формувати уміння і навички роботи з комп'ютером, розвивати логічне мислення, кмітливість, просторову уяву, виховувати дисциплінованість при роботі з комп'ютером та бережне ставлення до техніки.
Тема: Повторення й закріплення умінь і навичок роботи з комп’ютером
Мета: формувати уміння і навички роботи з комп’ютером, розвивати логічне мислення, кмітливість, просторову уяву, виховувати дисциплінованість при роботі з комп’ютером та бережне ставлення до техніки.
Обладнання: підручник, комп’ютер, роздатковий матеріал, таблиці з правилами поведінки в комп’ютерному класі.
Тип уроку: урок закріплення набутих знань
Хід уроку
І. Організаційний момент
( Вітання з учнями )
ІІ. Ознайомлення з темою і метою уроку
Дітки , до нас на урок завітали гості це наші друзі Данилко і Комп’юшка. Вони хочуть бути з вами на уроці. Супроводжувати вас протягом уроку дізнатися , що ви навчилися протягом року. Ми повинні повторити все що ми вивчили .
Вони запрошують вас пограти з ними в гру « Так – ні »
- До комп’ютерного класу забігаємо, штовхаючи один одного.
- Біля комп’ютера сидимо рівно.
- Під час уроку ходимо по класу, коли захочемо .
- Під час роботи в класі їмо смачненькі бутерброди
- Свої речі складаємо акуратно на клавіатурі та на моніторі
- Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером
- Рухаючи мишкою , голосно вигукуємо команди
- Рукавом сорочки протираємо монітор комп’ютера
- При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Данилко і Комп’ юшка пропунують вам цікаві завдання для трьох груп. Одне завдання від Комп’юшки, а інше від Данилка.
Ось вам конверти з завданням.
Робота в групах
І група
« Джерельце »
- Запустити графічний редактор
ІІ група
« Веселка »
1)Скласти з розсипаних складів речення
2) РОБОТА З КОМП’ЮТЕРОМ
- Запустити графічний редактор
Цей віршик незвичайний. У ньому заховалася цікавинка. Здогадайтеся,
яка?
ЧАРІВНИЦЮ
ОСІНЬ
ЖАР-ПТАХ
ЗАКЛИКАЄ
БАБИН
САД
ФАРБУВАТИ
Кожна літера, яка стоїть на початку слова, виділена. Чому?
Ось підказка: Сім кольорів веселка має, порядок їх запам’ятай:
червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.
ІІІ ГРУПА
« Сонечко »
1)Скласти з розсипаних складів речення
2) РОБОТА З КОМП’ЮТЕРОМ
- Запустити текстовий редактор
ІV. Фізкультхвилинка
(Вправи під музику)
V. Робота з комп’ютером
1. Перша група запускає програму графічний редактор PAINT.
Завдання 1
У вас на партах лежить малюнок фрукта . Одже ви повинні відтворити такий самий малюнок.
(Яблуко )
Друга група запускає програму графічний редактор PAINT.
У вас на партах є незвичайний віршик прочитайте, його і відгадайте ваше завдання.
Ось підказка: Сім кольорів веселка має, порядок їх запам’ятай:
червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.
( Дітям потрібно намалювати в PAINT веселку.)
Третя група запускає програму текстовий редактор Блокнот.
Завдання 1.
А у вас на партах лежить малюнок овоча, одже ви повинні описати цей овоч на це відводиться до 10 хв. ( Помідора.)
Яка група впорається із завданням підіймають руки .
Вправи для очей
Покласти долоні одну на одну таким чином, щоб утворився
трикутник, затулити цим трикутником очі i повторити вci вправи за
вищевказаною послідовністю. Oчi під долонями повинні бути відкриті, але
долоні не повинні пропускати світло.
Вправи для рук
Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край стола. кисті рук підняти вгору
долонями одна до одної. На рахунок раз - прогнути долоні, на рахунок два -
стиснути палці в кулак.
2. А ще у Комп’юшки і Данилка виникло для вас запитання
Прошу повернутися за парти на свої місця.
3. Робота в парах.
1. Перетворіть мишку на кішку. Змініть у кожному наступному слові одну
м |
и |
ш |
к |
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
к |
і |
ш |
к |
а |
літеру так, щоб утворилося нове слово.
ДЛЯ ДОВІДКИ: КАСКА, КАШКА,
ЛАСКА, ЛОЖКА, МАСКА, МИСКА,
ШАПКА, ШАШКА, ШИШКА,
ШУБКА
2. Закінчіть речення.
Телевізор має… (вікно, килим, аптека, ґудзик, їдальня, касета, екран);
У птаха є… (папір, олівець, дзьоб, настільна лампа, квіти, диван);
Корабель має… (спина, стіл, півень, гвинт, китиця, ваза, магнітофон);
Людина має… (хвіст, крила, обличчя, гребінець, жало, лапи, вовна);
Автомобіль має… (шланг, свисток, м’ячик, парасолька, фари, ліжко).
3. Додайте по одній літері на початку або в кінці кожного слова, щоб
утворилися слова з новими значеннями.
Л И Н О К Б У Р Я М І Х
Б У К В А Б А З А Ї Ж А
|
Л |
И |
Н |
О |
К |
|
|
Б |
У |
Р |
Я |
|
|
М |
І |
Х |
|
|
Б |
У |
К |
В |
А |
|
|
Ї |
Ж |
А |
|
4. За допомогою якої кнопки можна закрити вікно графічного редактора
Paint.
5. Впиши пропущене слово, обравши одне із поданих у дужках.
Paint – це ________________редактор (текстовий, графічний, музичний)
Набір кольорів у графічному редакторі називається___________________
(фарбами, кольорами, палітрою)
6. Вкажи цифрами у кружечках послідовність дій для запуску
графічного редактора Paint.
Програми
Пуск
Paint
Стандартні
7. Розглянь малюнок, на якому зображений персональний комп′ютер, і підпиши назви пристроїв, що належать до його складу.
VI. Закріплення знань
Одже відкриваємо ст. 106, читаємо розмову яка відбулася між нашими друзями.
VII Підведення підсумків. Рефлексія
Таким чином, ми з вами повторили те , що вчили на попередніх уроках.
А зараз ми висловимо свої емоції про урок інформатики. У кожного із вас на краєчку парти знаходяться сигнальні кружечки.
Візьміть у руки кружечок, який ви вибрали і поверніть до мене та до гостей.
Інформатика – предмет
Цікавий Пізнавальний Корисний Нудний