Урок "Повторення вивченого матеріалу"

Про матеріал
Мета. Формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; перевірити знання учнів із вивчених тем; розвивати обчислювані навички, математичне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати логічне мислення, просторову уяву, пам’ять, увагу, розумову активність, працелюбність; виховувати старанність, парцелюбність, здатність подолання труднощів, почуття взаємоповаги; формувати інтерес до вивчення математики.
Перегляд файлу

Тема Повторення і закріплення  вивченого матеріалу. Узагальнюючий урок.

Спрямування:   математика 3

Мета. Формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; перевірити знання учнів із вивчених тем; розвивати обчислювані навички, математичне мовлення, збагачувати словниковий запас;

розвивати логічне мислення, просторову уяву, пам’ять, увагу, розумову активність, працелюбність;

виховувати старанність, парцелюбність,  здатність  подолання труднощів, почуття взаємоповаги;

формувати  інтерес до вивчення математики.

 Обладнання:  ноутбук, проектор, проектна  дошка, презентація, роздатковий матеріал.

Інновація:   робота в групах, рефлексія

Інтеграція: математика,  літературне читання, « Я досліджую світ», українська  мова.

 

Хід уроку.

І. Організація початку уроку.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

        1. Тема.

        2. Мета.

         Для чого ми вивчаємо математику?

         Де, ви, можете застосувати знання математики?

        3. Девіз

         «Успіх приходить до того, хто його прагне!»

 Сьогодні ми поговоримо не лише про математику, а ще про таку гарну пору – зиму. Чим приваблює вас ця пора?

Взимку дуже багато свят народних. Пригадайте на літературному читанні що ми вивчали? Які ви знаєте?. Так. Релігійні свята – це наші традиції. Які треба не забувати, а продовжувати. Щоб ще багато поколінь шанувало їх і дотримувалось. Адже країна існує доти доки зберігаються її традиції.

4. Очікування.

Часто від свят ми щось очікуємо. От наприклад :свято Святого Миколая, що ви очікували? Так і від нашого з вами уроку теж можна щось очікувати. А що ви очікуєте? Зверніть увагу. У кожного з вас на парті лежить ялинкова прикраса. Взимку , на Новий рік прикрашають ялинки і ми з вами прикрасимо чудову ялинку,в кінці уроку,  як що наші очікування від уроку здійсняться.

  Всі ми чекаємо Новий рік це прекрасне свято. А яку шкоду воно приносить. Так , а чи знаєте ви що в Україні, понад пів мільйону вирубують ялинок. Як цьому запобігти? Є різні альтернативи. Можна купити штучну. Але вона не вічна, а щоб її переробити потрібно використати чимало ресурсів, це шкідливо для здоров’я. Можна зробити із гілок. Або купити в горщику. А скажіть, на вашу думку яка ялинка вигідніша для нас в плані коштів? Але ми повинні дбати про свій край, про природу, про своє здоров’я ,тому якщо є змога купити ялинку в горщику, то так краще.

 ІІІ. Повторення і закріплення.

1.Каліграфічна хвилинка.

2. «Зимові розваги»

Усний рахунок

Гра в «Сніжки»

А сьогодні можна пограти в сніжки?

А коли можна?

Від якого слова утворилося слово «сніжки»?. Придумайте спільнокореневе.

Повторення таблиці множення, ділення , назви чисел при арифметичних діях.

Гра на ковзанах( кругові приклади)

14 : 2 = , 7 х 9 =,  (63 – 3) :6 =,  10 х10 = , 100 – 82 =, 18 : 3 х 2 =  , 12 + 25  - 10 =,  27 : 3 = , 9 + 5 =14.

   3.Групова робота

 Об’єднаємося в три групи. Вам потрібно зробити Сніговика виконавши завдання за певний час. Час пішов працюємо.

4. Задача.

 Вчора був день зимового сонцестояння. В цей день найдовша ніч і найкоротший день. А яка саме тривалість дня дізнаємось з задачі.

           21 грудня 2021 року  День зимового сонцестояння. Сонце зійшло о 6 год 06 хв, а зайшло о 17 год 32хв.  Яка тривалість дня? 

Що потрібно зробити , щоб дізнатись тривалість?

5. ФІХВИЛИНКА

6. Задача

На Новий рік , помічник Діда  Мороза,  за три години склав 27 подарункових наборів. Скільки йому потрібно часу , щоб скласти 72 подарункових наборів?

7.Приклади №661 ( резерв) с.118

8. Порівняння №660

9. Логічна задача

В кожного є 100 грн.

Ви можете купити кілька предметів так, щоб витрати всі кошти. Але ви повинні пояснити ваш вибір. Чому ви так купили?

10.Рефлексія

 Що я запам’ятала? Про що дізнався? Що сподобалося?.

11.Очікування.

12. Самооцінювання.

ІV.Підведення підсумку

 

 

 

       Слобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

                              Буринської міської ради

                                    Сумської області

 

 

 

 Математика

      3 клас

 

Повторення і закріплення вивченого матеріалу

 

                                     Підготувала і провела

                               вчитель початкових класів

                               Мороз Наталія Миколаївна

 

                2021 н.р.

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 жовтня 2022
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку