Урок "Повторити техніку виконання ловлі та передачі м'яча"

Про матеріал
Розвиток витривалості,реакції засобами спеціальних вправ для басскетболіста
Перегляд файлу

УРОК 

Дата:

 

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Розширити знання учнів з правил спортивної гри у баскетбол, з історії розвитку гри у баскетбол в Україні.

2. Закріпити техніку виконання стійки баскетболіста, пересування в ній, ведення м'яча на місці і в русі, кроком, бігом, з  прискореннями, зі зміною напряму руху.

3. Повторити техніку виконання ловлі та передачі м’яча від грудей, однією рукою від плеча на місці і у русі.

4. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості, реакції засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

5. Виховання відповідальності за свою команду під час навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування за групами фізичної підготовленості.
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Повідомлення завдань уроку.
  • Підрахунок ЧСС.

2. Слухання додаткового матеріалу з історії виникнення гри у баскетбол у давні часи, підготовлений дітьми.

4. Стройові вправи:

  • стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

5. Різновиди ходьби:

  • на носках;
  • у напівприсіді, в повному присіді;
  • стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  • спортивна ходьба.

6. Різновиди бігу:

  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.

7. Повільна ходьба з махами рук.

8. Комплекс загально розвивальних вправ на місці. Перешикування з 1 в 3 шеренги на місці.

1. В.п. – ноги нарізно, руки на пояс.

1 – нахил голови назад; 2 – В.п. 3 – нахил голови вперед; 4 – В.п. 5 – нахил голови вліво; 6 – В.п. 7 – нахил голови вправо; 8 – В.п.

2. В.п. – ноги нарізно, руки в сторони, долоні стиснути у кулаки.

1-4 – колові оберти кистями рук уперед;

1-4 – колові оберти кистями рук назад.

3. В.п. – те ж.

1-4 – колові оберти руками уперед;

1-4 – колові оберти руками назад.

4. В.п. – ноги нарізно, руки за голову.

1 – нахил тулуба назад; 2 – В.п. 3 – нахил тулуба вперед; 4 – В.п. 5 – нахил тулуба вліво; 6 – В.п. 7 – нахил тулуба вправо; 8 – В.п.

5. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі.

1-2 – пружинні нахили до лівої ноги; 3-4 – пружинні нахили до підлоги, 5-6 – пружинні нахили до правої ноги; 7-8 - В.п.

6.В.п. – ноги разом руки на поясі.

1 – випад уліво; 2 – нахил до лівої ноги;

3 – випад; 4 – В.п.; 5 – випад управо; 6 – нахил до правої ноги; 7 – випад; 8 – В.п.

7. В.п. – ноги разом, руки на поясі.

1 – присідання, руки уперед, п’яти від підлоги не відривати; 2 – В.п., 3-4 -  теж саме.

8. В.П. – о.с.

1 – стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

2 – стрибок ноги схресно, оплеск перед собою;

3- стрибок ноги нарізно, оплеск над головою;

4 - стрибок ноги схресно, оплеск за спиною;

9. Підрахунок ЧСС.

10.Естафета математична

 

1 хв.

 

30 сек.

30 сек.

30 сек

10 сек.

 

3 хв.

 

2 хв.

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

4-5 кола

2 кола

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

4-6 разів

 

 

4-6 разів

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-8 разів

 

 

 

 

 

12-15 р.

 

 

 

 

 

 

10сек.

Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

70-75 ударів за хвилину

Учні сидять на гімнастичної лаві. За кожну цікаву розповідь учень отримує додатковий бал.

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

Показує учень

 

Нахил голови максимальний, темп середній. Під час нахилу торкатися тулуба.

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

 

 

Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад.

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

Випад максимальний, під час нахилу ноги у колінних суглобах прямі, руками торкатися підлоги, стежити за поставою, у вихідне положення повернутися поштовхом ноги

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

 

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

1. Клас поділити на групи за кількістю м’ячів у наявності.

Повторити техніку виконання ловлі та  передачі м’яча двома руками від грудей на місці один одному по черзі змійкою. Передача виконується так: невеликими коло образними рухами рук уперед-вниз і на себе (робиться замах) при одночасному згинанні ніг у колінах, вага тіла рівномірно розподіляється на обидві ноги. Потім, повністю розгинаючи ноги одночасно випрямляються руки вперед і передача закінчується захлесним рухом кистей. Вага тіла у цей момент переноситься на попереду стоячу ногу. Після передачі руки розслаблено опускаються вниз, гравець випрямляється і приймає стійку баскетболіста без м’яча.

  1. Клас поділити на 3 групи. Повторити техніку виконання ведення м’яча. Спортивна естафета з елементами баскетболу:
  • ведення м’яча лівою рукою на швидкість;
  • ведення м’яча правою рукою на швидкість;
  • ведення м’яча з опором захисника;
  • ведення м’яча з послідуючим кидком по кільцю;
  • з лівою на праву руку;
  • передача м’яча с правої на ліву руку під ногами;
  • з поворотами поміж стійок.

3. Навчальна гра у баскетбол з завданням:

  • Закріпити під час гри всі вивчені способи ведення м’яча;
  • Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  • Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  • Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв. – хлопці;

7 хв. - дівчата

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

 

 

Слідкувати за вірним веденням м’яча: тулуб учня повинен бути злегка нахиленим уперед, голову під час ведення не опускати, м’яч вести по черзі обома руками, м’яч повинен відскакувати від підлоги до рівня поясу, пальці рук розставлені і злегка зігнуті, контакт с м’ячем здійснюється кінчиками пальців, вести дальньою рукою від суперника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лавці та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина 5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Вправи на відновлення уваги (перший учень кидає м’яча й називає якусь цифру. Вчитель негайно каже, наприклад: плюс сім, учень кидає мяч зі словами результату додавання далі наступному учневі і т. д.)

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами під час навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

 

 

 

3 хв.

 

10 сек.

 

 

1 хв.

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

 

 

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

docx
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку