Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок-практична робота «Автоматизоване створення веб-сайту»

Про матеріал
Урок-практична робота «Автоматизоване створення веб-сайту» для учнів 11 класу за програмою для загальноосвітніх навчальних закладів 10-11 класів, яка затверджена Наказом МОН України від 14.07.2016 № 826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Урок передбачає початкові знання про сайти та створення сайтів за допомогою конструктора
Перегляд файлу

УРОК № 27    11 клас   ____________(дата)

 

Тема: Практична робота №10 «Автоматизоване створення веб-сайту»

Мета:

  •              навчальна: відпрацювати практичні навички створення та оформлення веб-сторінок;
  •              розвиваюча: розвивати творчі здібності учнів; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  •              виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  інтерактивна дошка, роздруковки із практичними роботами.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Основні джерела: 1. http://gordonua.com/ukr/news/business/-prosuvannja-sajtu-v-google-vchimosja-stvorjuvati-pravilnij-seo-kontent-220356.html

 

Структура уроку

  1. Організаційний момент (1 хв.)
  2.  Актуалізація опорних знань (2 хв.)
  3.          Мотивація навчальної діяльності (5 хв.)
  4.         Формування практичних умінь і навичок (30 хв.)
  5.   Підсумок уроку (1 хв.)
  6.         Домашнє завдання (1 хв.)

 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення

1. Що таке веб-сайт?

2. Що таке веб-сторінка?

3. Які є способи створення сайтів?

4. Що таке хостинг?

5. Чи є різниця між безкоштовним і платним хостингом?

6. Які етапи автоматизованого створення веб-сайтів?

 

 

 

ІІI. Мотивація навчальної діяльності

Просування сайта в Google: навчаємося створювати правильний SEO контент / ГОРДОНПросування сайта в Google

Просування сайта в пошукових системах вимагає певної роботи з текстовим контентом. Зокрема, необхідно регулярно поповнювати його новими унікальними і оптимізованими під основні запити матеріалами. Статті мають бути цікавими і корисними цільовим відвідувачам сайта – тільки так він може претендувати на роль народного улюбленця з усіма позитивними наслідками, що звідси випливають.

Про роль текстового контенту у просуванні сайта

Кожен оптимізатор знає, наскільки важливу роль відіграє текстове наповнення сайта, його просування у пошукових системах. Статті, опубліковані на сторінках сайта, справляють опосередкований вплив на його позицію у рейтингу популярних пошукових систем. Але для того, щоб текстовий контент сайту був його двигуном до вершин пошукового видавання, необхідно дотримуватися певних правил під час його написання. Отже, розглянемо, якими ж мають бути статті для ефективної розкрутки сайта в пошукових системах.

Ставка на унікальність матеріалів

Фахівці з питань пошукового просування одностайні в думці, що якісний seo контент – це, насамперед, унікальні текстові матеріали, які написані на замовлення або власником ресурсу особисто, і враховують особливості майданчика, на якому опубліковані. Така якісна характеристика текстового контенту сайта, як унікальність, має дуже важливе значення саме в контексті просування, про яке можна докладно дізнатися на сайті https://topseo.ua.

Чим загрожує розміщення плагіату?

Найпростіший спосіб отримати seo-контент для наповнення майданчика – це скопіювати його на інших тематичних сайтах. Проте такі дії не принесуть користі ані майданчику, ані його позиції в рейтингу популярних пошукових систем. Роботи дуже легко розпізнають неунікальні тексти і не залишають факту їх розміщення безкарним. У вигляді покарання зазвичай сайт потрапляє під фільтри, які не дають йому або якійсь його частині брати участь у пошуковому видаванні. Отже, сторінки з опублікованим неунікальним текстом не буде видно користувачам, інакше кажучи – така стаття взагалі є марним елементом.

Однак можуть бути і значно серйозніші наслідки публікації дубльованих текстових матеріалів. Наприклад, якщо таке порушення за сайтом помічено вже не вперше, то пошуковий фільтр може навіть знизити позицію сайта в рейтингу популярних пошукових систем. У контексті пошукового просування це означає велику проблему, оскільки разом із високими позиціями майданчик втрачає і цільовий трафік, що відбивається на ефективності його роботи загалом. Також слід зазначити, що сайти з дубльованим контентом містяться у підвищеній групі ризику потрапляння у пошуковий бан. У такому разі на майданчику можна ставити хрест і створювати з нуля новий сайт, витрачаючи гроші на оплату послуг програмістів, веб-дизайнерів, копірайтерів та інших фахівців, які беруть участь у процесі.

 

  1.         Формування практичних умінь і навичок

Практична робота №10 «Автоматизоване створення веб-сайту»

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

1. У вибраній системі створити сайт, присвячений вашому захопленню. (Google Sites)

2. Створити сторінки (не менше 4-х), наповнити їх текстовим та графічним матеріалом.

Обов’язкові сторінки:

Головна — назва сайту, фото, короткий опис захоплення чи характеристика автора сайту.

Мої досягнення — фото.

3. Організувати на веб-сайті хоча б один із перерахованих елементів: чат, опитування, календар, контакти, карта.

4. Адресу сайту надіслати вчителеві електронною поштою. У темі листа вказуйте прізвища та імена виконавців практичної роботи.

  1.             Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу

 

Рефлексія

  •              мені було незрозуміло…;
  •              у мене виникли такі запитання…;
  •              я не впорався з такими завданням…;
  •              мені сподобалось і я буду використовувати…

 

  1.         Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника п.4.4

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
8 травня 2019
Переглядів
455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку