урок " Порівняння сотень, додавання і віднімання сотнями. Складені задачі на 2-4 дії.

Про матеріал
Матеріал для проведення нестандартного уроку для формуванню компетентностей учнів , використовуючи групові форми роботи за вимогами НУШ.
Перегляд файлу

 

Тема: Порівняння сотень, додавання і віднімання сотнями. Складені задачі на 2-4 дії.

Мета: вироблення навички додавання і віднімання сотнями, учити порівнювати сотні; удосконалювати  вміння розв’язувати складені  задачі на 2-4 дії; розвивати пізнавальні інтереси, мислення, увагу, пам’ять учнів; виховувати працьовитість, любов і бережливе ставлення до природи.

Хід уроку

 Ось дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

То ж ми часу не гаймо –

Урок розпочинаймо

 Я пропоную вам прогулянку, під час якої ми будемо додавати і віднімати сотнями, порівнювати числа в межах тисячі, удосконалювати вміння розв’язувати складені задачі та знання геометричного матеріалу, продовжимо розвивати логічне мислення

А на чому ми здійснимо прогулянку ви скажете , коли виконаєте завдання за учнівсько-вчительським навчальним проектом  «Розумниками».

Виконують 4 завдання, відкривається слово англійською мовою

  • Отже свою прогулянку ми здійснимо на велосипеді. Чому корисно кататися на велосипеді?
  • Де слід кататися і чому?
  • Пропоную нам створити проект парку з велосипедною доріжкою. Обчисліть приклад-ланцюжок і скажете яка буде довжина 1 сторони парку?

Діти в групах на листочках обчислюють приклад

  • Яка відповідь?
  • Пригадайте одиниці вимірювання довжини?
  • Яку одиницю вимірювання доцільно використати в даному випадку?
  • Отже, довжина однієї сторони парку 9 метрів. Чому буде дорівнювати периметр парку, якщо він має форму квадрата?
  • Запишіть на дошці формулу заходження периметра квадрата.
  • Напишемо каліграфічно числа, які можна записати за допомогою цифри 9.

Діти пишуть рядочок 9, 99, 999.

  • Що ви можете сказати про ці числа?

Отже, уявимо, що це територія парку. Кожна група виконає завдання , отримає конверт і розкаже нам, що ви пропонуєте розташувати в нашому парку і навіщо.

Групи виконують завдання і отримують конверти а деревами, квітами, лавочками. Розташовують (умовно) їх в парку і пояснюють що це і навіщо.

  • У нашому парку ми пропонуємо посадити дерева, квіти, поставити лавочки для відпочиваючих. Але здається тут не вистачаю чогось?
  • Так, велосипедної доріжки. Для того, щоб вона тут з’явилася ви розв’яжете задачу стрічку – умовної довжини для того, щоб розташувати вело-доріжку в нашому парку
  • Обчислимо довжину цієї доріжки. Як це можна зробити?

Магічні квадрати

Задача 308

  • Отже, ми створили проект парку з велосипедною доріжкою. Які математичні вправи нам в цьому допомогли? Що сподобалося?
  • Що було складним?
  • Дякую діти за роботу.

Оцінювання

Ми з вами «молодці»,

Бо ми «розумники».

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
4 жовтня 2019
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку