Вступ. Під час карантину створила завдання для дітей. Ці завдання допоможуть так організувати вивчення твору, щоб вийти на розуміння його притчевого характеру, знайти відповіді на важливі життєві питання щодо стосунків людей, не спотворених «дорослим» поглядом на життя. Діти зроблять свої відкриття, завдання спонукають до уважного читання, занурення у художній текст, носять пошуковий характер.
Завдання до уроку позакласного читання за твором А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
PS завдання дано за підручником
Волощук Є.В. Світова література: підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Євгенія Волощук. – К.: Генеза, 2014.
Завдання 1:
Прочитайте факти із біографії автора (стор. 173-175)
Дайте відповідь на запитання: які деталі біографії відбилися у сюжеті його повісті (УСНО)?
Завдання 2.
Заповніть схему-таблицю (ПИСЬМОВО) за визначенням (стор.175):
ПРИТЧА |
|
|
|
|
|
|
2) |
Завдання 3.
Прочитайте твір – стор 176-185
Заповніть карту твору1: ЯКА ВОНА, планета маленького принца (ПИСЬМОВО):
Заповніть карту твору 2: Що знаходилось (зростало) на планеті маленького принца (ПИСЬМОВО)
Який ЗАКОН життя вивів маленький принц?
Заповніть карту твору 3 (ПИСЬМОВО) подорож маленького принца (стор.180-182):
Планета (№) |
Хто жив? |
Що робив? |
Чому маленький принц покинув планету? (не залишився там) |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
5
|
|
|
|
6
|
|
|
|
Заповніть карту твору 4: ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ
Кого принц зустрів на планеті Земля (1,2,3)?
Чому навчився у цих представників планети (А,Б,В,Г,Д,Е)?
Завдання 4. За допомогою стор. 182-183 добери синоніми до слова (ПИСЬМОВО)
ПРИРУЧИТИ – це……
Завдання 5. За допомогою стор. 184 – 185 запиши 3 мудрих твердження, які потрібно запам’ятати для свого особистого життя.