Урок
Тема: Покупки.
Підтема: Магазини.
Практична мета: опрацювати лексику – назви магазинів та товарів, які там продаються; вчити переглядовому читанню тексту; вчити складати діалоги;
Розвиваюча мета: розвивати довготривалу пам’ять; здатність самостійно планувати мовний вчинок; розвивати зорову пам’ять; уяву; удосконалювати якість вимовних навичок.
Освітня мета: розширювати та поглиблювати діапазон лексичних та граматичних знань учнів та сферу їх застосування.
Виховна мета: виховувати наполегливість та старанність у навчанні.
Обладнання: вправи підручника (Калініна 6 клас (спеціалізований); розмовні фрази; слайд-шоу «Види магазинів»; фрагмент фільму «Красуня»; вислів; картка (тест).
ХІД УРОКУ
І.Організаційний момент
-привітання
-оголошення теми, мети
-review vocabulary and do exersices
-speak on the topic using active vocabulary
-make up dialogues
II.Мовні вправи
2.1.Мовленнєва зарядка
2.1.1.Вивчення вислову
Shopping is Аrt.
2.1.2.Обговорення вислову
Т: People say, “Shopping is art”. How do you understand this saying?
Some people like going shopping and some people like doing shopping.
Are these sentences different or are they the same?
ІІІ.Основна частина
3.1.Перегляд відеофрагментів фільму «Красуня»
3.1.1.Установка:And now let’s watch an episode No.1 from a very famous film and say what names of the shops you’ll notice and what kinds of shops they are.
( перегляд епізоду № 1)
3.1.2.перевірка згідно установки
(
3.1.3.Установка: Watch another episode and say if the girl likes doing shopping and what she bought there.
(перегляд епізоду № 2)
3.1.4.перевірка згідно установки:
1)Does the girl like doing shopping?
2)What did she buy there?
3)What shop did she visit?
3.2.Опрацювання лексики
3.2.1.T: What kinds of shops do you remember?
Впр.1,с.75
3.2.2.Т: Look at the screen of the laptop and brush up the names of the shops
and the things which are sold at them.
Write down some new names of shops and goods.
-слайд-шоу
3.3.Діалогічне мовлення
3.3.1.Складання міні-діалогів з розмовними фразами:
1)Do you happen to have? – У вас випадково немає?
2)What’s on sale? – Що у продажу?
Впр.6-7,с.76
3.3.2.Презентація діалогів
3.4.Переглядове читання тексту
Впр.8а,с.77
3.4.1.Установка: Look through the text and point out all names of the food
which are mentioned in the text.
Are the products fresh? Prove it.
3.4.2.Перевірка розуміння згідно установки
3.5.Пошукове читання тексту
Впр.11,с.77
3.5.1.Опрацювання лексики з теми
-a spade – лопата
-a rake – граблі
3.5.2.Установка: Read the text and find the answer to the questions.
3.5.3.Перевірка розуміння згідно устан овки
Впр.11б,с.78
3.6.Виконання тесту
Т:At what shops can you buy these things?
-картка
Different Shops
1.Fish is sold at the…
a)ironmonger’s
b)fishmonger’s
c)grocer’s
2.We can buy medicine at the…
a)florist’s
b)chemist’s
c)tobacconist’s
3.We can buy and vegetables at the…
a)baker’s
b)butcher’s
c)greengrocer’s
4.Sofas, chairs, armchairs can be sold at the…
a)record shop
b)furniture shop
c)china shop
5.A shop which sells milk, butter, eggs is…
a)the dairy
b)the poulterer
c)the butcher
6. We can buy umbrellas, pins, gloves at the…
a)ladies’ fashion
b)sports fashion
c)haberdashery
IV.Заключна частина
4.1.Домашнє завдання
-впр.13,с.79 (читати, перекладати, виписати нові слова);
-впр.10,с.77 (письмово).
4.2.Виставлення та коментар оцінок.
4.3.Підведення підсумків уроку.