Урок "Повітря. Де працює повітря? Створення літачка"

Про матеріал
Ознайомлення учнів з поняттям "повітря", його властивостями та роллю в житті людини. Розвиток уявлення про те, як повітря може працювати, на прикладі виготовлення літачка. Формування навички самостійної роботи, творчого мислення та дослідницької діяльності.
Перегляд файлу

Урок для 1 класу з предмету "Я досліджую світ" на тему "Повітря. Де працює повітря? Виготовлення літачка"

Тема: Повітря. Де працює повітря? Виготовлення літачка

Мета:

  • Ознайомити учнів з поняттям "повітря", його властивостями та роллю в житті людини.
  • Розвивати уявлення про те, як повітря може працювати, на прикладі виготовлення літачка.
  • Формувати навички самостійної роботи, творчого мислення та дослідницької діяльності.

Обладнання:

  • Аркуш паперу
  • Ножиці
  • Клей
  • Олівці

Хід уроку:

1. Вступна частина

  • Вчитель задає учням питання: "Що таке повітря?"
  • Учні висловлюють свої думки та припущення.
  • Вчитель підводить учнів до розуміння того, що повітря - це прозора, безбарвна та без запаху речовина, яка оточує нас з усіх боків.

2. Основна частина

  • Вчитель розповідає учням про властивості повітря: воно може розширюватися, стискатися, рухатися, підтримувати горіння.
  • Вчитель демонструє учням, як повітря може працювати, на прикладі надування повітряної кульки та випускання повітря з неї.
  • Вчитель пропонує учням виготовити літачок з паперу.

Фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

3. Практична частина

  • Вчитель демонструє учням, як виготовити літачок з паперу.
  • Учні виготовляють літачки самостійно.
  • Вчитель допомагає учням, які мають труднощі з виготовленням літачка.

 

4. Заключна частина

  • Вчитель організовує змагання з запуску літачків.
  • Учні запускають свої літачки і спостерігають за їх польотом.
  • Вчитель підводить підсумки уроку, повторює основні поняття та закріплює знання учнів.

Додаткові завдання:

  • Провести дослід з повітряною кулькою, щоб показати, як повітря може розширюватися і стискатися.
  • Показати учням, як повітря може рухатися, на прикладі вітру.
  • Показати учням, як повітря може підтримувати горіння, на прикладі запаленої свічки.

Оцінювання:

  • Оцінювання проводиться на основі спостереження за роботою учнів на уроці та результатів їх діяльності.
  • Вчитель може використовувати такі критерії оцінювання, як: активність учнів, правильність виконання завдань, якість виготовленого літачка, успішність запуску літачка

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 жовтня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку