Якщо не сподобався урок, то пелюстку синього кольору, і пояснюєте свій вибір.

VIII. Повідомлення домашнього завдання.

  • Відкрийте щоденники та запишіть домашнє завдання. У зошиті виконати завдання № 7 на сторінці 55та прочитати й вивчити навчальний матеріал у підручнику.
  • На цьому урок закінчився! До побачення!

1

 

doc
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
1494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку