11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Урок позакласного читання "Осел та Їжак"

Про матеріал
Конспектом зможуть користуватися вчителі, які працюють у 2 класі, на уроці позакласного читання за темою "Літературні казки".
Перегляд файлу

Тема: Робота з дитячою книжкою. «Осел та Їжак» Микола Герасименко

Мета:

  • Формування читацької та пізнавальної компетентностей учнів.

Продовжувати ознайомлювати учнів із літературними казками; навчати аналізувати та оцінювати поведінку і вчинки дійових осіб; поглибити знання дітей про тварин; учити висловлювати власну думку і цінувати думку товаришів; навчати визначати основну думку казки, усвідомлювати її; удосконалювати читацькі вміння; формувати вміння читати самостійно мовчки та вголос; розвивати зв’язне мовлення учнів, логічне мислення; збагачувати їхній словниковий запас; розширювати світогляд учнів; виховувати доброту, дружні стосунки.

Хід уроку:

І. Розминка

1. Створення позитивного психологічного клімату класу

Щоб урок пройшов не марно,

Треба сісти рівно й гарно.

І довкола озирнутись,

І сусіду посміхнутись.

А щоб знання здобути,

Треба уважним бути.

2. Психологічна настанова «Посмішка»     

3. Робота над скоромовкою (Читання «Дощик накрапає», «Дощ іде», «Злива»)

У долині жив удав.
Удавав, що він все знав.
Удавав, що все умів.
У траві хвостом вертів.

ІІ. Обґрунтування завдання

Розшифруйте слово і дізнайтеся, що ми сьогодні будемо читати?

Отже, прочитємо казку і зробимо певні висновки.

https://3.bp.blogspot.com/-j0SZc1g_ynI/We7h4hv0jxI/AAAAAAAAAs4/i1LA3nuM5kYXObS1sZ3u4bBHmiuRHGi9ACEwYBhgL/s640/%25D0%25BA%25D0%25B0%25D0%25B7%25D0%25BA%25D0%25B0.gif

ІІІ. Актуалізація

  • Як називається розділ, який ми вивчаємо? («У колі літературних казок»)
  • Чим відрізняються літературні казки від народних?
  • Пригадайте казки, які ми вже прочитали?

Робота в парах «З’єднайте автора і назву казки»

«Лисичка і Рак»

Наталя Забіла

«Нехай будуть і соловей і жук»

Василь Сухомлинський

«Хто сильніший?»

Іван Франко

 

ІV. Усвідомлення змісту

  1. Про письменника

Мико́ла Купрія́нович Герасиме́нко ( нар. 10 березня 1931, Неграші, Києво-Святошинський район, Київська область, Україна)) — український письменник, прозаїк, гуморист, публіцист, громадський діяч.

Передбачення за хмаринками слів (мал. 1, мал. 2)

  • Як ви думаєте, як називатиметься казка?
  1. Читання казки Миколи Герасименка «Осел та Їжак» різними способами: самостійно, ланцюжком, в парах. («Золотий віночок». Хрестоматія для додаткового читання. 2 клас )
  2. Фізкультхвилинка

Хмарка сонечко закрила.

Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм,

У травиці позбираєм.

Пострибаєм, як зайчата,

Політаєм, як пташата.

Потанцюємо ще трішки,

Щоб спочили ручки, ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову.

  1. Обчисли вираз, вкажи його значення та дай відповідь на питання, чи виконай завдання

9 + 6

  • Що запропонував Їжачок Ослу?

21 – 4

  • Як відповів Осел? Зачитайте.

84 +16

  • Яка історія сталася опівночі? Розкажіть.

(24 + 8) – 11

  • Чи змінилося ставлення Осла до Їжачка?

 

  1. Працюємо над прислів’ям:

«Чоловік без друга - що їжа без солі».

  • Як ви розумієте це прислів’я ? Чи підходить воно до нашої казки?
  • Чому вчить нас ця казка?  Яка основна думка твору?
  1. Робота  в групах «Ще більше про тварин»

І група  «Хмаринки слів» - Їжак

Завдання: прочитати слова, коротко розповісти про їжачка.

C:\Users\NoteSem\Downloads\Word Art 21.jpeg

ІІ група «Хмаринки слів» - Осел

 Завдання: прочитати слова, коротко розповісти про осла.

C:\Users\NoteSem\Downloads\Word Art 23.jpeg

V. Рефлексія

- Що це значить не дружити? Доведіть свою думку.

 Вправа «6 цеглинок»

 - Якщо я працював/ла гарно, то зелена цеглинка; C:\Users\NoteSem\Desktop\Screenshot_29 - копия - копия (3).jpg

- Якщо я працював/ла добре , то жовта цеглинка; C:\Users\NoteSem\Desktop\Screenshot_29.jpg

- Якщо я працював/ла погано, то червона цеглинка. C:\Users\NoteSem\Desktop\Screenshot_29 - копия - копия.jpg

- Якщо урок сподобався, то синя цеглинка. C:\Users\NoteSem\Desktop\untitledWEDF - копия (4).png

- Настрій у мене чудовий! (Оранжева). C:\Users\NoteSem\Desktop\Screenshot_29 - копия - копия (2).jpg

- Мені заважало/ли працювати … (голуба). C:\Users\NoteSem\Desktop\Screenshot_29 - копия.jpg

docx
Додано
9 березня
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку