Урок "Повсякденне життя українців у міжвоєнний період: спільне й відмінне."

Про матеріал
Практична робота з використанням ресурсу "Вікіпедія", що дає можливість показати учням, як можна застосовувати гаджети для навчання
Перегляд файлу

Урок № 41.

Тема. Повсякденне життя українців у міжвоєнний період: спільне й відмінне.

Мета: на підставі знань з’ясувати відмінності повсякденного життя українців під владою різних держав у 1920-1930-ті рр.

Тип уроку. Практична робота.

Домашнє завдання. Конспект;

  • Робота з таблицею Заповніть порівняльну таблицю.

Риси повсякденного життя українського населення в складі

Період                    Польщі Румунії Чехословаччини УСРР/УРСР

 1920-ті рр.

1930-ті рр.

  • Повт. «Проголошення незалежності УНР» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка Д/З.

Запитання.

  1. Осадництво?
  2. Пацифікація?
  3. Русини?
  4. Східні креси?
  5. Національна кооперація?
  6. Інтегральний націоналізм?
  7. Український націоналістичний рух?
  8. Карпатська Січ?
  9. Рішення ради послів країн Антанти про входження Східної Галичини до складу Польщі? (14 березня 1923 р.)
  10. Утворення УНДО? (Липень 1925 р.)
  11. Створення ОУН? (Січень 1929 р.)
  12. Пацифікація? (1930 р.)
  13. Татарбунарське повстання? (Вересень 1924 р.)
  14. Угорщині відійшла Карпатська Україна? (2 листопада 1938 р.)
  15. Федеративний устрій в Чехословаччині? (22 листопада 1938 р.)
  16. Августин Волошин?
  17. Володимир-Сергій Залозецький-Сас?
  18. Євген Коновалець?
  19. Василь Мудрий?
  20. Андрей Шептицький?

Запитання на повторення.

  1. Коли було утворено Народний Секретаріат? (25 грудня 1917 р.)
  2. Яку територію визнавала за УНР «Інструкція Тимчасового уряду»? (Київська, Волинська, Подільська губернії)
  3. Що таке УНР?
  4. Розкажіть зміст ІІІ Універсалу УНР.
  5. Розкажіть зміст «Маніфесту до українського народу з ультимативними вимогами до Української Ради».

ІІІ. Практична робота.

  Переглянути зміст статей до Вікіпедії (якщо будуть в роздрукованому вигляді, дати 5 хв. на їх опрацювання).

  1. Розглянути повсякденне життя українських регіонів у складі Польщі.
  2. Розглянути повсякденне життя українських регіонів у складі Чехословаччини.
  3. Розглянути повсякденне життя українських регіонів у складі Румунії.
  4. Порівняйте життя в західних регіонах із життям в УСРР.

 

Додаткові запитання.

  1. Якою була участь ОУН у державотворчих процесах у Закарпатті в 1938-1939 рр.?
  2. Чому Августина Волошина вважають лідером українського руху в Закарпатті?
  3. К Карпатська Україна боролася з угорською агресією?
  4. Яким чином Карпатська Україна була втягнута в міжнародні відносини к.1930-х рр.»

ІУ. Підсумки уроку.

У. Домашнє завдання.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Геніч Світлана Іванівна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Кульчицький С.В., Лебедєва Ю.Г.)
Додано
27 вересня 2019
Переглядів
14721
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку