Урок (Повторюємо нумерацію чисел в межах 100)

Про матеріал
Розробка уроку 1 повторюємо нумерацію чисел в межах 100 Скворцова Онопірєнко 3 клас | семестр Урок 1
Перегляд файлу

Урок 1 Повторюємо нумерацію чисел у межах 100

Мета: пам'ятати вивчене у 2 класі

Обладнання: підручник, листочок з надписом: Пролунав дзвінок веселий.Всі готові?Все готово? Ми не відпочиваємо, ми працювати починаємо! Математичні матеріали для кожного учня.

1. Діти читають надпис на дошці 2. Вчитель описує число а діти називають його.

-Числа 7 десятка; числа що містять 7 десятків; що містять сім одиниць; на скільки кожна наступне число більше за попереднє? На скільки кожне попереднє число менше від наступного? Назвіть всі числа які більше за 56 але менші від 63; наведіть приклади кількох натуральних чисел; чи є число нуль натуральним числом? Назвіть найменше натуральне число. Чи можна назвати найбільше натуральне число? Назвіть найменше одноцифрове число; двоцифрове; трицифрове; назвіть найбільше одноцифрове число; двоцифрове.

3.            Діти працюють з математичними матеріалами, вчитель говорить число а вони його складають з матеріалів.

-Утворіть число з кількох десятків і кількох одиниць; позначте одержане число картками з числами; проілюструйте одержане число кружками намистинками.

4.            Діти відкривають зошити та подають числа у вигляді суми розрядних доданків ст.4 47=40+7                14=10+4

21=20+1              70=70+0

66=60+6               98=90+8

5.            Діти виконують номер п'ятий ст.5 47<49.     56>8      68>39

7<71.            84>81

5. Діти розв'язують приклади шість ст.5, та пояснюють що спільне в цих виразах? Та що відмінне? Як ця відмінність вплине на розв'язання?

34 + 1 = 35.                   84 - 80 = 4

34 - 1 = 33.                    80 + 4 = 84

70 + 7 = 77.                   50 - 40 = 10

77 - 7 = 70.                    50 + 40 = 90

6.  Фізкультхвилинку вчитель включає на телевізорі або показує сам рухи.

7.  Усно за допомогою карток з числами математичних матеріалів, діти складають всі можливі двоцифрові числа які записуються цифрами 6 і 1; 5 і 0. Цифри в записі можуть повторюватись.

8.  Вчитель видає кожному учню картку з двома виразами. Учень обчислює ці два вирази. А потім до дошки виходить хтось говорить результат одного вираза. Потім інший учень другого виразу. А всі інші перевіряють. Якщо є помилки виправляють у себе або у нього.

89+1-50+7-1-6=...      (40)                                                   (Картки з виразами)

70-30+9+1+2-50=...    (2)

Домашнє завдання: записати правильно приклади 9 ст. 5

Перевіркадомашньогозавданнявідвчителядляучня

50+30=80           49 - 40 = 9         80 + 6 = 86.          69 - 1 = 68.         65 + 20 = 85.    73 - 3 = 70

pdf
Додано
6 березня
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку