Урок 1 Повторюємо нумерацію чисел у межах 100
Мета: пам'ятати вивчене у 2 класі
Обладнання: підручник, листочок з надписом: Пролунав дзвінок веселий.Всі готові?Все готово? Ми не відпочиваємо, ми працювати починаємо! Математичні матеріали для кожного учня.
1. Діти читають надпис на дошці 2. Вчитель описує число а діти називають його.
-Числа 7 десятка; числа що містять 7 десятків; що містять сім одиниць; на скільки кожна наступне число більше за попереднє? На скільки кожне попереднє число менше від наступного? Назвіть всі числа які більше за 56 але менші від 63; наведіть приклади кількох натуральних чисел; чи є число нуль натуральним числом? Назвіть найменше натуральне число. Чи можна назвати найбільше натуральне число? Назвіть найменше одноцифрове число; двоцифрове; трицифрове; назвіть найбільше одноцифрове число; двоцифрове.
3. Діти працюють з математичними матеріалами, вчитель говорить число а вони його складають з матеріалів.
-Утворіть число з кількох десятків і кількох одиниць; позначте одержане число картками з числами; проілюструйте одержане число кружками намистинками.
4. Діти відкривають зошити та подають числа у вигляді суми розрядних доданків ст.4 47=40+7 14=10+4
21=20+1 70=70+0
66=60+6 98=90+8
5. Діти виконують номер п'ятий ст.5 47<49. 56>8 68>39
7<71. 84>81
5. Діти розв'язують приклади шість ст.5, та пояснюють що спільне в цих виразах? Та що відмінне? Як ця відмінність вплине на розв'язання?
34 + 1 = 35. 84 - 80 = 4
34 - 1 = 33. 80 + 4 = 84
70 + 7 = 77. 50 - 40 = 10
77 - 7 = 70. 50 + 40 = 90
6. Фізкультхвилинку вчитель включає на телевізорі або показує сам рухи.
7. Усно за допомогою карток з числами математичних матеріалів, діти складають всі можливі двоцифрові числа які записуються цифрами 6 і 1; 5 і 0. Цифри в записі можуть повторюватись.
8. Вчитель видає кожному учню картку з двома виразами. Учень обчислює ці два вирази. А потім до дошки виходить хтось говорить результат одного вираза. Потім інший учень другого виразу. А всі інші перевіряють. Якщо є помилки виправляють у себе або у нього.
89+1-50+7-1-6=... (40) (Картки з виразами)
70-30+9+1+2-50=... (2)
Домашнє завдання: записати правильно приклади 9 ст. 5
Перевіркадомашньогозавданнявідвчителядляучня
50+30=80 49 - 40 = 9 80 + 6 = 86. 69 - 1 = 68. 65 + 20 = 85. 73 - 3 = 70