Урок "Практична робота №4 «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин». "

Про матеріал
Тема: Практична робота №4 «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин». Мета: формування предметних компетентностей: удосконалювати вміння учнів визначати типи кровоносної системи хребетних тварин, проаналізувати еволюційні зміни видільної системи у тварин; розвивати допитливість, пізнавальний інтерес, удосконалювати навички роботи з підручником, додатковими джерелами інформації, розвивати логічне та критичне мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи. Очікувані результати: учні називають поняття вени, артерії, замкнута і незамкнута кровоносна система, артеріальна і венозна кров; вміють визначати за зображенням тип кровоносної системи тварин; порівнюють кровоносні системи різних груп тварин; роблять висновки про ускладнення будови організму тварин, пов’язане з ускладненням функцій. Обладнання: зошит, підручник, мультимедійна дошка. Тип уроку: формування практичних умінь і навичок.
Перегляд файлу

Урок 40

Тема: Практична робота №4 «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин».

Мета: формування предметних компетентностей: удосконалювати вміння учнів визначати типи кровоносної системи хребетних тварин, проаналізувати еволюційні зміни видільної системи у тварин;
розвивати допитливість, пізнавальний інтерес, удосконалювати навички роботи з підручником, додатковими джерелами інформації,  розвивати  логічне та критичне мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи.                                                                                                                                                 

Очікувані результати: учні називають поняття вени, артерії, замкнута і незамкнута кровоносна система, артеріальна і венозна кров; вміють визначати за зображенням тип кровоносної системи тварин; порівнюють кровоносні системи різних груп тварин; роблять висновки про ускладнення будови організму тварин, пов’язане з ускладненням функцій.

Обладнання: зошит, підручник, мультимедійна дошка.

Тип уроку: формування практичних умінь і навичок.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент (2 хв.)

  1. Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Налаштування на робочий настрій.

 

ІІ.  Актуалізація опорних знань (5 хв.)

Запитання до учнів:

1. Що таке транспорт речовин у тварин?

2. Що таке кровоносна система?

3. Назвіть типи кровоносної системи.

4. Які органи утворюють кровоносну систему?

5. Що таке кров?

6. Назвіть основну функцію крові.

7. Яке значення транспорту речовин в організмі тварин?

ІІІ. Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях (35 хв.)

Практична робота № 4. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин.

4.1. Виконання практичної частини роботи (згідно з інструкційною карткою).

4.2. Звіт про виконання роботи.

 

ІV. Домашнє завдання (2 хв.)

Підручник (Соболь В.І., 2015 р.) §37 ст. 164 виконати завдання для самоконтролю

 

docx
Додано
22 березня 2022
Переглядів
596
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку