Урок з англійської мови 3 клас "Зимовий одяг"

Про матеріал

Тема: Зимовий одяг

Практичні задачі:

  • 1.Повторити ЛО з теми «Одяг» та закріпити їх вживання у мовленні учнів на рівні речення.
  • 2.Ввести нові ЛО з теми «Зимовий одяг»: a pair of skates, ski, skate, put on, a scarf, a cap, a mitten, a pair of skis, a jacket, pants, a pair of boots. Здійснити їх первинне закріплення у мовленні учнів.
  • 3.Організувати тренування учнів в оперуванні граматичними структурами у мовленні What is he wearing? He is wearing …
Перегляд файлу

Тема: Зимовий одяг

Практичні задачі:

  1. Повторити ЛО з теми «Одяг» та закріпити їх вживання у мовленні учнів на рівні речення.
  2. Ввести нові ЛО з теми «Зимовий одяг»: a pair of skates, ski, skate, put on, a scarf, a cap, a mitten, a pair of skis, a jacket, pants, a pair of  boots. Здійснити їх первинне закріплення у мовленні учнів.
  3. Організувати тренування учнів в оперуванні граматичними структурами у мовленні What is he wearing? He is wearing …

Мета: освітня – вчити учнів застосовувати ЛО у мовленні, вчити мовленнєвій взаємодії з партнером по комунікації, активізувати фонетичні і граматичні навички; розвиваюча – розвивати зорову пам’ять, увагу, слуховий самоконтроль, мовленнєву реакцію, чіткість та ясність вимови; виховна – Виховувати культуру спілкування, стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: Карп’юк О. Англійська мова, 3 кл.: Підручник. – К.: Навчальна книга, 2003. – С. 81-83; слайди комп’ютерної презентації, зображення сніговита, індивідуальні картки, роздатковий матеріал.

Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом.

Хід уроку:

  1. Початок уроку.
  1. Організація початку уроку.

T: Good morning! Sit down, please. I’m glad to see you!

  1. Фонетична зарядка.

T: Today we continue to talk about clothes. But first we talk about Mister Tongue. Children, Mr. Tongue – це Містер Язик. Він дуже добре відсвяткував різдвяні свята, було весело. А тепер йому потрібно прибратися в будиночку: вибити диван і подушки. Давайте йому допоможемо. Починаємо вибивати: [d]-[t]; провітримо кімнату – дихання. Mr. Tongue згадав, що в нього немає меду до чаю, він згадав про бджілку, але так як був вечір, прилетів комарик – [ ]. Давайте проженемо його ( [ ] хлопки в долоні). Раптом Mr. Tongue почув звук – це була бджілка. Він відкрив зубки і вилетів за медом ( [ ] міжзубний). Він виглянув у віконце (О-о-о). Приїхали гості – Good morning! Привітаємо гостей:

Good morning! Good morning!

Good morning to you!

Good morning! Good morning!

I’m glad to see you!

  1. Ознайомлення з комунікативною перспективою уроку.

T: What season is it now?

P: It’s winter now.

T: What month is it now?

P: It’s January now.

T: You are right. Зима – це прекрасна пора року. Коли випадає сніг, діти дуже люблять грати на вулиці. Особливо вони люблять ліпити сніговиків. До нас завітав наш британський друг Snowman. Він хоче познайомити вас із зимовими розвагами, теплим одягом, який потрібно носити взимку.

  1.                      Основна частина.   

Задача 1.  Повторити ЛО з теми «Одяг» та закріпити їх вживання у мовленні на рівні речення.

  1.                 Постановка задачі, виклик потреби та інтересу.

T: Snowman знає, що на минулому уроці ви вивчили назви одягу англійською мовою. Він хоче дізнатись, який одяг ви вже знаєте і підготував вам завдання.

  1.                 Фронтальна бесіда за слайдами презентації.

T: What is it?

P: It is a shirt, a coat, a dress, a skirt, trousers, a suit.

T: Well done!

  1.                 Odd word out.

  T: Look! На екрані зображені рядки слів з теми «Одяг». У кожному рядку є зайве слово. Ваше завдання знайти це слово.

Read. Прочитайте перший рядок … .

Trousers               blouse             apple            suit

Skirt                     teacher            dress            coat

Shoes                   shirt                 hat               fox

  1.                 Опис за зображенням.

  T: Look! You can see a little girl. What is she wearing?

  P: She is wearing a dress.

  T: Look at this boy. What is he wearing?

P: He is wearing a suit.

T: Look! You can see a schoolgirl. What is she wearing?

P: She is wearing a blouse and a skirt.

T: Very well!

  1.                 Робота з індивідуальними картками.

Т: Сніговик підготував для деяких учнів індивідуальні картки. У картках подані слова з теми «Одяг», але в них пропущені літери. Вам треба вставити пропущені літери.

 CARD                                                       NAME _________________________

Вставте пропущені букви у назвах одягу.

co..t                                        bl..use                                 ski..t

tro..se..s                                su..t                                     clot..es

dre..s                                      s..oes                                  shir..

  1.                 Підсумок задачі.

Т: Сніговик дуже задоволений вашою роботою. Він побачив, що ви гарно вивчили слова.

Задача 2. Ввести нові ЛО з теми «Зимовий одяг»: a pair of skates, ski, skate, put on, a scarf, a cap, a mitten, a pair of skis, a jacket, pants, a pair of  boots. Здійснити їх первинне закріплення у мовленні учнів.

  1.                 Постановка задачі, виклик інтересу.

Т: Зараз на вулиці холодно, мороз щипає за щічки, холодний вітер ніби продуває наскрізь. Наш британський друг хоче познайомити вас з новими словами – назвами зимового одягу.

  1.                 Введення ЛО.

Т: Let’s look at the pictures on page 81. We can see winter clothes here. We can see a pair of skates/ skis … Учні повторюють за вчителем назви одягу.

Т: Point to the pair of skates/skis …

  1.                 Перевірка розуміння лексики.

Т: Snowman передав вам цікаві завдання на листочках. Він склав віршик і пропонує нам його прочитати. Але спочатку виконаємо перше завдання.

  1. Match. У рядочок написані назви зимового одягу, а нижче розміщені картинки. Сполучіть картинку з її назвою.

cap                    sweater                         scarf                           jacket                       mittens

 

C:\Users\Asus\Downloads\i (12).jpg           C:\Users\Asus\Downloads\images (48).jpg             C:\Users\Asus\Downloads\0017-017-Sviter.jpg            C:\Users\Asus\Downloads\i (14).jpg          C:\Users\Asus\Downloads\09labgi0l1242504112.jpg

 

  1. T: Look and listen.

Read and translate one by one.

Repeat after me.

WHAT ARE YOU WEARING?

What are you wearing on your head?                  What are you wearing when it’s cold?

A cap.                                                                  Mittens.

What are you wearing on your head?                  What are you wearing when it’s cold?

A scarf.                                                                Pants.

A cap and a scarf,                                                Mittens and pants,

A scarf and a cap.                                                Pants and mittens.

 

What are you wearing on your feet?                    What are you wearing when it’s cold?

Shoes.                                                                  A sweater.

What are you wearing on your feet?                    What are you wearing when it’s cold?

Boots.                                                                  A jacket.

Shoes and boots,                                                  A sweater and a jacket,

Boots and shoes.                                                  A jacket and a sweater.

  1.                 Фізкультхвилинка.

T: Are you tired? Have a rest!

Up! Down! On!

Stand up,

Hands up,

Hands down.

Sit down!

Stand up and look around,

Shake your head and turn around.

Stamp your feet upon the ground,

Clap your hands and then sit down!

  1.                 Підсумок задачі.

Т: Snowman дуже радий, що потрапив до вас на урок. Йому сподобалось з вами працювати. Але йому вже час іти. У вашому класі уже тепло і він може розтанути. Say: “Good bye, Snowman!”

Задача 3.  Організувати тренування учнів в оперуванні граматичними структурами у мовленні What is he wearing? He is wearing …

  1.                 Постановка задачі, виклик інтересу.

Т: Ми з вами продовжуємо працювати. Ви вже знаєте багато нових слів і ми зможемо поговорити з вами чим можна зайняти взимку вільний час та як потрібно одягатися.

  1.                 Робота за підручником. Читання діалогу (ех 2).

Т: Look at page 81, ex 2(a). You can see boys. This is Nick and this is Bill. Look and listen to the dialogue. Read and translate.

Look at the picture (b) at page 82. These are Bill and his mother. Look and listen. Read and translate.

Look at picture (c). You can see Bill. Look and listen. Read and translate. OK.

  1.                 Тренування вживання граматичних структур, ех 3.

Т:  Біл так поспішав до Ніка, Що ледь не вискочив на вулицю роздягнений, а там холодно. Давайте обговоримо, що Біл оягнув, а що – ні. Look at Bill. Then ask and answer.

Repeat after me.

What is he wearing on his head?

He is wearing a cap on his head.

T: Well done!

  1.                 Підсумок задачі.

Т: Чи зможете ви тепер записати як одягнена та чи інша людина.

Р: Так.

Т: Як запитати про це?

Р: What is he wearing?

Т: Яку відповідь ми даємо?

Р: He is wearing

  1.                  Заключна частина.
  1. Повідомлення домашнього завдання, інструктаж до його виконання.
  2. Підведення підсумків уроку у формі фронтальної бесіди.

Т: Які нові слова вивчили?

    Яке питання навчились задавати?

We have done much work today. I must say you are good pupils. Your marks are …

The lesson is over. Good bye!

doc
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
14 квітня 2018
Переглядів
1271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку