Урок-подорож «В пошуках скарбів. Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Робота над задачами"

Про матеріал
Актуалізувати знання учнів про одиниці вимірювання маси, та їх співвідношення; формувати вміння перетворювати одиниці маси; удосконалювати вміння розв’язувати задачі, вирази зі змінною; розвивати словниковий запас; виховувати працьовитість.
Перегляд файлу

                        Математика 4 клас

Тема уроку: Одиниці маси. Співвідношення між одиницями маси. Робота над задачами.

Мета: Актуалізувати знання учнів про одиниці вимірювання маси, та їх співвідношення; формувати вміння перетворювати одиниці маси; удосконалювати вміння розв’язувати задачі, вирази зі змінною; розвивати словниковий запас; виховувати працьовитість.

Тип уроку:урок-подорож «В пошуках скарбів»

                                                 Хід уроку

1.Організаційний момент.

Сьогодні на уроці ми вирушаємо в подорож на пошуки скарбів.

-А що таке скарби?

Скарби- таємно приховані в землі або заховані іншим способом коштовні речі: гроші, золото, ювелірні вироби.

Але,щоб відшукати ці скарби нам потрібна карта скарбів.

Нашою картою будуть наші підручники .Вони вкажуть нам шлях .

2.Основна частина.

1)Актуалізація знань

а)Бесіда

Подорожувати будемо сторінками підручника с.76-78.

Б) Усний рахунок

Щоб дізнатись яка маса нашого скарбу потрібно знати одиниці вимірювання маси.

(Повторення одиниць вимірювання маси №412 і 413 с.76).

В) Каліграфічна хвилинка.

Запишіть найменшу одиницю вимірювання маси із №413.

Г) Повторення співвідношення різних одиниць маси №414

2)Формування вміння перетворювати одиниці маси.

А) Робота в парах с.76-77,№415

Б) Усне виконання завдань №416 і №417

3.Фізкультхвилинка

4. Удосконалення вміння розв’язувати задачі.

-Щоб знайти місце, де знаходиться скарб,потрібно вміти читати карту (підручник), розв’язувати задачі.

А) Робота над задачею №418 с.77

5. Закріплення знань про одиниці вимірювання довжини і маси.

В пошуках скарбів знадобиться вміння відрізняти одиниці маси і одиниці довжини.

А) Виконання завдання №419 на с.77

Робота в парах.

Б) Завдання  №420 на с.77

Робота в командах.

В) Завдання №421

Самостійне виконання завдання.

ІІІ.Заключна частина

1.Домашнє завдання

С.77, №421 і №422.

2.Підсумок уроку

- Що ми повторювали на уроці?

-Де можна використати ці знання?

-Чи знайшли сьогодні ми скарб?

- А що таке скарб?

- А де люди тримають скарби?

- А що треба мати ,щоб відчинити скриню зі скарбами? (треба мати ключик, а ключик знань –це навчання).

Уміння вчитися- це той ключик,який відкриває скарб і дає людині світло.

У школі діти здобувають знання, вчаться творити, розкривають свої таланти і здібності.

Тому знання- це світло,це великий скарб, маючи який, людина завжди здобуватиме перемогу,  чудово буде жити, усе буде вміти, ніколи не буде бідувати.

 

docx
Додав(-ла)
Базима Ольга
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 грудня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку