Про матеріал
Урок розрахований на проведення як в онлайн- так і в офлайн- режимі з використанням гаджетів. У формі подорожі. На кожному етапі, починаючи з актуалізації знань і закінчуючи підсумками, використовуються методи та прийоми, які дозволяють утримувати увагу, пізнавальний інтерес учнів, розвивати певні навички та компетентності.
Під час актуалізації знань відбувається кілька важливих пізнавальних операцій.
Учні активно пригадують усе те, що вони вивчали, встановлюють рівень власних знань. Також необхідно викликати зацікавлення, схвилювати, спровокувати учнів міркувати про те, що вони знають.
Метою ступеня актуалізації є активізація учня. Для того щоби відбулося повноцінне критичне розуміння учні мають бути активно залучені до навчального процесу.
Під час вивчення нового матеріалу використовую відео-урок з заздалегідь поставленими питаннями. Це дозволяє зрозуміти, наскільки діти можуть аналізувати побачене та почуте з нової теми. Учні отримують додаткові завдання. Працюють з історичними картами.
Закріплення уроку проведено у формі «Інтерактивна вправа», робота в групах.
Працюючи у групах опановують навчальний текст та разом складають «Мапу думок», а потім діляться цією інформацією з іншими.
При цьому формуються навички самостійної роботи з пізнавальним матеріалом, розвивають креативність під час визначення форми представлення інформації, а також уміння працювати у групі.
В процесі уроку використовую слайди презентації, що підвищує організацію самостійної пізнавальної діяльності учнів із метою поглиблення знань. Виявляє рівень усвідомлення матеріалу.
Інноваційні прийоми та методи дають можливість раціональніше використати час уроку, зробити його цікавим, плідним і неповторним.
Саме такі моменти навчального процесу сприяють розвитку й підтримці інтересу дитини до предмета, розвивають її творчі прагнення, креативність, роблять більш упевненою в собі та своїх силах.