Урок – подорож з математики «Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове».

Про матеріал
урок – подорож «Мандрівка за скарбами», за темою: «Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове». Урок почався з поезії Н.Мазур про океан, де діти визначили тему вірша, пригадали назву найбільшого океану та хто його відкрив. Подорож картою світу, розпочалася зі дзвону в колокол на умовному кораблі. Діти потраплячі на різні острови, материки, рифи, течії, бухти, морських жителів виконували математичні завдання. За кожний етап вони оцінювалися картками, зображених тварин океану.
Перегляд файлу

Тема. Урок – подорож з математики «Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове».

Мета. Дати учням поняття про дію ділення як дію, обернену до множення; повторити назви чисел при діленні; ознайомити учнів з тим, що у множині натуральних чисел дія ділення не завжди виконується; розкрити властивості частки та вчити застосовувати їх під час виконання обчислень; закріплювати вміння працювати з геометричним матеріалом..

 Урок – подорож «Мандрівка за скарбами»

І. Організаційний момент.

 До нас завітали гості на урок. Тож, будь-ласка діти поверніться до них, привітайтеся, даруючи їм свої посмішки.

1. Ти знаєш, як зітхає океан?     Мазур Наталя

 Як хвиля стомлено накочує на хвилю?

 Пройшовши не одну безкрайню милю,

Лягає на тонкий коралів стан.

«Течія цікавинка»Маяк — засіб обладнання морських шляхів у вигляді капітальної споруди баштового типу, призначений для позначення небезпечних місць, проходів для суден. Маяки оснащуються сильним джерелом світла і, як правило, забезпечуються оптичними засобами для посилення світлового сигналу, щоб бути добре помітними і в нічний час.

2. «Острів усних обчислень».

а) Гра «Ніч-день».(81:9, 5.6, 30.5, 63:9, 8.9, 33.2, 150.2, 56:56, 350.0, 3:0

б) 2 т 7 ц + 3 ц (3 т)

довжина  прямокутника 7 см, а ширина 5см яка площа прямокутника. 35 см

2 доби : 6 (8 год)

На кораблі капітани ведуть бортові записи тож і ми будемо робити записи у своїх зошитах

3. Морські жителі  Каліграфічна хвилинка. Запис добутків при множенні на число 9.(9, 18, 27,36,45,54,63,72,81,90)

II. Тепер ми можемо вирушити далі «Материк міркувальний».А як вигадаєте чи швидко ми пересуваємося на нашому кораблі?

  Вивчення нового матеріалу. Уявіть себе вчителем. Що б ви розповіли учням 2 класу про дію ділення?

Согодні на уроці ми розширемо й узагальнемо знання про дію ділення. За  допомогою дії ділення розвязують задачі: на розкриття змісту дії ділення; на зменшення числа у кілька разів; на кратне порівняння чисел; на знаходження невідомого множника та дільника.

1. Бесіда . Повторення назв чисел при діленні.

2. Робота з підручником Розгляньте властивості частки. Опрацювання С.104 № 634,. №635

3. Первинне закріплення матеріалу.

а) — Запишіть ділене у вигляді суми розрядних (або зручних) доданків. Знайдіть частку.

484 : 4 = (400 + 80 + 4) : 4 = 121

369 : 3 = (300 + 60 + 9) : 3 = 123

б) Виконання завдання №   636 (з коментуванням біля дошки).

846 : 2 = (800 + 40 + 6) : 2 = 400 + 20 + 3 = 423

693 : 3 = (600 + 90 + 3) : 3 = 200 + 30 + 1 = 231

65 : 5 = (50 + 15) : 5 = 10 + 3 = 13

450 : 6 = (420 + 30) : 6 = 70 + 5 = 75

в) «Рифи перешкоди». Задачі № 637. Робота в парах

Учні аналізують задачі; визначають, які з них розв'язуються дією ділення (перша, друга, третя і п'ята задачі). Розв'язання задач записують у зошитах.

1) 186 : 6 = 31 (л);  2) b : к; 126 : 3 = 42 (к.);

3) 180 : 20= 9 (р.);    5) 72 : 3 = 24 (л.).)

Острів відпочинку «Фізкультхвилинка».

III. Материк «Розвитоку математичних знань».

1. Розв'язування задач. № 641

За таблицею учні деференційно складають і розв'язують прості задачі.с.р 1задачу д.р.1,2 задачц в.р 1,2,3, задачі 10см; 6см; 120см.

2. Зупинка мистецька « Геометрична бухта (оригамі)»

3. «Острів скарбів» (робота в групах).

224 : 4; (56)      936 : 3;  (312)    

IV. Підсумок уроку.    Рефлексія

1.Знання про яку діюпоглибили сьогодні на укроці?

2. З якою дією повязана дія ділення?

3.Як називаються числа при лділенні? Результат длілення?

4. Яке завдання було найцікавішим?

5. Що нового дізналися на уроці?

Отже, закінчилася наша пригода. Я думаю, що вам вона дуже сподобалася Мені дуже сподобалося подорожувати разом з вами. Ви дуже добре виконували всі завдання. Сподіваюся що при виконанні д/з  ви будете користуватися здобутими знаннями.   

V.  Домашнє завдання.

№№ 643, 644 (с. 106).

 

docx
Додано
19 січня 2021
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку