Тема: Герої мультфільмів
Урок-подорож з використанням мультимедійної презентації.
Практичні задачі:
Тема: Герої мультфільмів
Практичні задачі:
Мета: освітня – вчити учнів застосовувати ЛО у мовленні, вчити мовленнєвій взаємодії з партнером по комунікації, активізувати фонетичні і граматичні навички; розвиваюча – розвивати зорову пам’ять, увагу, слуховий самоконтроль, мовленнєву реакцію, чіткість та ясність вимови; виховна – виховувати культуру спілкування, стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: Карп’юк О. Англійська мова, 3 кл.: Підручник. – К.: Навчальна книга, 2003. – С. 91-93; слайди комп’ютерної презентації, картки індивідуальної роботи, роздатковий матеріал, карта подорожі.
Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом.
Хід уроку
T: Good morning! Sit down, please. I’m glad to see you!
Good morning! Good morning!
Good morning to you!
Good morning! Good morning!
I’m glad to see you!
Т: Сьогодні у нас незвичайний урок. Ви отримаєте нові знання, які зможете застосувати у спілкуванні із закордонними друзями, або у майбутньому навчанні чи професійній діяльності.(Слайд 1) До нас завітала русалочка Аріель. Вона просить нашої допомоги. Зла Відьма зачаклувала замок Аріель і сховала всі скарби Тритона. Ми вирушимо у морську подорож, головною метою якої є зняти чари злої Відьми та знайти скарб. Допоможе нам у цьому карта, яку принесла Аріель. Нас чекає багато перешкод, а подолати їх нам допоможуть друзі Аріель – рибка Флаундер і краб Себастьян. (Слайд 2)
T: Вирушаємо у подорож. Are you ready? Let`s start!
Т: Look! It is the island.(Слайд 3) This is the “ABC Island”. Наша перша зупинка – «Острів АВС». Oh, no. Що трапилось?(Слайд 4) Why Ariel so sad? Look. Себастьян потрапив у пастку. (Слайд 5) Щоб його звільнити, нам потрібно заспівати пісеньку «АВС». (Слайд 6)
T: Very good! Можемо продовжити подорож.
Задача 1. Повторити ЛО з теми «Одяг» та «Професії». Закріпити їх вживання у мовленні учнів на рівні речення.
T: Ми наближаємося до "коралових рифів” – “coral reefs”. (Слайд 7) Щоб обійти їх, треба швидко і правильно виконувати завдання. За повну правильну відповідь учень отримає монетку. У кінці уроку кожен зможе оцінити свої знання.
Т: Урсула підготувала для деяких учнів індивідуальні картки. У картках подані слова з теми «Професії», але всі літери переплутались. Вам потрібно записати букви у правильному порядку і отримати назви професій.
Card Name: ___________________
Guess words:
Model: tocdor – doctor
bunisessman –
ginser –
waistres –
cesretary –
teacher –
cander –
selerl –
drevir –
rfamer –
T: Look! (Слайд 8) На екрані зображені рядки слів з теми «Одяг». У кожному рядку є зайве слово. Ваше завдання знайти це слово.
Read. Прочитайте перший рядок … . (Одне слово – 1 монета)
Trousers blouse apple suit
Skirt teacher dress coat
Shoes shirt hat fox
Т: Наступний риф. (Слайд 9) Вам потрібно з’єднати зображення з його назвою. What is it? It is … (Одне слово – 1 монета)
Т: Учні, які працювали самостійно, вже виконали завдання, здають картки. На нашому шляху останній риф і долати його будемо всі разом. Listen and repeat. Уважно прослухайте запис і повторіть. (Слайд 10)
Т: Ми успішно пройшли коралові рифи. Наш корабель цілий та неушкоджений.
Задача 2. Ввести нові ЛО з теми «Герої мультфільмів»: old, young, thin, fat, beautiful, ugly, tall, short, good, bad, strong, weak. Здійснити їх первинне закріплення у мовленні учнів.
Т: Корабель, гойдаючись на хвилях наближається до "Острова знань" – “Knowledge Island”, де буде наступна зупинка. Тут мандрівники поповнюють не тільки припаси їжі, а й свої знання. (Слайд 11) Флаундер хоче ознайомити вас з новими словами.
Т: Let’s look at the pictures on page 91. We can see adjectives. Учні повторюють за вчителем назви прикметників.
Т: Point to the old/ good/ ugly…
Т: Урсула знову намагається нас заплутати. Вона змінила всі характеристики героїв мультфільмів. Подивіться на екран. (Слайд 12) Я прочитаю твердження, а ви повинні погодитися чи не погодитися з ними. (Правильна відповідь – 1 монета)
Mary is fat.
Alice is young.
Ursula is ugly.
Triton is strong.
Micky Mouse is big.
Cinderella is beautiful.
Т: Флаундер задоволений, що ви виконали завдання. Відпливаємо від острова і тримаємо курс до замка Тритона.
T: Are you tired? Have a rest! (Слайд 13)
Задача 3. Організувати тренування учнів в оперуванні граматичними структурами у мовленні I am watching a cartoon now.
Т: Ми здобули нові знання і можемо звільнити замок від чар Урсули. (Слайд 14) The Triton is happy, but we must find treasures. (Слайд 15) Допоможуть нам англійські друзі.
Т: Look at page 91, ex 2(a). You can see girls. This is Vicky and this is Jane. Вони також переживають за русалочку. Дізнаємось, як дівчатка характеризують наших героїв. Look and listen to the dialogue. Read and translate.
Look at picture (b). You can see Ursula. Look and listen. Read and translate. OK. (Виразне читання і точний переклад – 1 монета)
Look at the text again and answer. What do the girls say about Ariel/ about the King/ about Ursula? (Правильна відповідь – одна монета)
Т: Ми прибули до останньої зупинки нашої подорожі «Острова скарбів» - «Treasure Island». (Слайд 16) Щоб знайти скарби нам потрібно виконати останнє завдання. Look at the pictures on page 92. What characters can you see there?
Now let`s read the text. Прочитаємо текст ланцюжком. Дізнаємось, якими словами характеризують Урсулу та Аріель. (Виразне читання і точний переклад – 1 монета)
Визначте, які з цих слів характеризують Урсулу, а які Аріель: young, fat, thin, short, blue, green, black, ugly, long, beautiful, old, brown. (Одне слово – 1 монета)
T: Well done!
Т: Чи зможете ви тепер запитати як виглядає та чи інша людина.
Р: Так.
Т: Як запитати про це?
Р: What is he (she) wearing?
Т: Яку відповідь ми даємо?
Р: He (she) is wearing…
Т: Ми подолали всі перешкоди і знищили чари Урсули. (Слайд 17) Тритон і Аріель вдячні вам за допомогу. (Слайд 18) А нам вже час повертатися в клас.
Прийом "Незакінчене речення"
- Я починаю речення, а ви маєте його закінчити:
* Мені на уроці сподобалося ...
* Мені було легко виконувати на уроці ...
* Мені було важко на уроці виконувати ...
* Я навчився ...
Т: Чи зможете ви застосувати отримані знання у житті? Де?
You have smiles on your desks. Який настрій на вашу думку, переважав на уроці? Покажіть це за допомогою смайликів. (Слайд 19)
У кожного на парті є шкала оцінювання. Порахуйте свої монети і поставте оцінку і відповідній клітиночці.
Т: Your homework is ex.4, p.93. Вам необхідно заповнити пропуски і записати речення в зошити.
Т: We have done much work today. Your marks are … I must say you are good pupils. The lesson is over. Good bye!