Урок ": Повторення й закріплення умінь і навичок роботи з комп’ютером"

Про матеріал

формувати уміння і навички роботи з комп'ютером, розвивати логічне мислення, кмітливість, просторову уяву, виховувати дисциплінованість при роботі з комп'ютером та бережне ставлення до техніки.

Перегляд файлу

Тема: Повторення й закріплення умінь і навичок  роботи з компютером

Мета: формувати уміння і навички  роботи з комп’ютером, розвивати логічне мислення, кмітливість,  просторову уяву, виховувати дисциплінованість при роботі з комп’ютером та бережне ставлення до техніки.

Обладнання: підручник, компютер, роздатковий матеріал, таблиці з правилами  поведінки в компютерному класі.

Тип уроку: урок закріплення набутих знань

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

( Вітання з учнями )

 

 

ІІ. Ознайомлення з темою і метою уроку

 Дітки , до нас на урок завітали гості це наші друзі Данилко і Компюшка. Вони хочуть бути з вами на уроці.  Супроводжувати вас протягом уроку дізнатися , що ви навчилися  протягом року. Ми повинні повторити все що ми вивчили . 

Вони запрошують вас пограти з ними в  гру  « Так – ні »

- До комп’ютерного класу забігаємо, штовхаючи один одного.

- Біля комп’ютера сидимо рівно.

- Під час уроку ходимо по класу, коли захочемо .

- Під час роботи в класі їмо смачненькі бутерброди

- Свої речі складаємо  акуратно на клавіатурі та на моніторі

- Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером

- Рухаючи мишкою , голосно вигукуємо команди

- Рукавом  сорочки протираємо монітор комп’ютера

- При роботі з мишкою використовуємо  вказівний і середній пальці.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Данилко і Комп’ юшка пропунують  вам цікаві  завдання для трьох  груп.     Одне завдання від Комп’юшки, а інше від Данилка.

Ось вам конверти з завданням.

Робота в групах

І група

« Джерельце »

  1. Скласти з розсипаних складів речення 

 

  1. РОБОТА З КОМП’ЮТЕРОМ

-     Запустити  графічний  редактор

ІІ група

« Веселка »

1)Скласти з розсипаних складів речення

 

2) РОБОТА З КОМП’ЮТЕРОМ

-  Запустити графічний редактор

 

 

Цей віршик незвичайний. У ньому заховалася цікавинка. Здогадайтеся,

яка?

ЧАРІВНИЦЮ

ОСІНЬ

ЖАР-ПТАХ

ЗАКЛИКАЄ

БАБИН

САД

ФАРБУВАТИ

Кожна літера, яка стоїть на початку слова, виділена. Чому?

Ось підказка: Сім кольорів веселка має, порядок їх запам’ятай:

червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.

ІІІ  ГРУПА

« Сонечко »

1)Скласти з розсипаних складів речення

2) РОБОТА З КОМП’ЮТЕРОМ

-  Запустити текстовий редактор

 

ІV. Фізкультхвилинка

(Вправи під музику)

V. Робота з компютером

1. Перша група запускає програму  графічний редактор PAINT.

Завдання 1

У вас на партах лежить малюнок фрукта . Одже  ви повинні  відтворити  такий самий малюнок.

(Яблуко )

Друга група запускає програму графічний редактор PAINT.

У вас на партах є незвичайний   віршик  прочитайте,  його і відгадайте  ваше завдання.

Ось підказка: Сім кольорів веселка має, порядок їх запам’ятай:

червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.

( Дітям потрібно намалювати в PAINT веселку.)

 

Третя група запускає програму текстовий редактор  Блокнот.

Завдання 1.

А у вас на  партах лежить малюнок  овоча,  одже ви повинні описати цей овоч на це відводиться до  10 хв.  ( Помідора.)

Яка група впорається  із  завданням   підіймають  руки .

Вправи для очей

Покласти долоні одну на одну таким чином, щоб утворився

трикутник, затулити цим трикутником очі i повторити вci вправи за

вищевказаною послідовністю. Oчi під долонями повинні бути відкриті, але

долоні не повинні пропускати світло.

Вправи для рук

Покласти руки, зігнуті в ліктях, на край стола. кисті рук підняти вгору

долонями одна  до одної. На рахунок раз - прогнути долоні, на рахунок два -

стиснути палці в кулак.

 

 

2. А ще у Компюшки і Данилка  виникло  для вас запитання

  1. Що ви знаєте про цю програму,  в якій ви працювали?
  2.  Як можна працювати  з цією  програмою  « графічного редактора »?
  3. Як можна працювати з цією  програмою  текстовий редактор?

Прошу повернутися  за  парти на свої місця.

3. Робота в парах.

1. Перетворіть мишку на кішку. Змініть у кожному наступному слові одну

м

и

ш

к

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

к

і

ш

к

а

літеру так, щоб утворилося нове слово.
ДЛЯ ДОВІДКИ: КАСКА, КАШКА,

ЛАСКА, ЛОЖКА, МАСКА, МИСКА,

ШАПКА, ШАШКА, ШИШКА,

ШУБКА

2. Закінчіть речення.

Телевізор має… (вікно, килим, аптека, ґудзик, їдальня, касета, екран);

У птаха є… (папір, олівець, дзьоб, настільна лампа, квіти, диван);

Корабель має… (спина, стіл, півень, гвинт, китиця, ваза, магнітофон);

Людина має… (хвіст, крила, обличчя, гребінець, жало, лапи, вовна);

Автомобіль має… (шланг, свисток, м’ячик, парасолька, фари, ліжко).

3.  Додайте по одній літері на початку або в кінці кожного слова, щоб

утворилися слова з новими значеннями.

Л И Н О К    Б У Р Я   М І Х 

Б У К В А    Б А З А    Ї Ж А

 

Л

И

Н

О

К

 

 

 

Б

У

Р

Я

 

 

 

М

І

Х

 

 

 

Б

У

К

В

А

 

 

 

Ї

Ж

А

 

 

4. За допомогою якої кнопки можна закрити вікно графічного редактора

Paint.

 

 

5. Впиши пропущене слово, обравши одне із поданих у дужках.

 Paint – це ________________редактор (текстовий, графічний, музичний)

 Набір кольорів у графічному редакторі називається___________________

(фарбами, кольорами, палітрою)

6. Вкажи цифрами у кружечках послідовність дій для запуску

графічного редактора Paint.

      Програми

      Пуск

      Paint

      Стандартні

 

7. Розглянь малюнок, на якому зображений персональний комп′ютер, і підпиши назви пристроїв, що належать до його складу.

                                     

VI. Закріплення знань

  1. Робота з підручником

Одже відкриваємо ст. 106, читаємо розмову яка відбулася між нашими друзями.

 

 

VII Підведення підсумків. Рефлексія

     Таким чином,   ми з вами  повторили  те , що вчили на попередніх уроках.

А зараз ми висловимо свої емоції  про урок інформатики.  У кожного із вас на краєчку парти знаходяться сигнальні кружечки.

Візьміть у руки  кружечок,  який  ви вибрали  і поверніть до мене та  до гостей.

Інформатика – предмет

Цікавий      Пізнавальний   Корисний   Нудний

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 вересня 2018
Переглядів
860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку