23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок "Погода. Святкування Різдва"

Про матеріал

Урок введення в тему "Свята". Повторення лексики теми "Погода". Включає різні види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, письмо).Цікаві завдання у формі гри. Різноманітні матеріали

Перегляд файлу

The 6th form

Тема: The weather. Christmas celebrations.

Мета:

Навчальна: активізувати використання засвоєної лексики з теми „ Свята„ та «Погода»;  

                     закріпити знання граматичних форм ;

                     практикувати учнів в аудіюванні тексту з метою отримання загального    уявлення щодо

                     прослуханого;               

Розвиваюча:розвивати навички діалогічного, монологічного мовлення;

                        розвивати творчі здібності учнів;

                        розвивати соціокультурні навички;

Виховна:    виховувати культуру спілкування  іноземною мовою, почуття           

                      прекрасного, повагу до культури та традицій іншого народу;розвивати вміння

                     соціального спілкування .

 

Обладнання : підручник, лист(текст аудіювання) , презентація Power Point, демонстраційний матеріал теми «Погода» та «Свята»,малюнки, картки з завданнями для учнів

Тип уроку : комбінований

 Хід уроку

I. Введення в атмосферу іншомовного спілкування

Т:-Good morning, boys and girls. Nice to meet you at our English lesson

Повідомлення теми та мети

Today at the lesson we are going to speak about the weather and holidays. We’ll read write sentences, make up dialogues, recollect some grammar material and listen to an interesting text. Hope for your cooperation. So let’s start our work.

Мовленнєва зарядка     “What can the weather be?”

Демонстрація презентації. Завдання: назвати слова за малюнками

(спочатку зявляється малюнок, потім слово)(Додаток 1)

ІІ Основна частина уроку

  1. Активізація лексичного матеріалу теми «Погода»

T: yesterday I heard the weather forecast and brought some facts to you.

Демонстрація малюнків міст з погодою

T: What is the weather like in London today? In Tokio? Where would you like to go and why?

Відповіді учнів (Додадок 2)

T:  Іf the weather is rainy what do we need?

P: an umbrella

Завдання для одного учня – доповнити речення словами (наклеїти на дошку скотчем)

Речення типа: If the weather is ____________ we need a _____________

Слова для підстановки: sunny – sunglasses, windy – a coat, foggy – a flashlight, beautiful – good mood.

  1. Розвиток діалогічного мовлення

Двоє учнів отримують на вибір ролі – мати, син, донька, тато.

Завдання – скласти діалог про погоду за опорними словами (Додаток 3)

Поки двоє працюють, всі учні пишуть в зошитах число, класну роботу та виконують завдання «Продовжити речення»

  1. I like(don’t like)  the weather  today because…
  2. The temperature is……
  3. It’s raining and I…

Перевірка завдання на дошці

Презентація діалогу

  1. Введення в тему «Свята»

T:Do you like holidays? I like them very much. What holidays do you know?

Let’s recollect the words from the theme . Завдання для одного учня – співставити слова з перекладом на дошці

To celebrate                    грати в ігри

To decorate ходити до церкви

To lay the table відзначати

To sing songs готувати подарунки

To play games прикрашати

To go to church запрошувати гостей

To prepare presents співати пісні

To invite guests накривати на стіл

 

Для всього класу – фронтальна робота

Робота з підручником. Сторінка 65 вправа 3. Завдання: прочитати назву свята і співставити її з датою. Наприклад: The New Year day is celebrated on January 1st

Під час того, як учні читають, я вішаю на дошку назви свят, заповнюючи Mind map(виключаючи Різдво)

 

 

(Додаток 4)

  1. Розвиток розумових здібностей учнів

T: I know that every holiday has its symbols. Try to match the symbol with its holiday.

Демонстрація презентації «Символи» Викликати одного учня на допомогу. Він повинен вішати на дошку назву символу  поряд із назвою свята. Символи: яйце, ялинка, серце, вічний вогонь, квіти, гарбуз, подарунок, символіка держави, цукерки. (Додаток 5)

  1. Розвиток монологічного мовлення

Учні витягують картки із назвою свята. Завдання: розповісти про свято за планом на картці  (Додаток 6)

Поки декілька учнів готуються, інші роблять завдання на

  1. Закріплення знання граматичних форм

Завдання : додайте хвости до речень щоб утворити запитання

  1. The New Year is celebrated on the 1st of January,…
  2. Victory Day is a summer holiday,…
  3. Holidays are funny ,…
  4. Children decorate their houses,…

 

  1. Заохочення до подальшого вивчення теми

T: one holiday is missing there. Be attentive and tell me what it is.

Yes, it’s Christmas.

1)Заохочувальне завдання

T: Do you know many facts about Christmas? Let’s check. Say if it is true or false

  • December  22 is Christmas Day
  • Children hang their stockings above the fireplace
  • It is time to study
  • Children write letters to Christopher Columbus
  • People sing Christmas Carols
  • On Christmas children go to school
  •  People don’t go to church

T: You know much, but you are wrong in some facts. Let’s learn some new facts

  1. Засвоєння нової лексики

So, every holiday has its symbols. What are the symbols of Christmas?

Роздати кожному листки з таблицею, заповненою англійськими словами

За допомогою презентації ввести нові слова і заповнити схему на дошці

 

The symbols of Christmas

 

 

 

 

(Додаток 7)

Нова лексика:

Chimney, stockings, bells, stars, reindeer,

Повторення відомої лексики:

Christmas tree, presents, Santa Claus, sing songs, decorate, play games, festive table.

T: Do you want to know more about Christmas? Last week I’ve got a letter from my friend’s son. He writes about Christmas celebrations in their family. And by the way, my friend lives in the USA.

Listen to the text and then you’ll have to do some tasks

Oh ,look, there is something more in the envelope. I think this’ll help you to understand the text.

(На флешці презентація до тексту)

  1. Аудіювання тексту

Hi Olga!

I’d like to tell you about the way we celebrate Christmas. It is the greatest and most favorite holiday of the year. It is celebrated on the 25th of December but starts long before the date. The period from December 1 till December 24 is called Advent. At that time we prepare for the holiday: decorate our homes, prepare presents. We have a special Advent Calendar in the house. Children write letters to Santa Claus to tell him what present they want. Christmas day is time for fun. People have a family dinner, go to church and sing Christmas Carols. My favorite Song is “Jingle Bells”. I adore Christmas.

                                                                                                                  Love, Jimmy

Tasks for the groups

 

True or false

1. People decorate their houses

2. It is time to study

3. Children write letters to Christopher Columbus

4. People sing Christmas Carols

5.  Advent is a special holiday

 

1.    Who brings presents to children?

   2. Where does Santa put presents?

   3. How does Santa get into houses?

1. When can we hear carols ?

2. Why do children write letters to Santa?

3. What are the symbols of Christmas?

 

1. Whose letter is this?

a) Claus Santa         b) Santa Claus              c) boy’s

2. Where is the letter from?

a)  Ukraine              b) England                    c) America

3. What holiday is he writing about?

a) Christmas           b) New Year                  c)  New Year  and   Christmas

 

1. Where do people in England  go on Christmas?

a)   from house to house            b) to school                    c) to church

2. When do English people celebrate Christmas Day?

a) on the 7th of January          b) on the 14th of January         c) on the 25th of December

3. What do people decorate

a) houses     b) books        c) children

 

1)Children wait for

a)presents        b)parents     c) films

2) Advent is

a)a holiday     b) a period of time    c) a present

3) People ……their houses

a)sell     b)visit     c) decorate

 

1.    What holiday is Jimmy’s favorite?

2.    What do children write to Santa?

3.    What do people do at Advent?

 

 

1.    What is “Jingle Bells”?

2.    What is the main symbol of Christmas?

3.    How is the beginning of December called?

 

 

True/false

1.    Santa Claus brings Christmas trees

2.    Advent Calendar has 31 day

3.    People sing songs on Christmas day

 

  1. Розвиток творчих здібностей учнів

Look,  Jimmy made a present for us all. He sent us his favorite Christmas Carol “Lingle Bells”

Let’s listen to it.

Слухання пісні

Читання вірша “Jingle Bells

Слухання пісні та підспівування

 

ІІІ Заключний етап уроку

Рефлексія

Оцінювання

Домашнє завдання

Всім: впр.1 стор.72

Переказати текст про Різдво за планом

Додатково: написати листа Джиммі де порівняти його Різдво та наш спосіб святкування

 Намалювати йому Різдвяну листівку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку