Тема: Послідовність виготовлення картини. Матеріали для картини, панно. Виконання малюнка деталей основними лініями креслення .
Мета: Розширити знання учнів про картини. Ознайомити з видами конструкційних матеріалів для виготовлення картини.
ЗАВДАННЯ:
-навчальні: Навчити планувати роботу з виготовлення виробу оздобленого об’ємною аплікацією, добирати інструменти та матеріали.
-виховні: Виховувати почуття толерантності, старанності, охайності, любові до традиційних видів народного мистецтва.
-розвиваючі: Розвивати художні, комунікативні, конструкторські здібності учнів, естетичний смак.
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ: учні виконують різни техніки; називають матеріали для надання об’єму; складають план роботи з виготовлення картини.
ЗНАТИ…
ВМІТИ…
ТИП: комбінований
СТРУКТУРА УРОКУ:
Хід уроку.
Перевірити підготовленість учнів до уроку.
Доброго дня всім. А щоб він був насправді добрим і наш урок підняв вам настрій, давайте привітаємо один одного посмішкою. Прикріплюю на дошці смайл «Радість» і бажаю вам всім гарного настрою і легкого засвоєння теми.
2. Актуалізація опорних знань , вмінь
Бесіда. У нас є чарівна велика квітка. На на зворотному боці пелюсток якої написані запитання. Ви відриває будь-яку пелюстку квітки, читає завдання і відповідає на нього.
1.Соединяет он детали
Между собой довольно прочно,
С ним незнакомы вы едва ли
И назовёте его точно.( клей)
2. Всех листов плотнее он,
Белый и цветной... (картон)
3. Разноцветные листы,
Вырезай и клей их ты.
Аппликации, картинки,
Серебристые снежинки.
Можешь сотворить и флаги
Из листов... (цветной бумаги)
4. Пара острых, тонких ног
Без туфлей и без сапог.
На ногах — по голове
Для чего, скажите мне?
По бумаге ходят ноги,
Режут все, что на дороге. (Ножницы)
5. Чтобы шить иль вышивать,
Это нужно в руки взять.
Разноцветные катушки
У меня есть, у подружки.
Вышивали мы открытки,
Нам понадобились... (нитки)
6. На стене висит давно,
На холсте всего полно:
Лес и речка, и машина…
Называется -…(Картина)
Вчитель.
А останню частину квітки (середину) зніму я.
3.Повідомлення теми, мети та завдань уроку. Сьогодні на уроці ми будемо послідовно виготовлювати картину. Познайомимося з матеріалами для картини, панно.
4.Мотивація пізнавальної діяльності: виставка картин.
Для чого потрібні картини?
5. Вивчення нового матеріалу:
Панно – это живописное или скульптурное произведение, предназначенное для украшения определенного участка поверхности стены, потолка, ...
6. Практична робота.
Подивіться, чи ми можемо сказати що це картина?
Зараз пропоную вам обрати капітана команди і назву команди. У вас лежить конверт, дістаньте завдання із нього. Команда ----------- виготовлює картину в техніці торцювання із жатої бумаги, друга – із ниток --------- . Потрібно капітану розподілити між членами команди завдання: по ступеню важкості.
На партах лежить технологічна карта.
Команда1.
1.Нарізати бум агу на квадратики.
2. На поверхню заготовки нанести клей.
3. Взяти квадратик,
4. Приклеїти на заготовку.
Команда 2.
2. На поверхню заготовки нанести клей.
3. Посипати нитки на заготовку.
Коли ви виконаєте всі деталі, потрібно деталями оформити свою картину.
Перед тим як почати роботу давайте згадаємо техніку безпеку та санітарно-гігієничні вимоги. На партах стоїть кошик, в якому лежать карточки.
Гра «Закінчи речення»
Капітани команд біля дошки завершують свою картину.
7. Рефлексія.
Ігровий прийом «Підіб’ємо підсумки»
Гра «Закінчи речення»
На уроці я...
дізнався...
зрозумів...
навчився...
найбільший мій успіх — це...
найбільші труднощі я відчув...
я не вмів, а тепер умію...
на наступному уроці я хочу...
8. Домашнє завдання.