Урок. Практична робота «Визначення рослин класу Однодольні»
Завдання:
-
засвоїти знання про основи систематики рослин, принципи роботи з визначником;
-
розширити знання про різноманітність квіткових рослин;
-
розвивати практичні навички визначення рослин за допомогою інтерактивного визначника;
-
виховувати екологічний світогляд.
Тип уроку: урок формування вмінь та навичок.
Форма уроку: практичне заняття.
Обладнання: картки-ілюстрації, гербарії, мультимедійні презентації, компьютер, мультимедійний проектор.
Основні поняття уроку: систематика, визначник, теза, антитеза.
Хід уроку.
-
Організаційний етап.
-
Актуалізація опорних знань. (презентація «Actualisaz»)
-
Мозковий штурм «Що таке систематика?»
-
Завдання «Розподіліть на групи». Робота в парах.
-
Формування поняття «систематика». (слайд 4)
-
Завдання «Встановіть відповідність». (слайд 5-6)
-
Перевірка домашнього завдання (презентація «DZ»)
-
Індивідуальна робота. Заповнення порівняльної таблиці.
4. Вивчення нового матеріалу.
-
Пояснення вчителя. Самостійна робота з презентацією. (Презентація «pract robota 2 » слайд 2-3)
5. Закріплення нового матеріалу.
-
Завдання «Перевір себе» (презентація «zacripl»)
6. Формування навичок практичного характеру.
-
Виконання практичної роботи. Робота з мультимедійним визначником. (презентація «Практична робота 2»)
-
Гра «Вгадай рослину». (презентація «Igra»)
7. Контроль засвоєння матеріалу.
-
Складання систематичної характеристики визначених рослин.
-
Формулювання висновків.
8. Оцінювання.
9. Повідомлення домашнього завдання.
-
Скласти морфологічну характеристику визначеної рослини.
-
Творче завдання- скласти біологічне лото «Однодольні рослини».
10. Ітог уроку, рефлексія.