Тема: Зимовий одяг
Практичні задачі:
Тема: Зимовий одяг
Практичні задачі:
Мета: освітня – вчити учнів застосовувати ЛО у мовленні, вчити мовленнєвій взаємодії з партнером по комунікації, активізувати фонетичні і граматичні навички; розвиваюча – розвивати зорову пам’ять, увагу, слуховий самоконтроль, мовленнєву реакцію, чіткість та ясність вимови; виховна – Виховувати культуру спілкування, стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: Карп’юк О. Англійська мова, 3 кл.: Підручник. – К.: Навчальна книга, 2003. – С. 81-83; слайди комп’ютерної презентації, зображення сніговита, індивідуальні картки, роздатковий матеріал.
Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом.
Хід уроку:
T: Good morning! Sit down, please. I’m glad to see you!
T: Today we continue to talk about clothes. But first we talk about Mister Tongue. Children, Mr. Tongue – це Містер Язик. Він дуже добре відсвяткував різдвяні свята, було весело. А тепер йому потрібно прибратися в будиночку: вибити диван і подушки. Давайте йому допоможемо. Починаємо вибивати: [d]-[t]; провітримо кімнату – дихання. Mr. Tongue згадав, що в нього немає меду до чаю, він згадав про бджілку, але так як був вечір, прилетів комарик – [ ]. Давайте проженемо його ( [ ] хлопки в долоні). Раптом Mr. Tongue почув звук – це була бджілка. Він відкрив зубки і вилетів за медом ( [ ] міжзубний). Він виглянув у віконце (О-о-о). Приїхали гості – Good morning! Привітаємо гостей:
Good morning! Good morning!
Good morning to you!
Good morning! Good morning!
I’m glad to see you!
T: What season is it now?
P: It’s winter now.
T: What month is it now?
P: It’s January now.
T: You are right. Зима – це прекрасна пора року. Коли випадає сніг, діти дуже люблять грати на вулиці. Особливо вони люблять ліпити сніговиків. До нас завітав наш британський друг Snowman. Він хоче познайомити вас із зимовими розвагами, теплим одягом, який потрібно носити взимку.
Задача 1. Повторити ЛО з теми «Одяг» та закріпити їх вживання у мовленні на рівні речення.
T: Snowman знає, що на минулому уроці ви вивчили назви одягу англійською мовою. Він хоче дізнатись, який одяг ви вже знаєте і підготував вам завдання.
T: What is it?
P: It is a shirt, a coat, a dress, a skirt, trousers, a suit.
T: Well done!
T: Look! На екрані зображені рядки слів з теми «Одяг». У кожному рядку є зайве слово. Ваше завдання знайти це слово.
Read. Прочитайте перший рядок … .
Trousers blouse apple suit
Skirt teacher dress coat
Shoes shirt hat fox
T: Look! You can see a little girl. What is she wearing?
P: She is wearing a dress.
T: Look at this boy. What is he wearing?
P: He is wearing a suit.
T: Look! You can see a schoolgirl. What is she wearing?
P: She is wearing a blouse and a skirt.
T: Very well!
Т: Сніговик підготував для деяких учнів індивідуальні картки. У картках подані слова з теми «Одяг», але в них пропущені літери. Вам треба вставити пропущені літери.
CARD NAME _________________________
Вставте пропущені букви у назвах одягу.
co..t bl..use ski..t
tro..se..s su..t clot..es
dre..s s..oes shir..
Т: Сніговик дуже задоволений вашою роботою. Він побачив, що ви гарно вивчили слова.
Задача 2. Ввести нові ЛО з теми «Зимовий одяг»: a pair of skates, ski, skate, put on, a scarf, a cap, a mitten, a pair of skis, a jacket, pants, a pair of boots. Здійснити їх первинне закріплення у мовленні учнів.
Т: Зараз на вулиці холодно, мороз щипає за щічки, холодний вітер ніби продуває наскрізь. Наш британський друг хоче познайомити вас з новими словами – назвами зимового одягу.
Т: Let’s look at the pictures on page 81. We can see winter clothes here. We can see a pair of skates/ skis … Учні повторюють за вчителем назви одягу.
Т: Point to the pair of skates/skis …
Т: Snowman передав вам цікаві завдання на листочках. Він склав віршик і пропонує нам його прочитати. Але спочатку виконаємо перше завдання.
cap sweater scarf jacket mittens
Read and translate one by one.
Repeat after me.
WHAT ARE YOU WEARING?
What are you wearing on your head? What are you wearing when it’s cold?
A cap. Mittens.
What are you wearing on your head? What are you wearing when it’s cold?
A scarf. Pants.
A cap and a scarf, Mittens and pants,
A scarf and a cap. Pants and mittens.
What are you wearing on your feet? What are you wearing when it’s cold?
Shoes. A sweater.
What are you wearing on your feet? What are you wearing when it’s cold?
Boots. A jacket.
Shoes and boots, A sweater and a jacket,
Boots and shoes. A jacket and a sweater.
T: Are you tired? Have a rest!
Up! Down! On!
Stand up,
Hands up,
Hands down.
Sit down!
Stand up and look around,
Shake your head and turn around.
Stamp your feet upon the ground,
Clap your hands and then sit down!
Т: Snowman дуже радий, що потрапив до вас на урок. Йому сподобалось з вами працювати. Але йому вже час іти. У вашому класі уже тепло і він може розтанути. Say: “Good bye, Snowman!”
Задача 3. Організувати тренування учнів в оперуванні граматичними структурами у мовленні What is he wearing? He is wearing …
Т: Ми з вами продовжуємо працювати. Ви вже знаєте багато нових слів і ми зможемо поговорити з вами чим можна зайняти взимку вільний час та як потрібно одягатися.
Т: Look at page 81, ex 2(a). You can see boys. This is Nick and this is Bill. Look and listen to the dialogue. Read and translate.
Look at the picture (b) at page 82. These are Bill and his mother. Look and listen. Read and translate.
Look at picture (c). You can see Bill. Look and listen. Read and translate. OK.
Т: Біл так поспішав до Ніка, Що ледь не вискочив на вулицю роздягнений, а там холодно. Давайте обговоримо, що Біл оягнув, а що – ні. Look at Bill. Then ask and answer.
Repeat after me.
What is he wearing on his head?
He is wearing a cap on his head.
T: Well done!
Т: Чи зможете ви тепер записати як одягнена та чи інша людина.
Р: Так.
Т: Як запитати про це?
Р: What is he wearing?
Т: Яку відповідь ми даємо?
Р: He is wearing…
Т: Які нові слова вивчили?
Яке питання навчились задавати?
We have done much work today. I must say you are good pupils. Your marks are …
The lesson is over. Good bye!