Урок 2. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.
Урок №1 Правила поведінки |
|
Урок 1. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення:Сходинки до інформатики, GCompris.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Учитель вітає учнів з початком навчального року.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності
Учитель . Ви сьогодні прийшли перший раз у комп’ютерний кабінет. Разом ми будемо навчатися в комп’ютерному кабінеті, працювати з чудовим пристроєм — комп’ютером. Допоможе вам опанувати знання підручник.
Запитання до учнів
— Як ви вважаєте, що дитина знаходить у школі?
Підказки:
Правильно, слово ЗНАННЯ. Отож, рушаємо до країни знань.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Робота з підручником: § 1.
IV. Усвідомлення набутих знань
V. Фізкультхвилинка
Навколо дерев весело підемо.
Різні листочки дружно підберемо.
Відразу вгору піднімемо,
А потім їх підкинемо,
Нехай собі летять!
VІ. Формування вмінь та навичок
Практичні роботи розраховані на 15–20 хвилин уроку. Вчитель пояснює, як тримати в руках мишу, як нею керувати, і нагадує про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Учитель може вибрати з наявного в школі програмного забезпечення програму, яка відповідає темі уроку, підручнику і є дозволеною для використання в початковій школі.
Практична робота
Учні працюють з програмою «Сходинки до інформатики». Як поводитися з комп’ютером. Правила безпечної роботи.
Інтерактивна вправа «Правила поведінки у кабінеті інформатики»
Релаксація
Гімнастика для очей
Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
VІІ. Підбиття Підсумків уроку
Гра «мікрофон»
Закінчіть речення:
— Я тепер знаю…
— Я тепер умію…
— Я буду пам’ятати…